oooooooooooooooooooh neeeeeeeeeeee, Sanne! En je was overtijd, oooh meid, ik had echt al mijn geld op jou gezet... grrrrrrrrrrrrr klote
Nou het is niet dat ik me dan hier "voor gek" voel maar meer dat dan zowel mijn lichaam, als mijn geest, als mijn gevoel me in de steek hebben gelaten. En ik ga morgen meteen een berichtje hier achterlaten als ik meer weet... hihi zit nu met de test op schoot, vriendlief roept meteen nee morgenochtend pas! Jahaaa maar ff de gebruiksaanwijzing lezen want dat kan ik sochtends niet
Sanne2: owjeej..Ik heb nooit bruinverlies voor mijn ongie.. Het is ineens BAM en ze zijn dr en dan goed ook... Nou Hopen dat ze toch niet doorzetten deze ronde. En anders op naar de volgende ronde!
meis daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor wij kennen je situatie verder ook niet he dus kunnen er niet over oordelen ook
Sanne! Dat was niet de afspraak. Zeg tegen je duivels dat ze absoluut en onmiddelijk retour moeten van waar ze vandaan kwamen! grrrrrrrr Zo Manuela heeft gesproken!
Die gebruiksaanwijzing heb ik al wel drie keer gelzen, hahaha.. Ik zal morgenvroeg ook een reactie plaatsen hier. Manlief staat sochtends als om 5.15 onder de douche dan moet ik meestal plassen dus ik zal er bij tijds bij zijn.. Niet meteen om 6.30 natuurlijk, hahaha... Zo zeg over plassen gesproken, we lagen gisteravond in bed en ben er wel 3x uit geweest omdat ik moest plassen, das irri! Zegt manlief als dat maar niet 9 mnd lang zo gebeurt En ja, ik kon het toch niet laten om hier nog even te kijken Straks lekker een hete douche en mn bed in met een goed boek, maak de nacht gewoon wat korter *LoL*
ja ben meteen chaggerijnig,..pfffff Nee dit gaat wel doorzetten hoor,.. Nou ja volgende keer maar weer beter dan he! x sanne p.s. zal me maar meteen bij november melden,..
hey maar meiden ik ga effe een filmpje kijken effe wat afleiding hoor heb ik wel nodig hihihihi anders draai ik door denk ik ik kom morgen eens kijken naar al die positive testen succes meiden
Voor het zingen de kerk uit..... Hmm :-k Mijn vader en moeder hebben zo 6 kinderen op de wereld gezet. Dus ik zou dus met zekerheid kunnen zeggen dat het niet de beste manier is om niet zwanger te raken aangezien ik één van die 6 ben. Zo ik je verhaal lees hoop ik dan maar dat je niet zwanger bent. (Ook vreemd om te zeggen hier ) En ik het vervolg dan maar een andere manier vindt om dit te voorkomen. Want voor het zingen de kerk uit is echt geen goede anticonceptie Succes ermee en eh...sterkte?!
tja marloes dat kan nog wel een seizoen duren... Pff ze stellen t maar uit.. maaaaarr Vigo gaat steeds meer in dr zien.. Dus dat is wel leuk Maar wat is die Vigo Een lekker ding he!
goedenavond allemaal, zo wat zijn er veel dames dicht voor hun NOD en duim voor jullie dat deze weg blijft! Ben benieuwd naar alle testers morgen en zal zeker ff kijken! Sanne wat balen zeg dat ze zijn gekomen! Ik zit nu op dag 44 nog niets te bekennen wel wat steekjes en last van mijn darmen vorige maand met 42 dagen ongie en daarvoor bruin verlies dus we wachten maar af maar als ik niet zwanger ben hoop ik dat de komen want dan kunnen we verder voor de volgende ronde maar hoop natuurlijk dat ik binnen kort ook en dikke + of l mag zien! liefs
daar kan ik ook wel ff mee klussen hor en dan die lelijke Marcella..Bah! Jaloers hahah (ook al is t een serie) zij mag aan hem komen en wij niet.. NIET EERLIJK! hahah
Wel "Gemke" Een ander kan er ook moeilijk over oordelen he. Mss effe ter info, Ik heb drie kids, nogal vrij drukke... Twee ervan doen aan topsport, stappen volgend jaar in een topsportschool en volgen nu het voorprogramma, dus dat wil zeggen zes keer per week trainen... mama is taxichauffeur .. De derde doet ook een competitiesport, vijf keer per week trainen, ook is mama alweer taxi... De papa is heel veel uit werken ook in de weekends, omdat we besloten hadden dat ik zou thuisblijven om voor de kids te zorgen, hij heeft twee beroepen tegelijk om het financieel iets makkelijker te hebben.... Waar we nu al stilaan konden genieten van enkele vrije momenten, nu ze iets zelfstandiger zijn, komt er nu misschien weer een nieuwe baby piepen, hoe graag ik ook zo een schattig roze wolkje zie, ik zou niet weten hoe ik dat allemaal zou moeten ondergaan... Ik zei al, ik heb het gevoel dat ik geen plaats heb voor een vierde, emotioneel dan... Laat staan over de bevalling, ik heb telkens keizersnede gehad en niet altijd een groot succes... Pfffff...... wat een situatie.....
Psies GTST begint wel erg langdradig te worden zo op deze manier.... en laten we het dan maa rniet over tuinkabouters met paarse puntmutsjes hebben....