NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Manuela: Van Harte Gefeliciteerd!

Voor de testers: SPANNEND, ik duim voor jullie.
    Wil jullie niet zien in November hoor! ;)

2. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    manuela gefeliciteerd! echt super! en nu lekker gaan genieten.

wat is het spannend bij veel van jullie! nou ik wens jullie alvast veel succes bij het wachten en testen... spannend!

3. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    gemke
    ik begrijp precies wat je bedoelt
    hier is er nog zo 1tje
    al heb ik niet de gebruikelijke dingen die ik normaal wel heb als ik die nare :evil: op bezoek krijg

maar ja heb nu weer wat lichter bruin verlies dus ik hoop zoooooooooo
    [-o< [-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<[-o<
    dat het innesteling is

heb nu mijn oppas kindje is bijna 2 en wil graag stofzuigen het ziet er zo lief uit
    moet wel oppassen dat het niet op kinder arbeid lijkt hahahaha
    ga zo lekker met hem lopen is prachtig weer

candijtje hoop dat we samen een hel;e duidelijk positieve test in de handen mogen houden
    samen met alle andere dames

allemaal heel veel succes

gr maria

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Inderdaad Maria, lastig hoor zo`n mega microstreepje op zo`n test, nog 2 dagen wachten pfff... Maargoed ik hou me maar vast aan het feit dat er op deze site meerdere meiden dit hebben gehad en toch zwanger waren. Vrijdag knalt ie er gewoon uit, dat streepje ;)

Maria, wel gezellig zo`n klein ukkie als oppaskind... ennuh alstie wil stofzuigen magtie hier ook wel langs komen hoor... hihi.. Ben nu druk met het kerstkaarten freubelen, ben er lekker op tijd bij ;) Vanmiddag pas weer aan het werk dus heb nog even de tijd.

5. Niet meer actief

ik wahct vandaag effe af
    heb nog een mijn baarmoeder mond gecheckt
    die lag nu hoger dus ben bang dat het toch mentruatie is de pendel kan nog blijven staan voor het geval ik in oktober zwanger raak dan zou ik november positief testen daar stel ik me nu maar op in
    vind het wel erg vreemd dat ik veel te vroeg ongi ben geworden
    ik twijfel of mijn eisprong was waneer ik dahct dat het was volgens mij heb ik het niet op de 14e dag gehad maar eerder ik dahct dat ik het met die schematjes makkelijker zou zijn nu wens ik toch dat er geen schematjes bestonden dan hou je je er ook niet zo aan vast

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik wenste deze maand een zwangerschap en waarempel twee dagen overtijd,
    ...maar nu heb ik een negatieve test én is mijn menstruatie :evil: nog steeds de weg kwijt.

Ik wacht op :evil: maar een lange cyclus lijkt me ook heel rot,
    heb daarom nog steeds een beetje hoop dat ik me niet hoef aan te melden op het november-NOD.

:confused:
    Heeft hier iemand voorspellende gaven voor de :evil: die komt of niet?

Adem in, adem uit. :(

7. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Lintje, Gemke en Candijtje, spannend. Ik duim voor een positieve test.

Gemke, stond je baarmoedermond ook open of was hij helemaal gesloten, tijdens je menstruatie staat de mond altijd een klein stukje open, en volgens mij is hij dan ook laag ipv hoog hoor!.

Hopelijk was het een innesteling en test jij over een paar dagen ook positief.

Liefs Moons

8. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    candijtje wat voor merk was die test dan.
    ik heb gekeken maar zie jammer genoeg helemaal niets.

groetjes las

9. demi26

demi26 Niet meer actief

Na een tijdje weggeweest nu ook weer terug!
    Tje, wat is er veel gebeurd.

* Manuela gefeliciteerd, echt overduidelijk een streep!
    * Voor de meiden die nog in de spannig zitten, toi toi toi

Moons nog ff een paar dagen volhouden! We hadden afgesproken dat het deze maand onze maand zou zijn, dus ik reken op je!

Wij zijn druk aan de klus, maar ik kan niet wachten tot het eind oktober is, hihi...Heb het gevoel dat m'n eitje iets eerder is...

veel liefs

10. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ow, ik heb getest met een test van de trekpleister. Foto was eigenlijk te vaag vandaar dat ik hem er weer afgehaald heb.... Maar wil hem nog wel f fhierin zetten hoor..

Niet echt veel te zien he? In werkelijkheid loopt er dus een ienieminilijntje in het 4kante vakje... lukt me niet om hem scherper te krijgen :(

11. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    nou candijtje op deze foto zie ik wel een licht streepje!

12. demi26

demi26 Niet meer actief

Tja, ik kan me heel goed voorstellen dat je twijfelt... Het lijkt wel een streepje... Wacht nog een dag en doe een nieuwe test met een ander merk, dan weet je vast meer! Succes...

13. Amle

Amle Niet meer actief

@las28: ik heb de duur van de cyclus nu gewoon een week verlengt. Geen idee waarom... er is nog geen spoor van :evil: en dit terwijl ik normaal een paar dagen vantevoren duidelijke symptomen heb (buikpijn, rugpijn, vreetbuien). Ik hoop dat ze wegblijven en als dit het geval is zal ik zondag een test doen.... maar echt een zwanger-gevoel heb ik niet :(
    Het blijft dus gewoon 'lekker' afwachten!

@Candijtje: ik zie, als ik heel goed kijk, een dun streepje. Als ik jou was zou ik inderdaad nog ff 2 dagen wachten en dan weer testen. Succes!

FF het lijstje bijgewerkt:

Manuela --> ZWANGER
    Noesje --> nega test
    Mark & Maria --> zaterdag testen had bruinverlies
    Candijtje -->licht positief maar heel licht test vrijdag opnieuw
    Lintje --> nega test
    Moons--> test vrijdag
    Julie123 --> test vrijdag
    Lma--> test zondag (dan week overtijd bij cyclus van 28 dgn.)

14. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Thx meiden, we wachten "geduldig" nog even af.... Heb testen van de site besteld dus wie weet....

Weet wel dat wachten vreselijk is maarja....

15. Niet meer actief

mijn baarmoedermond zit heel hoog juist en volgens mij als ik erbij kan is ie gewoon gesloten nog
    als dat zo is wat jij zegt krijg ik toch een beetje hoop

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Nou heb weer veel moeten bijlezen........

Manuela: van harte meid, ik zie duidelijk een streepje hoor, begin maar met genieten......

Candijtje: zie wel wat, maar zou voor de zekerheid morgen of overmorgen nog eens testen voor een duidelijkere streep.....

Alle meiden die nog moeten gaan testen komende dagen alvast heel veel succes......het blijft spannend hier!

Alle meiden die ongi zijn geworden, wat ontzettend balen, maar heel veel succes in de volgende ronde!

Was vanmorgen bij de gyno voor folikelmeting. Mijn temp. gaf geen verlaging vanmorgen dus het klopte dat hij er toch nog zat. ZE zei dat ie wel elk moment kon gaan springen, dus morgenvroeg de inseminatie en dan op de wachtbank!

PPfff ben ik blij dat ik van het bloedprikken en zelf prikken weer afben dan, want begin op een junkie te lijken met al die blauwe plekjes, hihi........

iedereen succes, ik ga maar eens met konijn voor de inentingen en dan werken.......

grtjs
    Twinny

17. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Candijtje, ik zie ook een heel vaag streepje, gewoon vrijdag nog een keer testen, dan hebben we al 3 testers voor vrijdag de 13e.

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@manuela: van harte gefeliciteerd. Ik zie de streep duidleijjk hoor!
    @lintje: jammer meis, maar geen ongi is geen ongi. je kan nog alle kanten op hoor! Kun je er een foto van maken?
    @candijtje: hoop op dikkere streep. Ik duim voor de volgende test!
    @noesje: het kan nog alle kanten op meis... ik stuur die duivels wel een omleiding naar timbuktu..
    @kimkivits: hallo meid. ik miste je al, maar dacht dat hetnog met het werk te maken had. Veel plezier en tot laters. Alweer nieuwe dingen bij je familie.... ik hoop dit keer iets goeds?
    @gemke: jeetje meis.... niet leuk :( :( . Maar op dag 10 na je NOD? Dat kan een innesteling zijn hoor :rolleyes:
    @lma: duim duim duim
    @marken maria: duim duim duim..... spannend
    @Uuhhh candijtje: ik zie hem ook hoor, dat streepje, en dan zonder mijn ogen samen te knijpen... Overmorgen nog maar een testje dan?
    @twinny: zie je wel dat ie nog niet gesprongen was... veel succes morgen met de beentjes in de lucht

Ik had zelf vanmorgen een hele sterke steek in mijn buik en nou kriebelt het al een hele tijd linksonder mijn navel. hihihi of is dat 'vet' wat weggaat omdat ik aan het afvallen ben hihihihi (ik ga mezelf niet gekker maken hoor)....
    Dames, ik wens jullie nog een hoop geduld op de wachtbank. Zijn er nog klussers in da house? veel succes....
    En de ladies met de ongies...... kennelijk werken mijn omleidingsborden niet.... even andere strategie uuitdenken.

19. Niet meer actief

nou ingie ik heb andere info ze zeggen op veel sites dat het tussen de 4 en 10 dagen na je ei kan zijn dus het kan blijkbaar wel

20. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ohw lieve meiden allemaal, krijg toch weer een beetje hoop door jullie hoor! Ik tel mee af naar vrijdag, dan is het wel de 13e... is dat wat?

Hihhihi, vrijdag dus 3 testers tot nu toe?
    Moons
    Julie
    en ikzelf...

Klopt dat?

Deel Deze Pagina