ik teste van mijn 2de 3weken nadat ik ongi moesten worden posi dus het kan hoor en maakt niet uit welke test je gebruikt
Dank je begin me alweer wat beter te voelen, begon me een beetje zorgen te maken. Heb wel allerlei kwaaltjes en afgelopen dinsdag (toen i ongi moest worden) had ik echt heel erge buikpijn, wist zeker dat ik ongi zou worden. We zitten nu op vrijdag en nog niks alleen heel veel witte vloed en af en toe krampjes in mn buik. Heb sinds 3 dagen ook een melk tik, drink minimaal 1 pak melk per dag nu en dat voor iemand die nooit melk drinkt? Maar goed hopelijk morgen een posi test en anders maandag maar even naar de HA! Liefs, Duveldraakje
Hoi, ik heb bij mijn vorige zwangerschap pas na 1,5 week een positieve test gehad dus ja het is wel mogelijk dat je hcg te laag is. x sanne
Ik had trouwens eerst bloedtest geregeld bij mijn huisarts,..toen heb ik evvengoed daarna nog test gehaald die dus positief was. Ik weet niet of je altijd regelmatig bent? Maar anders kun je dat misschien bespreken met je huisarts als de wegblijven? x sanne
Duveldraakje het is gewoon spannend meid en wat er al gezegd is mischien je hcg te laag en mocht je wel zwanger zijn dan blijft je ongi gewoon uit dus kop op hoe moeilijk het ook is en probeer afleiding te zoeken ik weet het is heel moeilijk
Wow zeg duveldraakje spannend hoor, ben benieuwd hoe je test van t`weekend is... Ik had vanmorgen heel erg de neiging om te gaan testen, toch maar niet gedaan.. Even mn tijd nog uitzitten
Ik ben in augustus gestopt met de pil. De eerste ongi kreeg ik op 8 augustus (nog van de pil) daarna op 6 september, dus precies 28 dagen later. Afgelopen dinsdag had ik dus eigenlijk ongi moeten worden en voor ik aan de pil begon was mn cyclus ook altijd 28 dagen. Dus je kan wel zeggen dat ik regelmatig ongi ben. Mocht het morgen weer negatief zijn dan ga ik maandag naar de HA. Misschien dat hij dan wel een bloedtest kan doen. Ik heb ook echt het gevoel dat het raak is, maar in mn achterhoofd hou ik echt rekening met het feit dat ik nog steeds ongi kan worden. Het is nu gewoon afwachten en ja wachten is altijd moeilijk, maar goed. Zo meteen gaan we ons "hopelijk" nieuwe huis bekijken. We hoeven het eigenlijk alleen maar te accepteren, maar willen weten hoe het eruit ziet voor dat we JA zeggen. En vanavond feestje van mn broer, dus ga zeker leuke dingen doen. Ik hoop dat ik jullie morgen goed nieuws kan brengen Liefs, Duveldraakje
Spanned duveldraakje! Ik had ook woensdag nega getest...dus ik hoop dat we morgen allebei posi testen, duim duim! Liefs
Absoluut, daar gaan we vanuit he. Nou meiden ik ben er nu weg van, kom straks voor we gaan nog wel ff kletsen. Doei doei. Liefs, Duveldraakje
Ja duveldraakje ik hoop het ook voor jou. En ik hoop dat zondag bij mij de duivels ook wegblijven,..gelukkig heb ik vanavond ook feestje,..dat leid wel lekker af hoor! Hoop wel dat ze dan zondag komen en niet wee paar dagen langer aangezien mijn cyclus dan weer langer gaat duren,.. x sanne
Helleuw leedies @Kaylie Een hele dikke proficiat, meis. Geniet ervan @Adine Jij houdt het lekker spannend @Daantje78 Hd jij al getest? Ow ik zie trouwens dat het je eerste ronde is. Kan dus alle kanten op. Ontpillen is voor sommigen een vervelende bijkomstigheid. Nog ff afwachten maar. @Tinkerbel31 jij komt vandaag niet meer in de verleiding om te testen want jouw ochtendurine is op Mooi morgen ochtend testen meis en hopelijk met een positieve uitkomst. @Maria van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk krijg je een heel mooi kadootje over 4 dagen @Samcat Als je eitje maar gewillig is dan heb je geen netje nodig Welja....ingie moet weer moeilijk doen met dure woorden Maar ik snap um wel @ Neia Knuffel meis. Tis idd een rot gevoel. Zeker als op dezelfde dag dat je ongesteld wordt zich zwangeren aan komen melden. Dan is het best wel ff slikken. Had ik ook deze keer. Kop op meis. Vol goede moed naar de volgende ronde @ Duveldraakje Die vriendin vanje heeft het goed mis. Zeg maar tegen d'r dat ze niet weet waar ze over lult Sommige meiden (als ze zwanger zijn) Maken gewoon weinig HCG aan. Soms zo weinig dat ze alleen kunnen zien dat ze zwanger zijn door middel van een bloedtest. Dus de mond snoeren die meid Hier nog niets nieuws te melden. Denk dat ik morgen onderhand wel ben opgedroogt. Dus dan kunnen we binnenkort weer aan de klus cq doktertje spelen
sanne 2 dat moet zeker wel wanter is niemand die op zondag nod is en het is nu iedere dag een zwangere erbij dus....... groetjes en heb je ook zoiets als duimen met een burnout! las
GerinaGa inderdaad morgen testen als de niet vanacht langskomen tenminste. Wordt nu wel erg zenuwachtig, ben geloof ik al 30x naar de wc geweest om ff in mijn broek te gluren !
Spannend is dat toch elke keer weer he als je tegen je NOD aan zit?! Tis gewoon te erg voor woorden. Ik ga die dag ook tig keer naar het toilet om broek te gluren Ik hoop dat ze weg blijven meis....En morgen ochtend met goed nieuws hier komen. We moeten het toch vol kunnen houden....elke dag van Oktober minstens één zwangere
Ik laat het wel weten, maar ga nergens vanuit hoor! Ik probeer me niet gek te maken (maar het blijft wel in je hoofd malen....)
....bij jullie komt 't echt op vakmanschap(deze ronde met "groot" gereedschap, toch?) aan....en stierengeduld. 'k wou dak net zo veel geduld had als jullie...zit nu al te wippen op m'n stoel...en nog niet eens in de wachtkamer. Van t weekend kan ik niet forummen wat m'n comp is nog bij de de DOC... maar heb dan ook andere HEEL belangrijke dingen te doen Liefs Sam