NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    bij mij wel, maar ik heb me daar ook al eens ingelogd.....
    misschien dat het daaraan ligt?
    x pat

2. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Ik weet niet.. Ik krijg deze foutmelding:

The requested URL /phpbb/ERROR was not found on this server.

Dan kan mijn browser de link toch niet vinden?

3. las28

las28 Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    duveldraakje van harte gefeliciflapstaart maar kon ook niet anders had er een heel goed gevoel over.
    Als jij erover spraak kreeg ik het warm en dat wil meestal wel wat goeds betekenen dus.
    Meid geniet er van, strooi wat hormoontjes hier rond en meld je heel snel aan op een ander forum!.
    Ik hoop je hier nog wel eens te zien! ;).
    Maar dan alleen even spieken he

groetjes las

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Balen Tinkerbel :cry: :cry:

Ingiemoppie bedank voor het duimen ;)

Ik duim natuurlijk heel hard mee voor alle dames hier op het forum die nog niet zwanger zijn. [-o< [-o<

Ik heb van de duivels nog helemaal geen teken, de vorige maanden had ik iedere keer al een week lang krampen maar nu zijn het meer steekjes linksonderin en trekt lichtjes naar mijn lies toe. :-k

Maar nog 3 lange dagen en dan zal ik wel zien of de duivels komen ja of nee, ik heb er een slecht gevoel over hoor :cry: :(

6. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Jaaa, deze doet het wel! :D

Hey, kwam er net achter dat ik in ronde 4 zit nu ipv ronde 5!
    Heb mijn cyclus van mijn laatste pil nog meegeteld... :oops:

7. Ingiemoppie

tsstsstss butterfly toch! smokkelen? :D :D

8. Niet meer actief

Duveldraakje ....

Van harte gefeliciteerd ..

Geniet ervan !

-X-

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Pfff :( Ik snap het allemaal niet meer hoor nu heb ik weer steken onderin mijn buik bij mijn schaambot in plaats van links.

Heb ook het zuur :pale: om misselijk van te worden en nu kan ik weer niet naar de wc :oops:

Die onzekerheid iedere maand :cry: :cry:

Maar voor veel dames hier is het een hele goede en vruchtbare maand zie ik, GEFELICITEERD allemaal ;) ;)

10. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    gelukkig, veel plezier daar! 8)

x pat

11. tinkerbel31

tinkerbel31 Actief lid

Sep 5, 2006
    107
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!

12. Suske

Suske Actief lid

Sep 6, 2006
    386
    0
    0
    Meiden, wat zijn jullie lief met al jullie felicitaties!

Ik kon het even niet meer vinden, maar ik had ook laten pendelen. Op
    http://www.takeforum.com/angel79/index. ... um=angel79 Daar was ik via deze site op terecht gekomen, dus die zal wel bij veel meiden bekent zijn. Kaatje85 had voor mij een positieve test gependeld voor oktober 2006. Dus die klopte. Wanneer het nu ook niet raak was geweest, was ik ook helemaal gek geworden denk ik. Hopen dat deze zwangerschap wel tot een goed einde komt en niet weer na 7 week ophoud. DUs het blijft erg spannend.

Jammer van die rottige duivels bij Adine, Butterfly en Tinkerbel. En ik geloof ook bij Mariekepieke.

Ingrid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Volgens ben je 30 geworden toch? Niks aan de hand ben ik zelf ook een maand geleden geworden en zie hier het heeft geholpen! Dus ... aan de klus in jullie nieuwe bed. Hopenlijk slaapt ie niet alleen goed!

Mireille, bij mij duurde het ook een aantal dagen en hoe langer ik naar de vorige testen keek hoe meer streep ik zag, alleen was die ook opeens weer verdwenen wanneer ik met mijn ogen knipperde. Zolang de duivels er niet zijn is de kans er.

And last maar zeker not least.....

Gefeliciteerd Duveldraakje!!!
    Wij zien elkaar weer bij de juni mamma's

Knuffels aan iedereen van Suske (eigenlijk is dat mijn kat) dus knuffels van Monique

13. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    ik kreeg het zelfde daar ja inderdaad

Ingie van harte met je verjaardag meid en geniet van deze zonnige dag en nog vele jaren

Indey

14. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
  15. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Hallo Allemaal. Ik ben een keer vroeg klaar met mijn werk, dus kon ik mooi ff alles bijlezen ( voor het eerst deze week )

Duveldraakje: Van harte gefeliciteerd! Geweldig dat het nu raak is! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!

Suske: Jij ook van Harte gefeliciteerd! Niet te veel zorgen maken hoor! Het wordt vast een geweldig mooi kindje!

Ingiemoppioe: Jij ben wel een echt feestvarkentje vandaag. Van harte Gefeliciteerd! Fijne dag!

Tinkerbel en Mariekepieke: Jammer dat jullie ons op deze manier moeten verlaten. Echt balen! * dikke knuffel*

Mireille: Balen van die nega test, maar er kan nog van alles gebeuren! Ik blaas je een beetje geluk toe....pffffff...

Mirre: Welkom terug meis, lukt het je nog om bij te lezen?

Noesje: Nog ff vol houden hoor! Het klinkt wel goed hoor, al die kwaaltjes!

* Ik heb gister lekker al mijn frustraties uitgeleefd op het huishouden. :) Heeft het toch nog iets positiefs opgeleverd! Ik ga denk ik aan mijn ouders vertellen..dat lucht vast op!

16. Ingiemoppie

Haaaai Suske/monique, dank je wel voor de felicitaties... Ennuh, ik ben al voor de 8e keer dertig geworden :oops: :oops: Maar geeft niks. Ik ben pas dit jaar bezig (ken hubbie pas 2,5 jaar)..... en ik kom je achterna hoor! pas maar op, mijn ogen hebben je voetsporen al gesignaleerd... 8) ;)

17. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Dank je wel

en gelijk geprobeerd het lukte nu wel

gisteren had ik het gekopieerd en geplakt en kreeg k een hele andere forum en wilde het nog vragen maar dacht ach laat ook maar

Het is nu gelukt en ga het vanavond even kijken

Indey

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Bloemie
    Het teruglezen pfff...is geen doorkomen aan. 2 dagen niet op de site en zoveel bijgeschreven....en weer wat zwangeren erbij! :) Altijd leuk natuurlijk. Nu wij allemaal nog!

19. Suske

Suske Actief lid

Sep 6, 2006
    386
    0
    0
    Het begint al te werken denk ik. Bij de eerste was mijn hoofd ook net een vergiet en eigenlijk is dat nog niet eens over. Ik hoop dus dat ik in de goede richting loop. Of misschien moet ik mijn lenzen eens een keerjte weer schoon maken!

Knuffels Monique

20. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Ja, het gaat ineens wel erg snel allemaal! Leuk dat er zo veel zwangere zijn! Onze tijd komt nog wel!

Share This Page