Nou zeg...heb ik me pas gisteren gemeld voor het wachtbankje, moet ik er nu alweer vanaf. Net wat roze bloed gespot Voor mij is dit wel een korte cyclus dan, is nieuw voor mij. Normaal (al drie jaar) tussen de 29 en 31 dagen. Ben een klein beetje overrompeld. Ik denk dat ik er maar eens een nachtje over ga slapen... Voor alle testers morgenochtend....++++++ maar! En dan de glitters uitstrooien hier
Nee, inderdaad! Ik was het er ook helemaal niet mee eens en ik heb het nog geprobeerd te ontkennen...Maar helaas. Maar, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik ga eens van die ovu-testen bestellen. Ben benieuwd...!
oooww, ik ben ook erg benieuwd morgen! Ik kom extra vroeg uit bed om nog even te koekeloeren! Succes!
oh jee wat nu ik kon niet slapen en dus ben ik gaan spoken effe naaar de wc geweest ik veeg af en ik vin wat roze bloed is dit innesteling tis te vroeg voor ongesteldheid namelijk over 3 dagen pas nod en ben altijd op tijd ik ben helemaal verbaasd is er nog iemand wakker please
Dames mag ik de eerste zijn deze ochtend.... Hij is erg licht maar een stuk duidelijker in het echt dan op de foto!
Manuela79 WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Gefeliciteerd!!!! Ben gelijk m'n bed uitgekomen en de pc aangezet! Super meid! Ben de eerste hier die je mag feliciteren. Hoop dat er nog velen zullen volgen WAUW leuk hoor. Maarre jij had toch ook af en toe (net als ik ) van die dizzy duizels?
Dankjewel Mirre, mijn vriend is echter nog niet helemaal overtuigd...hihi ik ga over een paar dagen weer testen maar de lijn is echt duidelijk, alleen lichter dan de teststreep. Ja ik heb die duizelingen 1 keer gehad van de week. Meer niet... maar wie weet gaan de echte symptomen nu komen Pffff... ben zo van de leg dat ik die banner niet eens goedkrijg! AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Manuela ik ben heeel heel heel erg blij voor je! GEFELICITEERD! 6 van de 6 gaat voorlopig niet lukken. Ik testte net NEGATIEF. Jammer, maar nog geen spoor van menstruatie. Ik hou jullie op de hoogte in ieder geval! Ik duim nog voor de andere meiden. Zet 'm op he!
Je vriend mag echt wel overtuigd zijn! Heb heel wat minder duidelijke strepen gezien! Je bent echt zwanger hoor ! Ben erg blij voor je, nu ik nog....
Cindy; dankjewel meis Lintje; jij ook bedankt! Balen dat ie voor jou nega is maar wie weet over een paar dagen Geen bloed geeft moed he Mirre, ja mij vriend wil echt een duidelijke streep. Hij is duidelijk maar lichter dan de controlestreep... ik heb idd ook veel lichtere gezien en die waren toch echt zwanger! Ik ben trouwens 20 juni uitgerekend Oh ik zit te trillen op mijn stoel... kan het nog niet helemaal bevatten geloof ik!
gefeliciflapstaard en geniet ervan. en zeg maar tegen vriend een streep is een streep ga je maar snel op een ander topic aanmelden! sanne en kiki balen meiden een dikke knuf vanaf hier groetjes las
Ehhh bijkomend voordeel Kaatje had gelijk!!! Yes en die zegt deze maand voor mij RAAK een meisje!! I hope so... @Lintje, Jammer meis, maar zoals al gez werd geen bloed..alles kan nog
Heel erg bedankt meiden! Ik moet helaas zo naar mijn werk maar ik neem vanmiddag denk ik vrij! Dikke knuff aan iedereen, Mirre ik hoop dat kaatje bij jou ook gelijk had! Dikke kus Manuela
Aaaaaaaaaaahhhhhhhhh superrrrrrrr Manuela van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Groetjes, Astrid