Hallo Iedereen, Duveldraakje: van harte gefeliciteerd, wat een goed nieuws zeg! Mirre: dat wordt nog spannend daar bij jullie, hoelang nog tot testen? Verder iedereen die het nodig heeft een dikke vette hug! Hier niets nieuws te melden; nog steeds geen symptomen, nergens last van, helemaal niets?!?!?
Balen, Marit! Vind toch dat er bij teveel personen de zijn doorgekomen, en het is pas 7 oktober vandaag Laten we hopen op wat meer ++++, thumbs up voor iedereen!
Marit: Nee he! Balen zeg! succes in de volgende ronde. * knuffel* Divaantje: Het zegt niets! Er zijn meiden maanden zwanger, zonder maar iets door te hebben! * kennen jullie trouwens de thermo peeling van olaz? Echt een aanrader! ( ik heb geen aandelen hoor! ) en ik ben helemaal weg van boddy-cocoon van garnier! mmmmm..heerlijk
Oh PCOS Bloemie maar dat is nog niet helemaal zeker als ik het goed begrijp? thermo peeling van olaz ken ik zelf niet, bij mij moet altijd alles een geur hebben die me aanspreekt. Tja ik ben een aparte hoor
ik ga straks lekker in bad en mn mannetje kookt vanaaf, de oudste gaat bij oma logeren, de jongste die zal vanacht wel weer bij ons in bed kruipen.. lekker relaxen en niet veel doen heb ik me vanaaf voorgenomen..liefs marit
Het is wel zeker dat er iets met mijn eierstokken niet goed is. Maar ik moet nog een gesprek hebben met de gyn. Ik hoop dus eigenlijk dat het PCOS is, want dat lijkt mij dan nog het minst ernstigs. De huisarts heeft wel aangegeven dat het dit waarschijnlijk is. Afwachten maar. Het geurtje van die thermo peeling is echt heerlijk!Daarom is hij zo lekker. Ik ben in Thailand in zo'n thermen geweest en daar heb ik een paar gezichtsbehandelingen gehad met fruit. ( moet je een ker gedaan hebben) En daar doet dit mij aan denken, vandaar!
@marloes80 Ja nog 8 daagjes, maar daar komen we vast goed doorheen hoor. Weet jij wanneer je eisprong precies geweest is? En hoe voel je je nu..
ik had vanaf vorige week vrijdag goed slijm... dus vrijdag, zaterdag en maandag geklust... dinsdag was mijn baarmoedermond helemaal dicht en slijm was helemaal weg... dus 1 van die dagen was het eitje.. ik voel iets in mijn buik... soort van steken, maar het is er de hele tijd.. en ik ben ontzettend moe de hele tijd, vanaf 22.00 uur is het bedtijd.. haha en jij?
[/i]@Bloemie Ik heb me nog nie zo verdiept in PCOS, maar ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dan lekker zwanger kan worden @Marloes, Moe is voor mij geen symptoom, want dat ben ik de afgelopen 3 mnd constant geweest (gedeeltelijk thuis ivm burn-out prob te beperken) Wel heb ik sinds vandaag een soort van rare kriebel onderin m'n buik rechts. Net het gevoel alsof er een beestje in me zit en ik wil ook steeds ff jeuken aan de buitenkant maar dat lukt natuurlijk nie Ik hang op de bank met een lekker fleece dekentje over me heen. Voel me koudelijk, maar dat is de moeheid denk ik. M'n lief is werken het gehele weekend dus Mirre kan lekker bankhangen en nixen. Moet kunnen toch... @Marit Lekker in bad groot gelijk meid. Wij hebben ook een bubbelbad , maar eigenlijk ga ik er bijna nooit in (3x per jaar is veel) Shame on me! Vanavond wel een lekkere hete douche pakken, want heb een beetje last van m'n rug Gisteren lopen shopen...uren.....in Amsterdam in het confectie centrum
ik had 2 plaatjes geplaatst; 1 ooievaar en een taart... maar ik zie ze niet de hele tijd, soms staan ze er wel, soms zie ik een rood kruisje