jackie al zo vroeg dan nou ik ben benieuwd want echt goed geklust hebben we niet dus wie weet wel super zaad hiihiiih
Waar blijven die posi testers? Heb even een boost nodig meiden! Kom op zeg! Hier zijn de duivels al in aantocht. Pijnlijke onderrug, gevoeligheid in de (.)(.) neemt af en de misselijkheid trekt weer weg Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Succes dames, enne veel ++ laten zien
Goedemorgen! Even snel vanaf mijn werk melden dat er hier nog niks in aantocht is... nog 1 nachtje slapen.... whhiiiiihhhoooooeeeee
die rugpijn heb ik nu ook al een paar dagen onder in mijn rug dacht eerst dat ik teveel gedaan had misschien gisteren veel gepoetst maar nu je dit verteld dat zou het natuurlijk ook kunnen zijn
ja gek he maar ja ik liep al bij de fysio voor me nek en nu kreeg ik giga rugpijn dus ik dacht ook heb te veel gedaan en er zal wel een zenuw klem zitten en nu zegd tie gisteren ja het zijn je banden nou we wachten wel af maaarr pppff het zitten ggrrrrr en ik moet nog wel tot half vijf
Hoi hoi Hier ff snel berichtje van mij,.. Nog geen ongi hier,..pff word nu wel heel spannend. Maar zit op mijn werk en niet echt een prive aangelegenheid,.. x sanne
volgens mij gaan de meeste morgen testen. Heb trouwens kimkivits lang niet meer gezien benieuwd hoe het met haar is eigenlijk
Goeiemorgen meiden! Nou ik hoef niet meer te wachten, want keurig op tijd zijn ze deze ochtend gearriveerd. En niet te zuinig ook! Bah! Ik ga eens een paar van die ovulatietesten bestellen, denk ik. Ik voel mijn ei nooit. En ik ben wel ens benieuwd of ik daar iets wijzer van wordt. Nou heel veel sterkte voor degene die morgen gaan testen! Ik ga duimen voor jullie! pff, ik ga mijn banner maar even veranderen....
aaah jeetje wat balen zeg voor de meiden waar de op bezoek zijn gekomen! IK wil wel nog +sjes zien morgen ofzo! Kom op meiden! Ik duim op volle toeren mee hier! Dikke knuffel voor de meiden die ongie geworden zijn! Zet 'm op de nieuwe ronde! Voor de mensen op het wachtbankje zoals ik heel veel geduld geduld en nog eens geduld en dat het wachten beloond mag worden Voor de klussers ZET 'm OP! en veel plezier! LIefs Pearly
de misselijkheid is gezakt heb net ook heerlijk gegeten broodje gezond had ik zin in mijn ventje ligt nu uit te buiken op de bank hihihi die heeft een beetje teveel gegeten nou hoop ik dat die misselijkheid een goed teken is en dat ik straks over een aantal dagen positief mag testen
Knuffel voor de meiden bij wie die rot zijn doorgekomen. En succes voor de testers morgen, ik wil heel veel plusjes zien. Had vanmorgen hoofdpijn en begin een beetje verkouden te worden, afscheiding is helder slijmerig, borsten doen af en toe een beetje pijn, moet iets vaker plassen, en mijn ontlasting is hard. Nog 3 nachtjes slapen en dan mag ik testen! Hoop ik. Mijn zusje heeft donderdag haar nod en wil vrijdag ook testen, spannend, zou super leuk zijn als we beide zwanger zijn. Liefs Moons
heeey dames, ik ben weer boven water. hihi Voor alle testers morgen : heel veel ++++ Voor alle klussers: ga voor dat ei! voor iedereen waarbij de duvels zijn langsgeweest: Balen zeg! Op naar de nieuwe ronde met frisse moed. hier mag het ei komen, we wachten al,hihi Wij doen het nu om de dag, volgens vele een goede kans om in verwachting te raken? Beetje stomme vraag, maar hoe zit dat bij jullie? groetjes sjaantje
vissie jeetje dat is balen hier heb ik gele afscheiding de ene keer en de andere keer is het wit maar ik zie het wel allemaal heel veel succes gr maria
goede morgen meiden Kreeghet niet voor mekaar om 22 pagina's door te spitten, moet dus toegeven dat ik ff niet op de hoogte ben......... Hier is alles nog rustig. Nog geen sprong gehad, morgen weer folikelmeting. Het duurt langer deze cyclus, maar ach........ Wens iedereen veel succes met wachten en klussen........ grtjs Twinny
Balen Divaantje en Vissie dat die rotduivels doogebroken zijn... Maar kop op nieuwe ronde nieuwe kansen he Hier nog steeds nix geen spoor van ongie te bekennen.... spannend hoor, hoop zo dat er morgen veel plussen verschijnen! Ik ga gauw weer ff aan het werk, tot later
Hoe kan je controleren of je baarmoedermond gesloten is? En betekent dit dan dat je zwanger bent? Wie geeft mij een lesje?
Hallo allemaal Ik lees en leef al een tijdje met jullie mee, en wil me nu toch ook even voorstellen. Ik ben 26 jaar en we zijn nu in ronde zes voor een tweede kindje. We hebben een zoontje van bijna anderhalf. Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus van 30 dagen dus dat is wel fijn. Twee maanden geleden werd ik na die dertig dagen niet ongesteld, dus wij direct testen. Ik had nog een ongebruikte "oude" test liggen vanaf mijn vorige zwangerschap, maar die gaf dus negatief. Maar de test was ook over de houdbaarheidsdatum, dus dacht dat het misschien daar aan lag. De volgende dag een nieuwe test gehaald bij de apotheek en de dag daarop opnieuw getest. Weer negatief. Maar ik werd nog steeds niet ongesteld, dus we hielden de moed erin. En toen, ik was al vijf dagen over tijd, werd ik alsnog ongesteld. Heel vreemd, zoiets had ik nog nooit gehad. Ik voelde me behoorlijk voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam Vorige maand wist ik dus ook echt niet hoelang mijn cyclus zou gaan duren en wanneer ik vruchtbaar zou zijn. Cyclus was toen 29 dagen. Dus nu ga ik toch maar weer uit van de "normale" 30 dagen. Ik zit nu ongeveer een week na mijn eisprong en heb sinds vanmorgen lichte krampjes onderin mijn buik. Innesteling? Wie weet....we wachten het maar gewoon even af. Mijn nod is volgende week woensdag... Veel succes gewenst voor alle meiden die morgen gaan testen. Spannend! Groetjes van Anke