Sorry, daar kan ik je niet mee helpen. Ik denk dat niemand dat kan. Vooral niet omdat je vorige zwangerschap ook negatieve testen gaf. Van de kruidvattesten hoor ik vaak minder goede verhalen maar meer omdat ze dus positief uitslaan terwijl iemand niet zwanger is. Eigenlijk het omgekeerde van bij jou. Ik zou als ik jou was morgenochtend meteen even langs je ha gaan en vragen om een bloedtest, afgaande op die vorige zwangerschap zullen ze daar niet moeilijk over doen! Sommige vrouwen plassen het hcg niet (genoeg) uit om een test positief te laten worden. Succes! Liefs Manuela
Hoi Mama3kids, Ik heb hier ergens wel eens gelezen dat de testen van het kruidvat niet betrouwbaar zijn. Maar zeker weten doe ik het niet en kan niet uit ervaring spreken. Anders kun je via 'zoeken' misschien wat meer info vinden. Heel erg veel succes. xx Sophie
Oooh spannend! Ik duim alvast mee voor jou hoor! Whiiieeeeeeeee Zo voel ik me nou ook... Dankjewel las! En ik blijf dan toch wel een beetje meekletsen hoor We laten je echt niet in de steek!
ooohhh men ik vind het zo erg he wat als mijn gevoel er nou naast zit zit ik hier met mijn gezemel over zwangerschapskwaaltjes die ik dan helemaal niet blijk te hebben ofzo heb ik het me dan allemaal ingebeeld kan ik mezelf dan plotseling misselijk maken enzo die steekjes in mijn buik kan ik toch niet faken en die pijn in mijn rug ook niet dat is allemaal echt zo waarom kan het niet gewoon veel duidelijker zijn allemaal waarom lijken zwangerschapskwaaltjes zooooooooo verdomde erg op ongi kwaaltjes GOD waarom maak je het een vrouw zo verdomde moeilijk dan whahahaha zo dat is eruit zeg pfffff zo frustie dat wachten
Aan iedereen die morgen gaan testen, POSITIEF. Anders durf ik niet meer. Wel meteen laten weten als jullie getest hebben. Ik duim mee
Nou gemke, ik leef helemaal met je mee! Zo voel ik me nou ook. Stel nou dat ik helemaal niet zwanger blijk te zijn en heb ik hier zitten zwammen over mijn gevoel dat het raak is en allerlei kwaaltjes.... pffff helaas kunnen we niets anders doen dan afwachten en hopen dat het geluk aan onze kant is deze maand! Maar gelukkig kunnen we ons "ei" hier kwijt en weten we dat we zeker niet de enige zijn! Dikke knuff en kus Manuela
ja tis geen pijn bij mij het zijn gewoon kleine steekjes stroomschokjes lijken het wel heel raar en het gekke is ik ben al eens zwanger geweest en heb toen geen sympthomen gehad tenminste niet dat ik me herrinner
Volgens mij denkt iedereen zo....bang om ernaast te zitten/pure onzekerheid. Dat heb ik zelf ook..en denk dan ..ik voel wat ik voel! Als je je hier op het forum groter/sterker voor moet doen...nah...gewoon lekker zeggen wat je voelt (al is het moeilijk stukje zelfbescherming) Spannend Manuela! Morgen ochtend ga ik gelijk checken hoor!
tja weet je wat het is loop nu al 5 maanden rond deze tijd ieder pijntje zuchtje kuchje ging ik op een gegeven moment als zwangerschapskwaal zien maar nu heb ik er ook het gevoel van zwangerschap bij tenminste dat denk ik te voelen een gevoel is ook iets heel vaags eigenlijk he
Hoi, Ik voel me hier eigenlijk een beetje verveeld, ik heb hier eens zitten lezen... Iedereen wil hier zo vlug mogelijk zwanger raken, en ik gun het iedereen, want kindjes krijgen is echt het mooiste wat er is.. Ik geniet nog steeds iedere dag van mijn drie spruiten... Maar, moest ik nnu zwanger zijn, dan zou ik er wel wat moeite mee hebben, ik heb het gevoel dat ik geen plaats heb in mijn leven voor een vierde kind, 8 jaar later dan de jongste.... Enneuh... aangezien mij hier toch niemand kent, kan ik misschien ook wel heel openlijk misschien wat een belachelijk vraag stellen (zeker voor mijn leeftijd; ik voel me net een tienermeisje terwijl ik al 32 ben): Kan iemand zwanger worden zonder dat de man tot een hoogtepunt gekomen is, dus op tijd "teruggetrokken" heeft? We hebben dus wel gemeenschap gehad, maar alleen voordat hij tot een hoogtepunt kwam. Wij doen dat zo al jaaaren, en nooit ben ik overtijd geweest.... ik gebruik geen pil en hij geen condoom, maar we zijn voorzichtig dachten we... Of zijn we nu echt slecht voorgelicht? Groetjes, mama3kids
Hallo dames, Ik hoef morgen niet te testen want ik heb net weer het oude bekende 'bruinverlies' Pfffffffffff echt niet LEUK! Meiden die morgen gaan testen heeeeeeeeel veeeeel succes! x sanne
Ik kan ook alles bekijken hor.. de tv staat achter me.. de pc staat in de woonkamer.. Maar voor sommige soapies moet je echt ff gaan zitte..
Nou lekker je vragen stellen hoor! Kan me voorstellen dat je nu erg in de zenuwen zit en toch ergens je verhaal kwijt wil. Wat betreft de voorlichting, sorry maar die is inderdaad slecht. Je kunt echt zwanger raken van voorvocht en dat komt er al uit voordat een man daadwerkelijk zijn hoogtepunt bereikt. Er zijn genoeg vrouwen op die manier zwanger geraakt. Ik zou dus als ik jouw was zsm een bloedtest laten doen en op een veiligere manier gaan vrijen. Als jullie beiden echt geen kindjes meer wensen kan dit natuurlijk ook operatief. Veel succes!
Ojeeeee Sorry voor iedereen die wel zwanger wil zijn, maar ik kan er momenteel nog moeilijk vrede mee nemen, moest ik zo zijn.... Morgen dan toch maar bloed laten nemen...