NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jouw testje ook al voor het grijpen?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Twinny, ik ben ook voor jou aan het duimen hoor! Dat ei van jou, moet gewoon nog even lekker blijven zitten!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Marloes, nog niet, ik heb ze verstopt vanwege de verhuizing en al die mensen die dan aan je spullen zitten. Ga hem zo met een bakje even klaarleggen op de badkamer en nog even de gebruiksaanwijzing doorlezen! Ik ga trouwens testen met die van de site hier. En jij?

Ingie; wat ben je aan het maken voor leuks?

4. essiee

essiee Actief lid

28 aug 2006
    320
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Heb net even lekker een potje zitten janken voor de tv. Zat naar een aflevering van ER te kijken. Was erg zielig, maar normaal krijg ik alleen een brok in mijn keel en worden mijn ogen iets vochtig, maar nu heb ik gewoon echt zitten janken. De tranen liepen over mijn wangen.

Echt zo vreemd. Maar moet eer nu ook weer erg om lachen. :)

Verder hier nog steeds geen klachten, dus denk niet dat het wat wordt deze maand. :cry:
    Dames die morgen testen gaan heel veel succes. :)

Liefs essiee

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

ik heb van haar moeder stiekum baby foto's gekregen. die heb ik op mijn werk ingescand. Dan nog een paar leuke foto's van een feestje van laatst erbij....

Ik heb van die folie die je op een t-shirt kan strijken. Op die folie kan je printen (speciale t-shirt folie). Dus ben even leuk aan het digi-knutselen met de pc...... en dan nog geinige tekst erbij...

Het t-shirtje gooien we vannacht door de brievenbus (tegen 23.30 uur), haar vriend is ingelicht, en die zorgt ervoor dat ze het morgen aan moet.

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou ik mag nog niet testen he... vrijdag is mijn nod... en ik wil deze keer eigenlijk lang wachten, maar ik heb nog 1 digi test van clear bleu...

ga morgen vroeg meteen weer kijken of er 1 van jullie al gepost heeft... spannend hoor

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Klinkt leuk Ingrid hihihi! Ben erg benieuwd naar haar reactie!

Ohja Marloes, stom, hihi ik leef zo naar morgenochtend toe om te testen dat ik er vanuit ging dat jij ook ging testen... ben een beetje van de leg :oops:

Ik ga idd meteen even reageren hier hoor als ik de uitslag weet, uurtje of 7 zal het wel zijn denk ik ;)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    voel me vandaag trouwens een stuk beter... :) Heb helemaal geen buikpijn gehad vandaag... eindelijk. Dus wat het nu is geweest...? Geen idee. Het heeft meer dan een week geduurd, vanaf de eisprong vorige week zat of zondag... tot en met gisteren... nou ik ben nu echt benieuwd naar vrijdag/zaterdag..

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Kan ik me voorstellen Marloes... ik hoop zo dat het ook voor jou positief uitpakt! Wil je dan ook gaan testen? Want je vertelde net dat je later wilde gaan testen, althans proberen ;)

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi hoi

heb net snel ff temperatuur gemeten, maar hij is nog hoog dus nog geen sprong gehad! Temp. met regelmaat dus ken daarin mijn lichaam.......

Benieuwd was temp. dus morgen doet, maar om 830u lig ik al met de benen omhoog en weten we meer........

Twinny

11. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoiii allemaal,

Succes voor alle testers morgen :p Wat spannend! Morgenochtend kom ik direct even kijken :D Dat wil ik natuurlijk niet missen zoveel zwangeren :)
    Enne, weten jullie de weg? Da's mooi, want wij volgen jullie namelijk spoedig hahaha

En Twinny jij ook veel succes. Ik zend allemaal stoptekens naar je ei ;) Ik duim voor je!

xx Sophie

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik wil wachten tot zaterdag de 21e of zondag de 22e

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Thanx liefie, maar het is je geraden dat je snel volgt want wij moeten met Candijtje gaan skippyballuhhh! :)

Liefs!

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja snap ik wel, even wat meer zekerheid inbouwen... ik zou willen dat ik zo'n discipline had zeg... :(

15. Mama3kids

Mama3kids Lid

10 okt 2006
    12
    0
    0
    Hallo,

Heeft iemand ervaring met de zwangerschapstest van het kruidvat?
    Ik heb een cyclus van 26-27 dagen, nooit later, eerder vroeger.
    Nu ben ik aan het einde van dag 34 !
    Vandaag een test van het kruidvat gedaan, het was negatief...
    Met onze oudste, 10j, gaf de predictor 2 x negatief, toen op de 33ste dag wees het bloed eerder positief dan negatief.
    Hcg was wat verhoogd maar nog niet echt veel.
    Uiteindelijk was ik toch zwanger...

Zou ik nu zwanger kunnen zijn, na een negatieve test van het kruidvat?
    Het is niet echt gepland en het zou ons hele leven overhoop halen...

groetjes,
    Mama van 3 kids
    zoontje van 10
    tweelingmeisjes van 8

16. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Alle testers morgen successssss! Zal duimen voor jullie allemaal! Mijn NOD is zaterdag/zondag, dus ik denk dat ik zondag ga testen, kan toch niet langer wachten....

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaaaaa, ik wil met jullie op de skippybal :)

18. Niet meer actief

pfff ik wil zooo graag testen he maar kan niet want ik heb lekker geen test in huis had ik die wel gehad dan had ik die nu al gebruikt
    ik begin nu te twijfelen aan mijn gevoel misschien uit zelfbescherming
    heb nu steekjes onder in mijn buik vanmorgen dan die misselijkheid voel me anders dan anders gewoon
    maar mijn lichaam heeft me al eerder voor de gek gehouden nog effe en ze kunnen me een hypogondiër noemen(je weet wel zo iemand die iets hoort over iets en het dan ook denkt te hebben) lekker hoor die onzekerheid begin er zo langzamerhand wel gek van te worden
    maar nu een test doen zou onzin zijn ik moet vrijdag ongi worden of liever niet natuurlijk en zaterdag kan ik dan testen of moet ik zaterdag nou ongi worden pfff lekker verwarrend volgens mij klinkt mijn verhaal ook zo nu

19. Niet meer actief

:( :( :( :( :( :( :( whaaaaaaaaaaaaaaa HELP :) :( :) :(

20. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    testers mijn duimen maken overuren dus zorg voor veel +++++++++++++++++++ graag en strooi dan wat hormoontjes rond.

maar even als jullie dan allemaal weg zijn blijven niet veel mensen over!
    dat wordt stil dan!

groetjes las

Deel Deze Pagina