Je hebt er echt verstand van haha Het zijn geen ampullen, maar wel een knijp pippetje inderdaad (in een flesje)
Goeiemiddag dames! Ik heb lekker alle bijgelezen. Maar ik had geen zin om idereen persoonlijk te beantwoorden... *lui* Maar Duveldraakje, jij van harte natuurlijk met je zwangerschap! Geweldig zeg! Ook hier weer helemaal niks geen symptonen. We wachten rustig af, maar ik denk wel dat ik dinsdag gewoon weer ongie wordt.. Ach we zien wel!
Pffff....druk weekend. Ik kan jullie niet bijhouden hoor. Heb geprobeert het allemaal vluchtig te lezen maar ben 80% alweer vergeten (keb m'n ogen ook nog half dicht zitten 8) ) Maar wat ik wel heb onthouden: Duveldraakje!! Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan meis Verder aan alle dames die hun op bezoek hebben gekregen. Bah! Balen Heel veel succes in de volgende ronde. Alle dames die aan de leg zijn: Klus ze en have fun Alle dames op de wachtbank: Keep it cool 8) And be pregnant Ik ben zo onderhand weer opgedroogd van onderen dus we kunnen weer nat worden, zeg maar Liefs, Gerrina
Ik vraag het omdat ik er eigenlijk een beetje door zit, vorig jaar september zijn we pas echt begonnen...en na twee maanden zijn we echt rond het eitje gaan klussen en was ik binnen twee mnd zwanger...bij de echo met tien weken was er een groeiend vruchtzakje te zien maar bleek er geen vruchtje in te zitten. twee weken later ben ik gecurreteerd en nu acht rondes verder (ook netjes rond het eitje geklusd) lukt het tot nog toe nog steeds niet.... Ik zag dat jij in ronde 16 zat inc. je miskraam en was wel benieuwd waarom je de mmm ingestapt was, omdat ik steeds meer begin te twijfelen of er niet toch iets mis is......en er dus ook aan denk maar eens een afspraak te maken bij de gyn. x pat
Nou meiden, ben echt weg hier, ben ongesteld, en hoe Waar het allemaal vandaan komt?! Jullie allemaal zwanger worden hoor!
Mariekepieke en Mireille... balen meiden..en dan vol goede moed naar november... en dan hup hup hup naar de juli 2007 baby's he... zet hem op. op deze zondag nog geen nieuwe mama's... jammer... maar we zijn pas in week 2 van oktober en er zijn echt al veel baby's in de maak... hier lekker afwachten maar weer... nog 1 weekje werken en dan heb ik lekker herfstvakantie. ga zo beginnen in het boek van Kluun, komt een vrouw bij de dokter. Hij woont/woonde in de buurt (in Breda) eens kijken/lezen of we iets herkennen.. maar blijf nu nog wel even hier...en later natuurlijk ook weer.. kan jullie niet missen. doei doei
heey meiden, Hier ook nog 10 daagjes te gaan! pfff wat duurt dat wachten lang zeg! Heb alles een beetje bijgelezen maar is niet bij te houden De wachters succes meiden en ik wil dikke +jes zien! DUIM DUIM DUIM De ongie meiden een dikke knuffel vanuit hier! En de klussers zet 'm op! Liefs Pearly
hallo lieve schatten, mariekepieke en mireille, wat balen zeg.... veel succes bij de meiden van november.... may the power be with you..... zwanger in november okay? gerrina: mooi zo.... nu alles maar weer snel nat maken hé! op naar een mooie en succesvolle klusronde.... veel plezier vandaag. wij zitten achter de 2 laptops F1 te kijken hihihihi (niet voordat nog uitgebreid geklust vanmorgen hihihi)... En nu maar wachten of eitje en zaadje elkaar vinden. De wachtbank heeft er nu een persoontje bij (moi).... Fijne middag..
Haaaa Ingie, kom derbij meid Op dat bankie dan he is nog wel een plekkie voor je over Owja der is weer formule 1, hmmz vink nix aan , maaruh veel plezier
Veel leesplezier! Super boek.. Maar het speelt zich af in Amsterdam dus herkenning zul je -denk ik -niet vinden
rustig is het hier, mannetje is aan het werk dus zit ik hier maar een beetje achter mijn pctje te kijken.
nee hij zit ook in de Bommel... café in Breda... daar zoekt hij zijn vriendinnetjes, maar misschien is dat in het vervolg..maar ik dacht in het 1e boek
hoi meiden, mijn nod is als het goed is 23 oktober. morgen naar de gyn voor een echo om te kijken of mijn ei gesprongen is of niet, en dan op naar de wachtdagen.