Goed dames, ik ga lekker tv kijken Bones komt zo Super serie Tot morgen Ennuh niet teveel kleppen zo zonder me he Slaap lekker voor straks!
Boer zoekt vrouw, errug leuk, zojuist weer gekeken! Over die stemmingswisselingen: HEEEEEL herkenbaar! Heb ik ook zo'n last van.
Nee, helemaal aan de andere kant. Bijna tegen Limburg aan. Misschien moet ik mee daar maar melden Misschien is er wel iemand die met we wil skippyballen
Zo ik heb net lekker gedouched... mijn nek doet nog pijn dus ik heb er warmtecreme met een sjaal omheen gedaan. Onderweg van de douche naar pc even de was in de droger gestopt en ik werd me toch dizzy.... wat is dat nou weer
Nou toen ik dizzy werd moest ik inderdaad even aan Mirre denken... hopelijk is het voor ons beiden een goed teken. Helaas is pijn in je nek geen symptoom
Hihi nou ik hoop het niet Marloes, krijg je dadelijk weer allemaal topics met "Ik heb pijn in mijn kleine teen, ben ik zwanger?"
hoi hoi meiden,.. hoe is het hier? Nog geen ,..maar ja ik ben steeds overtijd en dan toch nog ongi! ff by the way heb net ff snel bijgelezen maar hadden jullie het over het boek van kluun 'er komt een vrouw bij de dokter? Vreselijk boek, moest echt heel hard huilen,... Ik lees nu van saskia,..terug naar de kust wel oke beetje nicci french achtig wel spannend,.. x sanne
ik heb wel dat andere boek van haar gelezen.... heb volgende week vakantie, dus ...kom maar op met goede boeken..
Lekker he een goed boek,..ik kan daar echt van genieten hoor, ga ik lekker optijd naar mijn bedje met een goed boek,..soms lig ik dan nog om 1.00 te lezen zo spannend,..deze valt wel mee,.. vind ik maar dat boek van kluun heeft me echt gepakt zit ik nu nog over na te denken,..maar ik heb dochtertje net als in dat boek en je moet daar toch niet aan denken BAH BAH BAH soms is het leven echt niet eerlijk,.. x sanne
zeker zeker,..zo'n boek ala bridget jones is dan wel erg welkom,...dat vind ik ook nog steeds leuk hoor,.. Ik hoop trouwens zo dat ik niet ongi word,...pffff ik vind het iedere x weer zenuwe gedoe hoor,.. x sanne
zit nu peter r de vries te kijken... gaat over volwassen mannen die meisjes/jongens op chatboxen verleiden... BLEEEEEEEEEEEEEEEH