@ Suske: Super zeg. Van harte gefeliciteerd. @ Ingiemopie: Gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag, mat veel kadootjes. Hier valt weinig meer te testen. De zijn geariveerd. Ik ga gewoon ook gezellig mee naar november.
@Ingiemoppie, gefeliciteerd met je verjaardag, en hopelijk een mooi cadeau in je buik! @ Toch weer twee meiden die ongi zijn geworden, butterfly en....... ik weet het niet meer, maar in ieder geval een dikke knuffel voor jullie en hopelijk krijgen jullie een mooie Juli baby Liefs Moons
thanks dames thanks...... voel me echt jarig, nu mijn internetvriendinnen allemaal al feliciteren (er was er trouwens eentje al heeeeeeeel vroeg, hé Gerrina! ) Mijn man is nu lekker de boodschappen aan het doen voor vanavond. dan komt al het bezoek... Adine: jij ook al? sjee balen zeg.... Ik hoop dat ik je bij de juli-mamma's weer terug zie hoor! Succes! dikke knuf...
Och...ben ik gewoon weer haantje de voorste Ik wens je een hele fijne dag met mooie kadoos, toe En vergeet je niet je kosmo-eitje vanmiddag? Je weet maar nooit heh 8) Ik ga zometeen weer naar die vriendin, waar ik vorige week ook was om laminaat te leggen, aan de afwerking van de vloer beginnen. Ik zal het maar rustig aan doen vandaag anders kan ik straks wéér 4 dagen niet lopen van de spierpijn Lees jullie vanavond allemaal weer.. Liefs, Gerrina
Ingid: Van Hart met je verjaardag maak er een fijne dag van (en natuurlijk over een paar daagjes een positieve test he) CV op je slaapkamer? Heb ik nog nooit gehoord. In ieder geval is dat bed een goede investering geweest, als je zo goed geslapen hebt. Zijn er al dames die getest hebben, ben zoooo benieuwd!
Adine, nee he, die rot ook waarom konden ze nou niet wegblijven? Gerrina, doe het een beetje rustig aan he, je hebt ook nog belangrijkere dingen te doen
Gefeliciteerd met je verjaardag Ingie *HiepHiepHoera* Verder geen bijzonderheden hier eigenlijk, we gaan straks maar ff de stad in Nooit vervelend toch
Ingrid; Maak er een heerlijke dag van! En wat fijn dat je zo goed hebt geslapen in je nieuwe bed Meiden wat lees ik trouwens, steeds meer berichtjes van de duivels die op bezoek zijn gekomen.... dat kan niet hoor Ik wilde juist allemaal positieve berichtjes lezen! Tinkerbel, Adine, veel succes de volgende ronde! Waren er nog meer meiden die gingen testen vandaag?
Tinkerbel, knuffel van mij, en vol goede moed naar de volgende ronde. Hopelijk is het dan wel raak. Liefs Moons
Hallootjes, Nou, m'n ongi is nog niet echt doorgebroken, maar vannacht wel wat rood op de tampony, dus helaas, ga echt door naar november Morgen ga ik beginnen met tempen, stond vanochtend al te snel naast m'n bedje. Ik hoor al weer veel te veel kreten van duivels die gearriveerd zijn, dit schiet niet op he. Of wordt november dé maand? [-o<
hartelijk gefeliciflapstaart en een fijne dag inge. Tinkerbel balen meid. maar een julibaby is ook heel mooi! En als je vraagt hoe weet je dat. Nou vraag maar aan sophie en gerinna en ik groetjes las