Mijn temp zakt ook altijd op de dag dat ik ongesteld ga worden. Toch wel altijd prettig om te weten van te voren, vind ik. Zo kom ik niet voor verrassingen te staan. Daarom vroeg ik me af hoe het dan ging bij de vorige temp cyli's van Mark en Maria. Voor jouw trouwens ook erg spannend hoor, Nienke. Sorry als je het al gemeld had maar dan heb ik het blijkbaar gemist maar, is je cyclus heel regelmatig? en zo ja, wanneer ga je testen?
lieverds ik ga ervanuit dat ik deze ronde moet opgeven het is nog steeds hele kleine beetjes bruinverlies maar wil mezelf niet gekker maken dan nodig is want denk dat de spanning me teveel word en het moet wel plezierig blijven mocht het anders zijn horen jullie het gelijk gr maria
Gerrina, ik hou om dezelfde reden mijn temp bij. Ik wil weten waar ik ongeveer aan toe ben. Ik heb de afgelopen 2x een cyclus van 32 dagen gehad en dag 33 in de ochtend ongi. Na mijn mk is het dus wel een langere cyclus geworden (cycli staan onder mijn banner) Ik denk dat ik morgen een testje er tegenaan gooi als ik dan nog niet ongi ben. Maria, ik kan me voorstellen dat je je zo voelt... Hier zit er nog zoeen.. Ik heb ook steeds bruinverlies, maar... ook al de ervaring dat ik dan nog steeds positief kan testen... Denk maar zo, je kunt er nu niks meer aan veranderen. Als je zwanger bent, dan ben je dat al, als je het niet bent, dan word je nog ongi. Ik ga er uit lijfsbehoud ook maar vanuit dat die zich nog wel melden. Vreselijk die onzekerheid. Heel veel sterkte meid en ik hoop dat je een posi test mag krijgen. Nu of in de toekomst!
ik verlies echt super weinig bruin dus ik hoop dat het innesteling is maar ik weet niet hoelang innestelbloeding kan duren ik heb voor de rest geen klachten gelukkig we zien wel gr maria
\/ =D> !!!!! Gefeliciteerd Manuela!!! Geniet er maar van! ( enne..veel zwangere vrouwen zijn een beetje warrig hoor, dat mag! @ Candijtje: Ik ben nog ff voorzichtig met feliciteren, maar het ziet er goed uit! @Maria: Balen zeg...ik hoop dat we je weer snel hier zien met goed nieuws! @Noesje en Lintje: Jammer....maar alles is nog mogelijk!
Hello ladies, Kom weer ff om t hoekie gluren, geen pos testers meer na Manuela...we blijven [-o< .... Even weer iets geks bij mezelf...zit nu op dag 16...volgens mij op dag 13 eisprong gehad...maar nu vandaag telkens van die steekjes die ik ook zo rond m'n eisprong heb...nog een : ....volgens mij kan dit niet....kan ook helemaal geen slijm traceren....maar dat had ik ook op dag 12 en 13 niet.. Zou de boel deze keer helemaal ontregeld zijn?!?!?!?Any O ja temp vanaf dag 14 0,3 hoger(36,9), dag 15 en 16 weer 0,1 naar benee(36,8).
Hihi gerrina, ja jij was toch al gek? Prettig gestoord dan weliswaar Bruin bloed is oud bloed en je kan dat verliezen als je ongi moet worden maar het niet doorzet. Oud bloed kan ook van gisteren zijn dat nog in je schede zit. Zolang het niet rood is, kan het nog alle kanten op! Wat een geneuzel he? Ik heb wel klachtjes die zowel pms als zwangerschap kunnen zijn. Maar mijn misselijkheid en "hete" gevoel herken ik heel erg van mijn vorige zwangerschappen. We wachten het ongeduldig af!
ik weet het echt niet maar wat ik nu heb dat is voor het eerst dat me dit gebeurd het word minder bruinverlies gisteren was het meer als nu en in de regel heb ik allerlei kwaaltjes mijn moeder was nog 3maal ongi toen ze al in verwachting van mijn zusje was dus ik weet het niet ik zie wel probeer rustig te blijven gr maria
Samcat, denk dat je toch je ei al gehad hebt hoor op dag 14! Die steekjes, wie weet wel de zaadjes die je ei aanvallen? Anders toch nog een keertje extra klussen voor de zekerheid. We gaan weer duimen voor je, succes op het wachtbankje!
Maria... ons verhaal lijkt wel errug veel op elkaar. Ook mijn moeder werd nog ongi toen ze zwanger was van mij en ook bij mijn zus... Ik had het bij mijn eerste zwangerschap niet, bij de tweede wel, maar dat werd een mk. Ben er nu ook niet gerust op... Spannende tijden! Nog een paar daagjes en dan weten we meer. Het heeft ook wel wat die spanning zo...
@ Samcat Ik blijf die steekjes altijd houden na mijn eisprong. Hoeft dus niet persee iets te betekenen denk ik. Of er is bij mij ook iets mis @ Nienke Je hebt gelijk. Bloed van gisteren is ook oud bloed @ Mark en Maria We houden het dus nog effies spannend Ik duim voor je
Sorry samcat, dag 13 ei, dag 14 tempstijging... tja, zwangeren waren verward he? Hihi, komt helemaal goed... Maar slijmverlies rond je ei is wel de duidelijkste indicatie, al is dat niet altijd goed te zien.
Tja, weet ook wel dat ik me niet zo druk moet maken, maar nu je er op let....lijkt het of ik steeds weer iets anders "ontdek". Jullie trouwens alvast veel succes met "doktertje spelen", deze ronde moet die van jullie zijn Liefs Sam
Toch nog weer een vraagje, heb net op FF m'n temp bijgewerkt....verschijnt idd op dag 13 een mooi rood kruis, maar nu staat er dag bij dag 15 en 16 DPO...(ben blond, kon t niet zo gauw vinden)...wat betekent dit?
als het hier hopende niet door breekt bel ik morgen huisarts misschien dat hij het begrijpt hihi maar heb echt nu het gevoel als of er heel wat is en als ik dan kijk is het een innieminnie drupje amper met oog te zien dus heb ik mezelf voor genomen morge ha opbellen voor opheldering mocht die erzijn gr maria
Dank je lieverd Ik hoop dat de zwemmertjes van mijn lieve "doktertje" erg actief gaan zijn deze ronde. We hopen er maar weer het beste van. Ik heb dat ook elke maand hoor dat ik weer wat anders ondek. Komt gewoon omdat ik er teveel op ben gaan letten. Maar daar hou ik maar mee op anders maak ik mezelf echt helemaal gek. Gewoon goed klussen, Samcat. Meer kan je niet doen. Hoop dat het er voor jullie ook inzit deze maand. Duimen draaien. @ Nienke Je kaartje ziet er iig wel hoopvol uit. Ben erg benieuwd wat de uitkomst gaat zijn.