Goedemorgen dames! Hier ook nog geen teken van ongi... Divanaatje; balen meis! Hopelijk is de volgende ronde de jouwe! Fijne dag allemaal (k)
fijn kyra....... nog even volhouden hoor meis. laat die verkoudheid maar snel voorbij zijn... manuela: zolang ze er nog niet zijn.......! duim duim duim duim
nee ingie geen buikgriep hiero ik ren niet constant naar de plee tis gewoon mijn dagelijkse portie maar dan dun dus ik hoop dat het een heel erg goed teken is
Divanaatje balen meis verwen jezelf lekker vanavond hier is het spannend loop geregelt even naar wc tot nu toe gelukkig nog witverlies maar ik hoop zo dat ze weg blijven die verrekte maar nog 1 dag en dan mag ik hoop ik woensdag een positieve test in mijn handen houden [-o< Manuela79 wanneer ga jij testen ? succes vissie ook heel veel succes bij jou word het ook spannend alle dames die ongi zijn geworden wat super balen alle klussers succes wachtende we en hopen op positieve testen gr maria
Iedereen veel succes deze week met wachten, testen en klussen. Voor degene die zwanger is GEFELICITEERD! En voor wie de heeft gezien balen en op naar de volgende ronde en hopen dat die wel goed nieuws brengt. Ik wacht zelf geduldig af. Voel nog niets anders, geen kwaaltjes. Liefs essiee
OOh Maria, ga je ook woensdag testen? Ikke dus ook! Dan hebben mijn ventje en ik 2 jaar verkering dus lijkt me wel een hele mooie dag! Hihi het broekje gluren is mij bij ook begonnen. Gemke; mijn buik is ook opgezet hoor! Dan weer diarree, dan weer verstopping en geen last van (buik)griep. [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Manuela79 laten we het hopen voor ons alle 2 een speciale dag zo te zien heb echt soms een verstands verbijstering aaah toch niet he maar ja nog 1 dag [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< gr maria
Ja ik hoop het ook heel erg Maria.... ik duim voor ons ! Zijn er nog meer meiden die woensdag gaan testen?
Yes, ik ga woensdag testen als de duivels inmiddels niet gearriveerd zijn... nu nog niets te bekennen... loop ook wel veel naar de wc.... hihi.. broekgluren Wordt wel gezellig met de woensdagtesters Balen divaantje dat je ongesteld bent geworden, vol goede moed verder!
Hey dames, Ik heb even mijn banner aangepast. Vorige maand was mijn eerste stopmaand en deze was precies 28 dagen. Als ik nu weer reken met 28 dagen, dan ben ik nu 1 dag overtijd, nog geen te bekennen en om mezelf niet helemaal gek te maken om te testen, heb ik even mijn banner op 35 dagen gezet. Als de dan nog niet zijn verschenen, ga ik testen en laat ik het jullie natuurlijk gelijk weten! Gr. Elma
zo zo zo.. Dr is weer heeel wat afgekletst.. Ik kan t niet meer bij houden hor. Iedereen die posi getest heeft GEFELICITEERD.. kan al jullie namen niet meer onthouden ... Foei foei..Ik weet t . maar op moment zo druk dat ik het hier allemaal niet meer bij kan lezen... Binnenkort word t hopelijk iets rustiger en kan ik alles weer bijhouden.. hier verder weinig bijzonders... Klussen klussen en nog is klussen dat is de enige oplossing op dit moment hahaha..
heeey dames, de meiden met posi test: VAN HARTE GEFELICITEERD! IK heb je juist even op de achtergrond gehouden, veel stress enz. Ja zo word ik natuurlijk nooit zwanger. IK heb door mijn ziekte steeds meer het idee dat ik het aan mezelf moet bewijzen. Dat ik wel in verwachting kan raken. Sorrie voor mij gezeur, moest er effe vanaf. @ kimmiej: zoo jij ook nog hier? Dacht dat jij in sept zou blijven en dan op naar de zwangere. balen zeg! Maar op voor het volgend ei he! groetjes sjaantje
ow kimmiej? Wij lopen ongeveer gelijk! Qua rondes en qua ei, hihi vond het wel grappig. groetjes sjaantje
Nog even een vraagje van mij, normaal heb ik altijd ECHT altijd dik rekbaar slijm vlak voor m'n eisprong. Dit keer nix, noppes, zelfs niet een ietsiepietsie.... Zou het kunnen dat als je er (miscchien een beetje teveel) mee bezig bent dit soort dingen veranderen? Volgens de gyn zou m'n eitje op zaterdag jumpen, als ik naar m'n temp kijk moet dat zondag geweest zijn(temp za 36,5, zo 36,6 en ma 36,9) dus hij/zij is gejumpt.... Vind t allen zo raar dat het slijm opeens zo anders is, iemand ervaringen mee of any Liefs Sam
Ohhh, spannend meiden. Ik zou ook wel willen meedoen, maar ik ga pas testen aanschaffen als ik overtijd ben, niet eerder. En dan ga ik ze dus echt niet bij de drogist kopen, stel je voor dat ik een bekende over het hoofd zie! Nee ik ga ze hier op de site bestellen.... Hmm eerst maar eens over tijd raken. Maar in gedachte zal ik zeker bij jullie zijn!
Hoi Maria, Jaaaaa, het is weer spannend! Morgen mag ik gewoon niet...worden! Ik kan er helaas niks zinnigs over zeggen. Ik heb ietsjepietsje meer last van hele kleine krampjes. Maar ja kan zijn omdat ik er nu zo op let.. Eigenlijk voel ik niks zoals altijd. Hoeft niks te zeggen, ik weet het maar ik heb er daarom ook weinig vertrouwen in. Ach we zien wel... Maar ik hoop het zo! [-o< [-o< [-o< En voel jij iets bijzonders?