Boeken van Karin Slaughter zijn hier erg favoriet.... Leest een beetje als de CSI series.... verhaallijn enzo... Goeiemiddag trouwens Kunnen we trouwens maandag gewoon niet overslaan en meteen naar de dinsdag of de woensdag gaan dan weet ik of ik ongie ben geworden of niet
[/i]De Weduwenaar ook van Kluun, maar is het vervolg van Komt vrouw bij de dokter....dus beter om erna te lezen. Verder vond ik Nieuwe Buren van Saskia Noort ook erg goed
Hahahahahahaha Moest er wel erg om lachen hoor. Tis natuurlijk ook geen aanrader om met jou film te kijken als jij 'm al gezien hebt?
ja nieuwe buren is ook goed en de Eetclub ook een goede. verder had ik ook een boek, maar ligt bij mijn schoonmoeder te verstoffen denk ik, over 2 vriendinnen, moslima's waarvan er 1 verliefd wordt op een westerse man en dan.... (ja ja, ik snap het, zal nu niet doorgaan) maar weet nu de titel niet...aaaaaaaaah
Doe ik nooit. Vink zo zonde. Ik hou van de spanning. Ik lees ook graag hele spannende boeken. Vind het soms gewoon eng om de bladzijde om te slaan Laatst heb ik het boek, een man voor mijn moeder, gelezen. Dat was dan weer lekker luchtig. Moet ook wel es tussendoor
Neeeeeeeeeeeeee dat meen je niet Marloes zo zonde om eerst het laatste hoofdstuk te lezen. Is hetzelfde als eerst van een film het einde bekijken en dan beginnen bij het begin...gekkie
Ja, that's me... houdt niet van verrassingen...haha. Staat dus ook voor 200% vast dat Marloesje wil weten wat voor baby ze krijgt als ze zwanger is...hihi.... trouwens: alle harry potter boeken........... ook geweldig, leest lekker makkelijk weg
Mirre houdt ook niet van verrassingen en wil ook als ze zwanger is heel graag weten wat het geslacht is en met een 3D zien hoe het eruitziet, maar dat vind ik toch net iets anders dan de clou al kennen ..hihihi 2 jantjes ongeduld
haha, zullen we dan nu afspreken, dat we over 20 weken een 3d echo gaan laten maken... Vind ik wel een goede deal
waaro staat erbij jou, dat je over 7 dagen kunt testen en boven je foto dat je nod 17 oktober is... niet alleen ongeduldig maar ook nieuwsgierig
Goedenavond lieve meiden! Ik ben ook weer bijgelezen en zag dat een aantal alweer zijn doorgegaan naar november... echt balen hoor!" Er moeten veel meer zwangeren komen! Hier weer druk bezig geweest aan het huis...pffff het schiet al aardig op! Binnenkort eindelijk tijd om ervan te gaan genieten. Gisterenavond heerlijk uit eten geweest, lekker geslapen alleen zit al sinds ik wakker ben mijn nek vast en dat is echt niet fijn! Zo dadelijk maar even een warme douche nemen denk ik. Morgen nog lekker een dagje vrij dus vanavond alle tijd om te beppen en bij te lezen. Knuffel!
Hey Manuela, hier ben ik het mee eens! ZWANGER, ZWANGER en nog eens ZWANGER Lekker, uit eten! Kan ik ook errug van genieten, gezellig ook! Heb je zo'n kersenpittenzak? Dat is ook erg lekker om in je nek te leggen, lekker warm. Ga je nog iets leuks doen, morgen? Liefs, Divanaatje