NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Meiden mijn duimen blijven ook draaien voor ons allemaal

2. Sanne2

Sanne2 Actief lid

Aug 31, 2006
    218
    0
    0
    Hoi allemaal,

He bah meiden bij een aantal van jullie zijn de :evil: :evil: op bezoek gekomen,...BAH!

Hier nog niets maar ja morgen is natuurlijk mijn nod,..nou ik ben heel benieuwd! Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi ga worden! Dan valt het altijd mee,..

x sanne

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    wat een jaar! Top dat je de stijgende lijn weer hebt gevonden! Mirre is TOP

En Las ook een topper!

4. sannevandijk

Aug 9, 2006
    48
    0
    0
    Hey meiden!

Hier een wachtende! Hoop dat het deze maand raak is maar zou er niet raar van opkijken als het niet zo zou zijn.. mijn vriend is alleen de weekende thuis ( rijd op het buitenland) dus we kunnen maar 2.5 dag klussen.. de tijd word dan ook goed besteed! Vorige weekend en deze al weer goed aan de bak geweest maar misschien is het toch niet voldoende...

Ik wens voor alle wachtende veel sterkte.. en voor de meiden die ongi zijn geworden.. balen.. maarrr op naar de volgende ronde!

dikke zoen voor iedereen

5. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    heey meiden,

Ik heb ontzettende stevige en pijnlijke (.)(.)!
    Is dit niet wat vroeg? kan pas over 11 dagen testen!
    Heb dit nooit eerder gehad! :rolleyes: :rolleyes:

Liefs pearly

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    :(: duimen dan maar :(:

7. Niet meer actief

iemand nog meer last van diaree
    vieze vraag he ik heb nu al ongeveer een week last van te gemakkelijk naar de wc
    maar niet op zo´n manier dta ik continu moet gewoon als ik gegeten heb en smorgens als ik uit bed kom dus ik ren niet continu naar de wc ofzo
    had een vraag bij zwangerschapsverschijnselen gesteld of het ook een kwaaltje kan zijn omdat ik het gevoel heb zwanger te zijn en het blijkt dat verstopping en diaree allebei kan

8. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Gemke ik heb precies hetzelfde sinds vandaag! ben ook benieuwd of dit een verschijnsel is ipv van verstopping?

liefs

9. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    hoi hoi ik ben ook al weer wat dagen verder en nog niet ongi. ben in juni gestopt met de pil.
    dus het is niet zo raar dat het allemaal wat langer duurd.
    eerste keer was 45 dagen toen 40 en nu al weer 49...
    heb wel pas getest en weet een van jullie of er op de test van deze site een voorgedrukt streepje staat. ik heb die soort casette waar je een paar druppels urine met een pipet in moet doen.
    er staat een heel vaag lijntje nu en heb ook geen andere om te vergelijken.....hmmmm bedankt alvast als er antwoord komt.
    gr esther

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    kun je er geen foto van maken en in je album zetten???
    maar een lijntje is een lijntje!

11. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

Aug 19, 2006
    328
    0
    0
    Hey Mirre en Las: Veel sterkte voor jullie beiden de komende tijd, fijn dat het weer wat beter met jullie gaat. Dikke knuf voor jullie.

Geen last van diarree, kan wel opmerkelijk goed naar de wc; iets wat ik normaliter niet echt goed kan....

12. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    moet zo weg ik maak er zo snel mogelijk een als ik kan.
    als je het kan zien dan he.

13. Niet meer actief

over hoeveel dagen is je nod lot

14. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik heb het in lichte vorm... moet vaker naar de wc en dan moet ik echt snel zijn... bleeeeeh

15. Niet meer actief

ja dat heb ik dus ook marloes zou het voor ons beide dan misschien toch een goed teken zijn

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik hoop het.... maar hoop dat het dan niet 9 maanden zo blijft... rennen...naar de wc pot
    ik heb nog steeds dat ding in mijn buik... het voelt vol...

17. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hee meiden

allemaal hartstikke bedankt, weet niet wat ik moet zeggen :oops:
    Ik zal proberen om hier mee te lezen, maar zal waarschijnlijk niet veel meer posten. Ben denk ik meer onder het zwanger topic te vinden :D
    Ik vind jullie allemaal stuk voor stuk geweldig!

Liefs,
    Duveldraakje

18. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    gemke ik zat vorige cyclus op 42 dagen en als het nu weer zo is zou het morgen 42 dagen zijn dus wie weet voor ons een goed teken. heb je nog meer verschijnselen?

liefs

19. Niet meer actief

nee meis buiten het gevoel dat ik zwnager ben heb ik geen verschijnselen ja borsten zijn pijnlijk maar dat zijn ze altijd wel voor mijn nod dus daar kan ik niet veel aan merken

20. Niet meer actief

bovendien had ik in mijn vorige zwangerschap totaal geen kwalen had een perfecte zwnagerschap had alleen een buik thats it wat ik soms ook erg irri vond want ik wilde juist vooral in het begin misselijk zijn enzo zodat ik het zeker wist ik moest wachten tot mijn buik verscheen

Share This Page