NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Graag gedaan. Het is hier soms net een kippenhok hoor, zo snel we met zijn allen de pagina's volkakelen ;)

Het is ook heel erg spannend hoor! Maar probeer idd in je achterhoofd te houden dat het ook van ontpillen kan zijn, dan duimen wij dat het iets anders is :)

2. Niet meer actief

hey marloes heb je ook zo afentoe van die kleine ploepjes onder in je buik dat heb ik steeds en nu zo nu en dan een steek achter mijn schaambeen daar denk ik het te voelen tenminste

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    nou, als jij woensdag een positieve test heb... dan krijg ik een goed gevoel.... :)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ploepjes niet... maar dus al ruim een hele week zit er iets in mijn buik...

zijn het duivels of is het een beeb

5. Niet meer actief

ik hoop voor jou een beeb
    een bal heb ik niet wel ploepjes en steekjes
    geen ongi gevoel hier dus maar als ik dat heb dan is het vaak 1 dag voor ik het moet worden

6. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hallo lekkere teutebellen van me. Iedereen lekker achter de tv gekropen. Ik ben net klaar met was opvouwen. ga nu ook maar ff zappen denk ik.

Wat een broekgluurders zeg.... sjongejonge... ben wel heel benieuwd naar de woensdagtesters.... dus ik zit 's morgens gelijk achter de pc. uhh, net als elke dag dus hahahahaha...

Ik heb sinds vandaag vreselijk last van een volle buik. net alsof ik teveel heb gegeten, maar dan lager. ach ja...... gaat wel weer over denk ik dan maar....

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Zo dames, is er nog plaats op het wachtbankje? Ik begin op de een of andere manier toch een beetje te zenuwen nu...heb nergens last van, maar wie weet he?

Dus als er nog een plekje is, wil ik die graag in beslag nemen :)

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Kom er maar lekker bij zitten hoor kiki! Al hopen we niet lang meer op het wachtbankje te hoeven zitten ;)

Ben je al lang bezig?

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    @ Manuela: Ben nu pas vier maanden bezig, maar eigenlijk deze ronde gemist, mannetje moest drie dagen voor eitje weg :( Maar wieweet heeft ie superzaadjes...
    Maar elke maand die het niet raak is, betekent dat ik nog in ieder geval negen maanden kan uitslapen, er 's nachts niet uit hoef, geen oppas hoef te regelen, minder hoef te wassen...
    Dan hoef ik wat dat betreft nog niet af te tellen...bekijk het dus bijzonder positief ;)

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Dat wil niks zeggen hoor kiki! Ninetje heeft ook een man die dagen weg is voor zijn werk en zij dacht ook dat haar kans verkeken was maar blijkt toch zwanger te zijn!

Maar zo positief kun je het inderdaad ook zien! Wel knap van je hoor hihi

11. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    dames, ga even lekker tv kijken, misschien tot later en anders tot morgen... doei doei

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Ik denk dat ik door ninetje ook wel een beetje hoop heb gekregen...anders had ik momenteel niet op het wachtbankje gehoeven...je weet het maar nooit he!

13. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi lieverds,

Heb even snel bijgelezen. Niet zo energiek vandaag, voel me grieperig :cry: Heb t loeidruk op m'n werk en morgen weer, dus hellup mag niet ziek worden....
    Hier houd ik t dus ook maar even kort. Solly voor mijn geklaag :oops:

Woensdag wordt een erg spannend dag zag ik :p
    Ik ga zo lekker op bed tv kijken en ondertussen duim ik me rot voor jullie.

xxx Sophie

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Dikke kus voor jou Sophie, en ziek is ziek... ook al heb je het druk op je werk! Je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor.

15. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Zit ook op het wachtbankje... Heb zaterdag of zondag mijn NOD, weet het niet precies meer, had mijn ei een dag later. Wat duurt wachten dan lang zeg!

16. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hier nog steeds niets bijzonders, ben weer bijgelezen en wacht tot mijn mannetje thuiskomt.
    misschien nog maar even oefenen vanavond.... :oops:
    geen zwangeren vandaag?
    wel een ongie :evil: heb ik gelezen, weet alleen niet meer bij wie? grmbl #@#@#! balen zeg op naar een nieuwe ronde met meer succes!

@sophie-beterschap!

alle wachters daar op dat bankje; nog effies geduld en dan zullen we het weten..... :rolleyes:
    alle klussers;achter die pc weg en klussen nu! ;)

x pat

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanx lieve Manuela (kon t toch niet nalaten nog even te loeren hier ;) ) Zal ik doen :p
    Dikke kus terug (weer 1 hahaha :))

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Pat ook bedankt. Oefen ze :) :)

Smeetje, veel succes met wachten!

xx Sophie

19. mussie