NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Enne Duveldraakje, gefeliciteerd met je zwangerschap!

2. las28

las28 Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    meiden pagina 200 in 7 dagen dat moet toch een record zijn?!

ga lekker mijn bedje in duiken.
    Meiden die morgen gaan testen heel veel succes.

groetjes en bis mörgen las

3. Suleika

Suleika Lid

Aug 28, 2006
    44
    0
    0
    He lieve meiden.........

Ik ga jullie verlaten, ik ga naar november toe... snik snik
    Helaas zijn vandaag de :evil: :evil: gekomen snotter
    Ik hoop dat het jullie allemaal beter af gaat dan mij en ik kom zeker hier nog even lezen want ik wil wel weten wie mama wordt!

Groetjes en een dikke kus Suleika

4. Niet meer actief

och suleika wat jammer nou
    misschien heb je in de volgende ronde meer geluk
    knuffff

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum

Super meid! Van harte gefeliciteerd voor jou en je mannetje. Ik wens je een heerlijke tijd toe en geniet er maar van :thumup:

Word je bij mij ook warm? ;)

Noesje; voor jou is het ook spannend zeg! Wanneer ga je testen (even er vanuitgaande dat de duiveltjes op weg zijn naar toontje ;)

Marit, Alice en Suleika; balen zeg... hopelijk de volgende ronde meer geluk!

Mirre; leuk dat je zoveel plezier hebt gehad met het speeltje, is weer iets leuks om uit te proberen ;) Ik hoop heel erg voor je dat je reuk een teken is "van"... duimduimduim! Ben ook blij om te lezen dat het weer wat beter met je gaat... Gelukkig begint voor jou het zonnetje weer lekker te schijnen!

Divanaatje; hopelijk is het niet hebben van symptomen een goed teken bij jou!

Sanne2, spannend joh! Wanneer ga je testen?

Sannevandijk; er hoeft maar 1 slim zaadje tussen te zitten he?! Dat is al voldoende ;) Wie weet is het voor jullie helemaal gelukt

Gemke; ik heb het ook hoor, het ene moment diarree en het andere wil het er niet uit :oops:

Mireille en diaantje.... spannend meiden! Ik hoop echt van harte dat de duiveltjes wegblijven en jullie snel een positieve test mogen krijgen!

Sophie; alles goed bij jou?

Zo volgens mij ben ik weer helemaal bij!

Vandaag druk geweest in ons huis, de woonkamer is al bijna helemaal ingericht en het is zooooo mooi geworden! :D
    Vanavond ook lekker uit eten geweest met ouders en broertje van ventje om ze te bedanken voor al hun hulp tijdens het klussen/verhuizen.

Qua klachten valt het hier wel mee, lastige stoelgang zoals ik net al zei, en veel steekjes/krampjes in mijn onderbuik. Voelt een beetje als menstruatiepijn maar dat heb ik al zowat een week. Ik hoop maar dat het positief is en op een zwangerschap duidt!

Dikke kus en knuffels aan iedereen.

Liefs
    Manuela

6. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    nog snel een berichtje; verjaardag was gezellig... en nu 6 dagen wachten tot de nod..

voordat we weg gingen voelde ik nog aan de baarmoedermond en ik had weer goed slijm? snap er niks van.... kan ook van het sexen zijn misschien? na ja... afwachten maar en sorry voor de details....haha Maar dat mag om 1:40 he...

slaap lekker... jullie slapen waarschijnlijk allemaal al...

doei doei

7. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Weltrusten allemaal ;)

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,409
    0
    0
    hoi hoi.
    ik heb ook last van me buik en diaree zal wel een griepje in aantocht zijn.
    ga vandaag even nieuwe testen bestellen via de website. kijken wat daar uit komt en ik probeer morgen er een foto van te maken. de meiden die zwanger zijn...... geniet er van
    en die ongi zijn geworden echt balen maar nieuwe ronde nieuwe kansen en die in afwachten zitten net als mij... ik leef met jullie mee hoor.

kuxxxxxsjes esther

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Goedemorgen meiden op deze vroege ochtend :D

Manuela, als de duivels niet op bezoek komen koop ik 2 testen eentje voor dinsdag en als die niet posi is wacht ik tot vrijdag ;) ;)

Ja nog 2 dagjes en dan zal ik het wel merken of ik bezoek krijg, ik hoop het niet maar ja :( :(

Maar ik heb in ieder geval weer honger ben net uit bed, en normaal krijg ik pas om 12 uur iets binnen of zo :(

Jullie zullen wel denken zo vroeg op de zondagochtend maar mijn ventje gaat aan onze oldtimer hobbien en dan moet ik af en toe helpen ;)

10. Niet meer actief

Hey meiden,

Ik heb flink wat bij moeten lezen ;) Ik zag dat er al een aantal zwangeren zijn, voor de zwangeren GEFELICITEERD! Helemaal super geniet er lekker van en wens jullie een fijne zwangerschap!

Ik ben vandaag ongi geworden helaas, maja op naar de volgende ronde!

Voor alle andere dames met :evil: suc6 de volgende ronde!
    de wachtende: ik duim voor jullie dat er geen :evil: komen! en een dikke positieve test!

Liefs Petra

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    He pjetje balen voor je meis :cry:

12. Niet meer actief

Dank je Noesje, was wel ff flink aant balen, maarja tis pas mijn eerste ronde na mijn bevalling, dus ik heb nog niks te klagen, kijkende naar de dames onder ons die al veeeel langer bezig zijn! We gaan gewoon weer vol goede moed naar de volgende ronde!

Liefs Petra

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Kijk dat is een goede instelling, meid kop op en succes in de volgende ronde he ;)

14. Sanne2

Sanne2 Actief lid

Aug 31, 2006
    218
    0
    0
    goeiemorgen allemaal,

Hier nog geen :evil: ,..weet ook niet of ze komen,..durfde nog niet te testen maar heb voor de zekerheid toch maar wat urine opgevangen vanmorgen,.hihihi!

Willen jullie allemaal voor me duimen,pffff zenuwegedoe,.. :confused:

x sanne

15. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Goedemorgen meiden,

Toch weer meiden die ongi zijn geworden, balen, dikke knuffel en veel succes in de volgende ronde.

@ Sanne, testen! Ben je anders nooit overtijd? Succes.

Liefs Moons

16. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

Aug 19, 2006
    328
    0
    0
    Suleika en Pjetje: Balen, op naar een volgende ronde dan maar?

Sanne2: Kom op, testen! Wij willen +++++ zien!

17. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

Aug 19, 2006
    328
    0
    0
    Vergeten om jullie allemaal een hele GOEDEMORGEN te wensen, bij deze dan!

18. Sanne2

Sanne2 Actief lid

Aug 31, 2006
    218
    0
    0
    Weet je wat het is nu kan ik nog lekker hopen en dromen anders ben ik zooooooo teleurgesteld,..

Ik ben altijd over tijd sinds ik met anticonceptie gestopt ben,.. dus als ik dan toch ongi moet worden laat het dan vandaag komen want anders word mijn cylcus weer langer.

Ik heb twee dagen terug trouwens stiekum getest,...om mijn manlief te verassen maar die was negatief,..veelste vroeg natuurlijk! Maar ja kon het proberen dat is ook een reden waarom ik het nu niet durf,..Wil niet weer 1 streep zien,..met mijn vorige zwangerschap had ik pas 1,5 week later posi test. Dat speelt ook mee natuurlijk!

x sanne

p.s. maarrrre ik hou jullie op de hoogte hoor!

19. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Kan me voorstellen dat je angst hebt om te testen, maar als de test wel positief is heb je zekerheid, en als hij weer negatief is weet je zolang de :evil: er niet zijn eigenlijk nog niets. Lastig is dat toch, je wilt eigenlijk al dagen testen, en als het mag dan durf je niet meer, bang voor een teleurstelling. Bespreek het maar even met je hubbie wat je gaat doen, testen of niet. Je kunt het plasje beter niet te lang bewaren denk ik.

Liefs Moons

20. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames,

de dames die ongie zijn geworden balen zeg!

Sanne ik snap je teleurstelling ik heb vanmorgen negatief getest en heb nog geen ongie en wel wat dingen dat ik zeg het zou weleens raak kunnen zijn erg teleurstellend dan hoor!

liefs

Share This Page