NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Goedemorgen meiden,

Voor de meiden die die verrekte :evil: op bezoek hebben gekregen, dikke knuffel

Voor de klussers, go for it

En voor de wachters, succes met w88.

zo nu eerst de kinderen even naar school brengen, kom straks wel weer even langs.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii Moons

2. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    hoi damens.

net een test gedaan en wat ik al dacht toch negatief. ik heb gewoon weer een super lange cyclus van vandaag al weer 51 dagen.
    jammer dat je je lichaam zelf niet een beetje kon sturen he... al dat wachten elke keer.
    ik ben ook pas maar in juni gestopt met de pil maar ja iedereen weet ook .... je zou het zo snel mogenlijk willen.

weet iemand vanaf hoe lang je clomit kan krijgen voorgeschreven. ik heb er wel eens wat over gehoord dat dat je menstruatie weer op gang kan brengen en wat regelamtiger van kan worden.

nou meiden fijnne dag verder
    xxx

3. Niet meer actief

goedemorgen allemaal
    pff nog steeds diaree nog steeds niet de hele dag wat je normaal bij diaree moet hebben he maar tis gewoon dun 1 voordeel je ben wel lekker snel klaar op de ple whahahaha.
    ook heb ik allemaal steekjes dan weer in mijn zij dan weer in mijn rug en buik heel vreemd.
    nou nog maar effe afwachten dan he meer ken ik nie doen

4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik bedoelde provera maar laat maar ik heb op de site een beetje rond gelezen en zie dat je dat niet zo snel voor geschreven krijgt.
    ik zal dus gewoon moeten afwachten
    greetz xxx

5. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    goede morgen dames

zo we zijn er weer
    ppff wat een weekend heb heerlijk niks gedaan allemaal rust rust en even een happie wezen eten bij me ouders.

ppppff wat voel ik me belabbeeeeeeeeeerrrrrrttttt
    hoofdpijn
    rugpijn
    verkouden
    hoesten

gggrrr

ppff nu even weer wat lezen loop heel wat achter

liefs

6. Niet meer actief

ja dat loop je al snel hier hoor ik hou het ook allemaal niet meer bij kyra hihihi

maar al 9 zwanger volgens de lijst 9 in 9 dagen goed hoor

7. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    ;) inderdaad das een hoop lees werk

ja super he 9 9 9 ;)

8. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    Ook op de wachtbank. Gezien de vorige cyclus 1 dag over tijd. Maar ik voel gerommel dus de ongi zal wel komen. Gister bij vrienden op bezoek geweest, drink ik altijd een wijntje en ze hadden speciaal filet americain met pesto in huis gehaald voor mij.
    Hiervoor moest ik dus bedanken. :oops: Het leek wel een toneelstuk.
    Nou meiden allemaal succes die op rood wachten en hopen dat deze wegblijft!. Ik wacht nog tot donderdag om te testen dan is het een normale cyclus van 28 dagen. (normaal heb ik 25)
    Liefs Flore

9. Niet meer actief

oeh spannend flore
    hoop voor je dat je zwanger bent dan heb je al dat lekker niet voor niks laten staan
    ik duim voor je

10. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk

11. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    goedemorgen ladies
    wat is er weer veel gebept. Heb lekker een dag vrij en ga zo aan de gang in het huisje dat heb ik het weekend expres laten liggen.
    Even over me ei en FF.
    Ik heb hem donderdag gehad en ik zelf had hem zaterdag verwacht.
    Nu is mijn NOD 21 oktober als ik me cyclus van 26 aanhou.

Nu zegt FF dat ik 18 oktober me test dag heb?
    Hoe kan dit nu?
    Zal ik maar gewoon mijn NOD afwachten....

12. Amle

Amle Niet meer actief

Hey ladies,

Ik heb helaas niet alles bij kunnen lezen...
    Vandaag ben ik 1 dag overtijd en nog geen enkel teken van de :evil: . Ik heb stiekum vorige week (6 dagen voor NOD, ja stom!) al een testje gedaan en deze was (natuurlijk) negatief. Ik heb mezelf dan dus ook voorgenomen om nu zeker nog een week te wachten voordat ik weer ga testen. Ik heb totaal geen :evil: symptomen, maar ook geen zwangerschapssymptomen. Tevens ben ik nog maar 2 maand met de pil gestopt, dus mijn cyclus kan best in de war zijn... we moeten dus gewoon nog ff afwachten. Gelukkig krijgen we morgen de sleutel van ons nieuwe huis en kunnen we gaan klussen (in het huis ;) ). Even de gedachten verzetten!

Ik duim voor alle andere klussers en wachtenden.... succes!

Gr. Elma

13. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Goedemorgen,

Even een berichtje van mij, alles goed hier nog niets te bespeueren ;)

Ik ga gauw boodschappen doen en dan aan het werk :( Weinig zin maarja...

14. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Goedemorgen Iedereen,

Zojuist zij hier de :evil: :evil: gearriveerd!
    Jammer, maar helaas.
    Nu op naar de volgende ronde...... het is dan pas de 3e dus, het is niet echt heel erg.

Voor alle wachters, stuur de duivels naar mij, een beetje meer of minder maakt ook niets uit.

Liefs,
    Divanaatje

15. Niet meer actief

jammer zeg divanaatje
    volgende ronde misschien meer geluk meis dikke knufffffff

16. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Jammer divanaatje! Hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt!

17. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    O, nu moet ik niet vergeten om me gaan te melden bij het NOD november topic.

Ik blijf jullie verhalen wel lezen, en heel veel succes voor iedereen!

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goeiemorgen dames.
    pfff veel geschreven dit weekend. Ik was er maar zelden vanwege verjaardag hihihihi (en klustijd hihihi)...
    Werkers: werkze vandaag..... (ik ook dus)
    Klussers: klus ze
    Wachters: gezellig hé, op de wachtbank (ik nu ook)...
    zijn er nog testers vandaag?

Samcat, mijn NOD is 21-10 geloof ik... spannend hé
    hairdresser: sjee, dat is lang zeg! pff dan verlang je er best wel weer naar geloof ik. ik heb helaas geen ervaring met clomid of provera. heb je al een afspraak met je gyn gemaakt?
    Gemke: heb jij ook buikgriep? Of is het iets anders ;) ;) ?
    kyra: beterschap lieverd..... pfff hier komen wat digi-vitamientjes jouw kant op... zooooeeeffffffffffffff
    Jackie: het kan zijn dat FF nog op een andere cyclus van jou staat ingesteld. Ik zou ook lekker m'n eigen NOD aanhouden als ik jou was.
    Ben je op de safe site voor het testen...
    lma: spaaannnneeendd..... ik ben heel benieuwd eind van de week en hoop dat je ongi niet langskomt. Veel plezier in jullie nieuwe huisje..
    candijtje: ook spannedn lieverd.... hoop dat ze weg blijven
    divanaatje: sjee zeg..... balen... veel liefs voor de volgende ronde!

Mijn eitje was vrijdag/zaterdag.... dus kan nu nog niet veel zeggen. Heb vanmorgen geen trek gehad in ontbijt (maar wel het gevoel dat ik moet eten, last van maagzuur).... druk op mijn onderbuik (of komt dat door het vele klussen van het weekend8)8), hihi). Ik maak me niet gek. We zien het wel...... nu op de wachtbank tot 21-10.... pfff wel lange 2 weken hoor!
    ga vanavond lekker aan de slag in de kamers van de meiden (kids hubbie). Wij zijn nu naar zolder verhuist en vanavond kunnen we het nieuwe bed van de oudste plaatsen en het bureautje. begin volgend jaar ga ik pas aan de slag met behangen enzo...

tot laterssss

19. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Balen Divanaatje, hopelijk meer geluk in de volgende ronde, en misschien is voor jou 3x scheepsrecht.

Liefs Moons

20. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    provincie Groningen
    Waneer ga je testen? Spannend hoor, ik duim voor je.

Moons

Deel Deze Pagina