Haai haai @ silly43, Kaylie, Mariekepieke, Nieke, Marke en Maria Welkom allemaal in Oktober En vel succes met klussen @ Cristel1986 Dat woren dan even een paar spannende weken. Zijn jullie nu dan wel weer veilig bezig? of hebben jullie allebei zoiets van; we gaan gewoon door voor nog meer kids?
Hoihoi! Oeh das idd ff spannend...maar hoe kan het nou dat je nog niet ongie bent geworden? Ik weet nog heel goed dat ik na mijn bevalling zeker een week of 2/3 heb nagebloedt...heb jij geen nabloeding gehad dan? Of is je kindje met een keizersnede gehaald? Normaal bloedt een bevallen vrouw toch zeker een week of 2 goed *na*...Ook al ben je dan idd wel vruchtbaar dacht ik...
Hoi hoi, Na een tijdje afwezig te zijn, ben ik hier weer op de site te vinden. Ik ben namelijk drie weken ongesteld geweest en dan ben je er gewoon iets minder mee bezig. Ben afgelopen donderdag naar de dokter geweest voor inwendig onderzoek om te kijken of alles er goed uit zag. En gelukkig was dit ook zo. Nu hou ik ff mijn eerste cyclus aan van 26 dagen en dan komt mijn NOD uit op 3 Oktober! Dus we beginnen weer met volle moed! Groetjes Bianca.
dat word dan gezellig hihi nu hopen dat het geluk brengt voor jullie hier is het weg dacht vanmorgen echt dat ik de op bezoek zou krijgen maar was heel licht bruin en nu de hele dag al weer niks te bekennen dus ik wacht het maar even af hoop innestelbloed loop wel veel vuldig naar wc en borsten doen erg pijn dit word spannend succes alemaal gr maria
Hallo Oktober-meiden!!! Ik kom me ook bij jullie aansluiten, helaas. Vandaag heb ik bezoek gekregen..precies op tijd! De eerste (veilige) ronde na de pil duurde 31 dagen, en vandaag zijn ze weer na 31 dagen gearriveerd... Ik wens jullie allemaal heel veel succes!!!
ohw, spannend Maria, dan kan het nog goed uitpakken bij jou!!! Ik hoop het voor je! Bij mij is het meteen een rood festijn, dus echt over en uit deze maand!
ja kan alle kanten nog op we proberen zoveel mogelijk derust te bewaren hoor ik houd ook mijn 34 dagen aan kan het altijd mee vallen hihi word dus kwartet hihi dat moet zekers geluk brengen succes allemaal gr maria
hallo allemaal, Mag ik hier ook met jullie mee kletsen,ben vandaag na een wel hele korte cyclus van 24 dagen ongesteld geworden. Ik hoop dat het hier erg gezellig is. groetjes drieske
Dit was mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil. Wel lekker kort kunnen we er weer snel tegen aan.!!!! Ik heb de banner maar weer op 24 dagen gezet dan zie ik het wel. groetjes drieske
Hallo allemaal! Jeeeeeeetje, ik heb twee dagen niet gekeken hier op het forum en hou het nu al niet meer bij,.. Gerrina,aolala,duveldraakje en alle andere meiden hoe gaat het met jullie? Hier zijn de ook bijna weg dus vanavond maar fanatiek aan de klus vorige twee keer niet echt goed ons best gedaan,..maar daar gaan we nu verandering in brengen hihihihi :bounce: x sanne
ik ben in een depri bui de laatste dagen, weet ook niet hoe dat komt, hoop dat ik er snel over heen ben, en hoe is het met jou??? heb zelf ook niet zo veel te vertellen hoor, maar wacht maar als mn ei is geploft, dan kom ik wel weer!!! aolala
Kind!! Dat zijn de hormonen, ik ben ook niet in orde hoor! Heb ik normaal helemaal geen last van, maar aan de ene kant ben ik overdreven lief en dan schiet ik weer uit mijn slof ,...heel onvoorspelbaar! Lekker irritant voor manlief, die weet ook niet wat ie met me moet beginnen haha. Ik heb dan altijd zo belachelijk veel aandacht nodig,..hihihi. Dan denk ik oooo hij vindt me niet meer lief, hij vind me niet meer mooi,...BOEHOE Gek word je daarvan en dat begint al een week voor menstruatie en die week zelf, nou zeg dan ben ik maar twee weken in de maand niet hormonaal,..pfffff Zo dat moest ik ff kwijt hoor! x sanne
Ik heb er juist veel minder last van als toen ik de pil slikte. voel me nu gewoon stukken beter. groetjes drieske
dus het zijn mn hormonen!!! oooooooooow en ik maar denken dat het kwam omdat steve irwin was overleden?!? ben echt helmaal raar. of misschien moet ik nog in het schoolritme komen en strx word het geen mooi weer meer, daar word ik ook al niet blij van,mmmm ik weet niet hoor????? aolala
Steve irwin,..tsja moest er een keer van komen denk ik dan. En dat het straks geen mooi weer meer word dat is idd echt heel erg balen,..5 uur al donker etc,.. We moeten dus extra genieten van deze mooie nazomer dagen! Wij waren vanmiddag naar het strand geweest, gewoon lekker met een kleedje beetje picknicken, lekker spelen, en ijsje halen, was een goede dag vandaag, nu gaan we zo film kijken,.. xsanne