hahha ja precies gerrina...Nou ga lekker op de bank..Lotte gaat zo beginnen..nou dan nog ff OWNM en dan goude kooi en dan gtst.. Nou en dan zie ik t wel dus de komende 2 uur ben ik onder de panne
heey dames, ik wilde vandaag eens aan de klus gaan. donderdag zou mijn meest vruchtbare dag zijn, aaaah en mijn ventje is nog lang niet thuis! :x aaaaaaaaaah, zo dat is eruit, hahaha groetjes sjaantje
ja en joost mag weten hoe laat, hihihi waarschijnlijk pas na 23.00 en dan moet ik beginnen met het werk( nachtdienst) bahhh heb ik weer. groetjes sjaantje
ja dat had je er niet bij verteld.. balen dan... dan hem wakker maken als jij weer thuis bent, of is hij dan weer weg?
jaaa je snapt hem. hij mag om 7.00 al vertrekken en ik kom om 7.30 eens thuis. echt balen, maar donderdag is ie de mijne, hahaha
Hellow ladies! Ga zo even bijlezen maar kwam even melden dat ik voor ons testers van morgenochtend een kaarsje heb gebrand! Hier nog niks te bekennen van een (naderende) ongi dus het blijft hopen! Ben goed zenuwachtig al...
ik ben er wel, maar ben even grappig dingetje voor schoonzus maken. hihihi die wordt morgen 30... Even in de maling nemen hihihihi