haha... nee dat vind ik ook helemaal niks... (haha, zou wel grappig zijn als haar speelster zwanger probeert te raken en hier ook mee kletst, maar dan wordt ze te dik...) ik vind Hugo ook wel leuk hoor, krulletjes.................homo
Hihi, je moet toch wat he om de tijd te doden *LoL* Kan je de spanning nog een beetje aan Manuela? Hoop wel dat ik beter slaap als vanacht....
ja natuurlijk joh, we beginnen met Lotte, dan snel naar ONM dan een half uurtje pauze ( maar dan kijken we beetje BB,saai) en dan hup naar GTST... op donderdag doen we daar de Gooise Vrouwen nog achteraan.... en de hele week... meestal 2 weken, mijn eigen NOD soap
barely.... ben een beetje hyper aan het worden! Aaargggg ik wil ook zo'n posi test! Ik verwacht dat ik helemaal niet kan slapen vannacht. Maar vorige week veel overgewerkt dus wat uurtjes opgebouwd zodat ik morgen lekker op tijd weg kan van mijn werk. Hoe de uitkomst ook zal zijn, geconcentreerd bezig zijn kan ik dan toch niet... ja hier wel
jaa maar Lotte ownm en gtst dat zijn de dagelijkse vaste soaps.. En dan op elke dag is dr na half 9 weer andere programering...dus we zijn elke avond wel voorzien de ene dag wat meer dan de andere... Tja je moet wat als je niet bezig wil zijn met zwanger worden. En dan worde ze overal maar zwanger van 1x perongeluk sexe..Pfff
Ja dat vind ik ook een leuke serie en ik wacht in spanning op de volgende afleveringen van Desperate Housewives en The L-Word
Jaaaa, rozegeur is ook zo`n leuke serie... jammer dat die niet meer komt... heb er nog wel DVDs van liggen.
dames, wie kan mij antwoord geven ik heb al een aantal dagen een beetje een zeurderig gevoel in mijn liezen, niet gesport dus geen spierpijn zou dit ontpillen zijn of toch een symptoom? liefs
Oh dat wist ik niet, vind het ook een leuke serie maar ik vergeet steeds wanneer het komt... en aangezien ik veel hier ben en de tv 2 verdiepingen lager is
Tsjonge jonge meiden wat kunnen jullie veel kletsen zeg en dan zo heerlijk over koetjes en kalfjes om maar niet te hoeven denken aan al die kwaaltjes hahahahaha. Vol verwachting klopt mijn hart voor alle meiden die morgen gaan testen, ik zet morgen meteen de comp aan als ik wakker ben . Ik zag dat we al een aantal zwangeren hebben, allemaal gefeliciteerd. De wachters heel veel s6 met wachten. De klussers s6 met klussen. En voor de meiden die morgen gaan testen mijn duimen draaien overuren! Ik neem nu maar even plaats op het wachtbankje en ga lekker nog 2 weekjes ongeveer afwachten Groetjes, Astrid
Hoi! Het zou heel goed kunnen dat je het bij het ontpillen hoort. Misschien je eisprong? Of inderdaad een symtoom?! Spannend he! Succes! Goede avond Dames! Het is nog steeds erg gezellie hier, zie ik aan de 23 pagina's die ik nog moet gaan lezen! Ik denk dat ik maar een beetje smokkel. Morgen een hoop meiden die gaan testen, ik ben al extra hard aan het duimen!