NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sara1976

Sara1976 Actief lid

Jul 11, 2006
    233
    0
    0
    Mooie maand juni, ik doe ook mee!!
    Ben vandaag helaas weer ongi geworden, dus lekker weer 2 dagen flinke buikpijn :evil:
    Echt balen, had zo'n goed gevoel over deze maand, maar helaas.
    Ga nu beginnen met ovulatietesten, heb ze al in huis gehaald.

2. Niet meer actief

Een hele goede smiddags allemaal

Nouja goede :(
    Ik kom net thuis, is onze oudste hond behoorlijk ziek. Had het vanmorgen al gemerkt toen er diaree in de huiskamer lag. Dus ik had me al voorbereid op vanmiddag. En ja hoor. Weer diaree en ook flinke hopen braaksel. Arm beest. Ze is nu ook helemaal van de wap. Ze heeft het de laatste tijd wel vaker dat haar maag snel van streek raakt. Tis ook niet de jongste meer. 11 jaar is volgens mij best al oud voor een golden retriever. Hoewel ze doorgaans behoorlijk actief en fit is is het toch een hond van elke dag, zoals mijn man zegt. Je weet nooit wanneer het ineens afgelopen is. Moet er niet aan denken zeg. God wat hou ik van dat beest. Maar ik heb met haar afgesproken dat ze minstens 16 wordt ;)

btw, een juni kindje lijkt me fantastisch. Ik wil wel een tweeling ;)
    Ik hoop ook dat Sonja bij mij gelijk gaat krijgen.

Ik gok dat er 7 positief testen deze maand. Kweenie waarom. 7 zit in me hoofd. Maar het liefst natuurlijk allemaal :D

Liefs,
    Gerrina

3. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    Ik heb al in het begin gezegt wij meiden van oktober krijgen HCG explosie.
    en dat zelfs jij gerrina een goed voor gevoel hebt, kijk dan moet het gewoon helemaal goed komen deze maand.

:D :D :D :D :D

aola

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ja er moet zeker een Hcg explosie komen. :D

Liefs,
    Duveldraakje

5. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    he duveldraakje, volgens onze banner ovuleren wij ter gelijkertijd, zouden we dan ook tergelijkertijd mogen testen????strx???

mijn NOD is 4 okt

6. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    hallo

waar is iedereen, ben ik hier de enigste???
    nee toch???
    aola

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    Ik sluit me ook vast aan.
    Mijn Nod ligt ergens in de 1e week van oktober.
    Ik hou nu voor de zekerheid de langste cyclus aan.
    Het zou wel heel leuk zijn: een juni kindje.
    Wij gaan ons best doen!

Ik duim ook voor een hcg explosie! ;)

8. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    dus ik ben niet alleen, zijn er nog meer meiden hier oktober forum???

9. Niet meer actief

Haai haai

Ben er ook nog hoor. Moest alleen ff mijn tempkaartje invullen bij FF.
    En de rest allemaal nog lezen van Septeber ;)

10. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Ja ik denk het wel al wil ik denk ik pas rond de 10e of 11e testen.
    Al heb ik op de 11e wel mn rijexamen, dus de vraag is nu eigenlijk of 2 vliegen in 1 klap of 1 verassing per dag. (Mocht ik natuurlijk zwanger zijn en mn rijbewijs hebben gehaald)

Liefs,
    Duveldraakje

11. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    ik temp alleen rond mn vruchtbare dagen en daarna, kijken dat ie omhoog gaat dan ben ik vruchtbaar geweest en een week voor mn NODtot NOD, dan weet ik genoeg, maar het is bij mij ook erg stabiel, toten met eisprong is het 36.4 en 1 a 2 dagen na eisprong 36.9/37.0 en dag voor mn NOD zakt ie weer naar 36.7 en op mn NOD is ie 36.5 tenzij ik zwanger zou zijn dan blijft ie hoog.

aolala

12. Niet meer actief

Ik ben vorige maand pas begonnen met tempen halverwege mijn cyclus (na mijn ei) Leek mij wel een goed idee eens een volledig tempkaartje te hebben aangezien ik (wanneer het deze maand niet raak is) een afspraak ga maken bij de gyn. Mijn cyclus is verder heel regelmatig en voel altijd mijn eisprong maar ze willen toch altijd graag een tempkaartje zien. Dus vandaar dat ik er maar es mee begonnen ben

13. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    dat is een goed teken dat je je eisprong voelt, dat had ik ook altijd, maar ik word ouder en mn cyclus is anders, voorheen had ik hem altijd op dag 21, nu heb ik hem op dag 12 of 15, en ik voel hem niet meer zo vaak en als ik hem voel niet meer zo sterk, vind het niet leuk, het is makkelijk als je hem voelt, kan je je man wakker maken en zeggen "ik wil je en wel nuuuuuuuu"

hahaha

aolala

14. mammairis

mammairis Actief lid

Aug 8, 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Nou meiden hier ben ik dan ook op het oktoberforum. Na mijn bezoek aan de huisarts is het duidelijk dat de maand september ons niet heeft gebracht waar we op gehoopt hadden. Vandaar dat ik me nu hier ook aan meld.
    Ondanks de tegenslag wil ik er toch weer voor gaan en hoop dat mijn lijf me dit keer wel goed gezind is.

Ik wens iedereen een vruchtbare maand en hoop dat er veel zwangeren zullen zijn.

Groetjes, Astrid

15. Niet meer actief

Mijn cyclus is eigenlijk altijd hetzelfde gebleven vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil (2 jaar geleden) Ik voel mijn eisprong altijd heel duidelijk op dag 12. Ik vind 'm persoonlijk best pijnlijk :( En de steken houden heel lang aan. Je hoort hier vaker dat sommigen vrouwen hun ei helemaal niet voelen. Dat lijkt me best vervelend idd. Maar dan kan je weer op je afscheiding afgaan, toch :)

16. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Hoe kan je een eisprong herkennen eigenlijk? Wat voel je dan?
    Ik weet namelijk niet of ik m al een keer gevoeld heb!

Liefs,
    Duveldraakje

17. Niet meer actief

Hoi mammairis. Helaas moet ik tegen je zeggen: welkom in Oktober
    Had het liever niet gedaan :(

Ik hoop dat je lichaam zich weer heel snel hersteld
    En kop op meis, vol goede moed de volgende ronde in.

Kom nu maar even lekker bij mij op de wachtbank zitten.
    Nog ff en we kunnen weer aan de klus ;)

knuff
    gerrina

18. aolala

aolala Actief lid

Aug 25, 2006
    130
    0
    0
    Wat ik voel ik aan een kant onder in de buik pijn, moeilijk te omschrijven, maar het voelt bij mij alsof mn eierstok ontstoken is ofzo, maar zoals ik al eerder schreef, voel ik hem niet meer zo sterk en niet altijd meer, afgelopen maand voelde ik hem wel, ik had geklust op 19/20ste en de 21 ste voelde ik hem, was ook erg verrast dat ik mn duvels kreeg, we hebben het toch goed gedaan?!? maar ja blijf er ook niet te lang bij stilstaan, deze maand dan gaat het lukken!
    aolala

19. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Daar gaan we natuurlijk wel vanuit dat deze maand ervoor gaat zorgen dat er hoop zwangeren bij komen.
    Ik zal er eens op gaan letten wat ik voel. Ik dacht m vorige maand wel te voelen, een soortje "plopje" en dat was het, maar het kan ook iets heel anders zijn geweest natuurlijk. Ach ja, we gaan gewoon voor oktober!!!

Liefs,
    Duveldraakje

20. Niet meer actief

@ Duveldraakje Ik voel flinke steken links of rechts (ligt eraan aan welke kant mijn ei springt) onder in m'n buik. Die houden bij mij de hele dag aan. Dat gaat soms gepaard met een enorme druk onder in mijn buik. De volgende dagen tot aan mijn NOD blijf ik steekjes voelen maar wel veel minder pijnlijk.

Share This Page