Hoi dames, Hier nog niets,..als ik morgenochtend niet meteen ongi ben ga ik maar is een testje wagen! Samen met die anderde meiden als het goed is. Wie gaan er nou precies woensdag met mij mee testen? x sanne
Mwaaaahhhh....ik haat deze paar laatste dagen...was ik er eerst zo sterk van overtuigd dat het niet zo kon zijn en ben ik anders zo heerlijk rustig...nu wordt ik gek. Het liefst zou ik me terug onder de dekens trekken en er over vier dagen uit willen komen...maar dat is zeker geen optie... Ik heb momenteel het gevoel dat er achter mijn schaambeen iets in de fik staat...oei, oei, oei...loeiheet... :thumbdown: En natuurlijk slaan dan natuurlijk meteen de twijfels toe...zouden die steken van gisteren in mijn beide liezen dan toch niet door het lange zitten in de auto komen? Oke, oke ik geef het toe, de altijd kalme en rustige kiki, slaat eindelijk ook eens een keertje door Bah,....grmpf....dit is niet leuk.....ik ga aan de pil...grmpf (gelukkig bestaat deze klaagmuur)
@ Twinny Ik zeg gewoon dat dat gewillige ei van je mooi nog ff wacht tot morgen. MOET! Of ren anders nu nog naar de gyn. Spring op die stoel, gooi je benen in de lucht en zeg: NU! Ik wil NU zaad. En opschieten
hihi anders ik wel ben reuze benieuwd ik moet nog ff geduld hebben me eitje is nu hoop ik lekker aan het innestellen ik ben erg lief vandaag voor me buikje lekker relaxed ademhalen en geen gespannen buik (ik span me buik namelijk 24/7)
het word nog spannend ik hoop ook zo dat ze weg blijven heb voor de rest weinig kwaaltjes dan gevoelige knabbel en babbel maar dat kan ook een voor bode zijn op de nare duivels zucht word er gek van hoor je wilt het zo graag maar je wilt er ook niet teveel mee bezig zijn eerst had ik lichtelijk wat bruin hopelijk innesteling ofzo maar denk dat het de ander kant op draait pfftt wat een gemaal op een door de weekse dag twinny we draaien de
Nog ff Mark&Maria dan weten we allemaal meer Blijft lastig he.... En tzou zo super zijn dat we alle 5 een positieve test zouden hebben
Het is vreselijk spannend al ben ik na gestopt te zijn met anticonceptie,..iedere keer overtijd dus ik durf er niet te veel van te hopen dat ik al drie dagen overtijd ben,..Maar als ik morgen onig word is mijn cyclus alweer 35 dagen ipv 28 dat vind ik dan wel weer iets minder,.. x sanne
Sluit me er helemaal bij aan. Go twinny..... desnoods onder politiebegeleiding. Of de brandweer. Die moeten in noodgevallen toch altijd helpen. Dit is een noodgeval dus!
Vijf mede-overtijders die gaan testen morgen.. Ik heb gister getest (waarschijnlijk veel te vroeg, maar we weten allemaal hoe dat gaat he) dus negatief.. Maar als deze krampjes mij morgenochtend nog geen brengen dan doe ik 's morgens ook wel even een testje.. (tenzij ik mezelf in kan houden en gewoon geduldig een paar dagen wacht). Maar we kennen mezelf een beetje....... Veel sterkte met slapen vanavond!
Eigenlijk even een vraagje,.. Stel de duivels komen morgen door maar de hele dag beetje bruin verlies. De dag erna gewoon echt ongi. wat is dan de 1e dag van je cyclus weer die met dat beetje bruinverlies al? x sanne
hahahaha meiden Zie me al gaan. Misschien kan ik ook gewoon met me collega's van de dierenambulance gaan met zwaailicht, want sirene hebben we niet! Nee, helaas als vandaag was dan hebben we dus gewoon pech gehad....... Ga nu heel rustig doen de rest van de dag en niet naar de jiujitsu...... Heb nog geen watery of eggwhite gezien, heb ik normaal ook.....pppffff Ga gewoon tot morgen niet meer naar toilet, kan ik ook niets zien, hihi......... Morgen ga ik alleen naar de folikel meting, hoop niet dat ze dan meteen wil insemineren! Word dan wel hele speciale baby! Dus duim maar lekker allemaal en morgen meet ze gewoon nog altijd een prachtig ei! Twinny
Begrijp het ff niet helemaal. Heb je nu al bruin verlies? Maar om je vraag te beantwoorden: De eerste dag van je volgende cyclus is wanneer je rood bloedverlies hebt. Bij mij begint het ook altijd eerst met bruinverlies (oud bloed) en gaat dan later op de dag of soms de volgende dag over in rood. En vanaf dat moment begint je nieuwe cyclus.