Hey wijfiej hahah ja ik werd op t laatst toch uit september gegooit .... Dus tja dan maar in oktober hè... Ja we lopen bijna gelijk.nou dan kunne we als t zover is wel samen testen Gezellig!
pfff ik zie dat er een hoop een paar dagen wachten als ze overtijd zijn ik weet niet of ik dat kan hoor nou moet ik zeggen dat ik bij mijn eerste zwangerschap nu bijna 6 jaar geleden wel een week heb gewacht voor ik ging testen hoop het nu ook te kunnen
@ Kimmiej: jaa samen testen, maar wel wil ik alleen meer +++++ of 2 dikke vette streepjes zien. @ Samcat: Ik weet dat als je er erg veel mee bezig bent het inderdaad veel invloed kan hebben op je lichaam. maar of het ook met de afscheiding kan, geen idee. Ik kan aan mijn afscheiding helemaal niks aflezen. Groetjes sjaantje
sjaantje wel grappig ik ben bijna 22.. ook de 3e ronde en dan nog gelijk lopen met cyclus ook. nou als dat niet goed gaat weet ik het niet meer hor! Ja we gaan samen testen dan.. Nu eerst maar is goed klussen .
heeey kimmiej, Dat kan dan ook bijna niet meer fout gaan he! Ikke word wel bijna 23 hahahaha maar 3x is scheepsrecht, en we gaan ervoor! kom maar op met dat ei! NU eerst gaan werken tot 23.00 balen! Groetjes sjaantje
ik had deze ronde ook niets ja de normale afscheiding maar geen eggwhite of watery hoop dat het maar goed komt
sjaan ik heb net 3 avondienste tot 23.00 gehad.. eindelijk dagje vrij.en dan weer hele week werken.pff Nou dan ben ik dr iig niet zo mee bezig om zwanger te worden.. We gaan dr voor! Werkse meid en tot snel.
vissie ik heb al bijna een week lang pijnelijke borsten voelen ook gespannen aan normaal heb ik van 1 last nu van beide en mannetje hoeft maar te wijzen en doet al auw heb nu zo af en toe gezeur onderin mijn buik alsof er een bal erin zit met vlagen misselijk en draaierig maar wil me er niet al teveel mee bezig zijn want dat is dus ook niet echt goed joepie woensdag word hopelijk een super dag met allemaal positievetesten alle aankomende testers drijf de weg allemaal heel veel succes gr maria
Hoi dames, hier een heel kort berichtje van mij. zit nl nog op school en moet zo gaan vergaderen... vandaag niemand een test gedaan.... Mark en Maria: dat gevoel van die bal heb ik sinds mijn eisprong dus.... pfff... en nog steeds, dus al meer dan een week... Voor de rest nergens last van... groetjes en tot vanavond!
ooooh. helemaal vergeten: Divanaatje; balen meid... ff balen en dan weer goed je best gaan doen he....haha
Hoi Gemke, ik heb hetzelfde als jou, ik heb een zoon van bijna 6, is dus lang geleden dat ik echt getest heb. Ik heb woensdag mijn nod en mijn temp is nog hoog, maar ik wil graag testen, maar aan de andere kant durf ik niet, bang dat ie negatief is. Is ook moeilijk zoiets. groetjes
zit nu met het 2de kopje soep echt even aan toe ben moe en ga o ff op de bank en dan weer aan het eten koken mercedes doe je ook gezellig mee met ons woensdag testen heel veel succes gr maria
Nou meiden hier ook nog voortekens van de duivels hoor, normaal heb ik een paar dagen ervoor heel veel trek in chocolade maar deze keer niet verder ook helemaal niks. Ik heb wel lichte krampjes en af en toe lichte steekjes onderin mijn buik maar heb verder nergens last van, dus nog 1 nachtje slapen en dan is mijn NOD en ik hoop zo dat ze wegblijven en dat er een mooi klein wondertje in mijn buik zit [-o< [-o< [-o< [-o< Voor alle andere meiden die deze week gaan testen ik duim voor jullie en voor de rest natuurlijk ook
Nou ook hier is het broekgluren begonnen! Ik liep net naar het toilet in de stellige overtuiging dat ik een dag te vroeg ongie was geworden...Gelukkig nog niet! pfff. Ik dacht het echt te voelen. Ik was in mijn gedacht al een het rekenen voor mijn volgende nod. Afwachten...
Ja inderdaad, bij ieder toiletbezoek even kijken of ik niet ongie ben geworden Ik heb me er al op ingesteld dat ik gewoon ongie wordt vandaag of morgen We zullen zien spannendddddddd [-o< [-o< [-o< [-o< Nu maat hopen dat dit engeltje ons allemaal een wondertje kan geven
Wat is het hier stil opeens.... Iedereen aan het bloekgluren? Ik kom vanavond nog wel even koekeloeren! Smakelijk!
Nee hoor ik ben niet aan het broekgluren..hihi...daarvoor is het voor mij nog te vroeg! Zit lekker op het bankje even bij te tanken, want heb gewerkt vandaag en morgen vrij gelukkig. Was een trieste binnenkomer, want de mama van m'n collega is gisterenmiddag toch nog onverwachts overleden Echt heel triest ...ze is 23 ...in mei gaat ze trouwen en zwanger van haar eerste kindje. Dan breekt je hart toch... Pfff...de emotie's hakken er bij Mirre in. Blaaaaaaaaaaaaaaa tal van zwangerschapssymptomen , maar die hou ik voor mezelf want voel me anders zo'n silly achteraf. Erg is dat gevoel...je wilt van de daken afschreeuwen wat je voelt en dat je hoopt dat het RAAK mag zijn, maar je durft niet uit zelfbescherming.... Heb wel okt meisje staan van Kaatje. Kaatje I hope so.... Ff aan iets anders denken> Vanavond Big Brother, Gouden Kooi en Expeditie YES een avondje tv