Nog geen spoor van maar ik heb zojuist een pendel gekregen; Positieve test in november 2006 en nu komt het; een tweeling! (2 jongens joepie) Dus nu moeten mijn regels gewoon doorbreken!
wow nienke wat een mooi kaartje nu nog een + Ik duim voor je meid Oh ja meiden ff raar vraagje ik ben vandaag al regelmatig naar de wc geweest en me plasje ruikt heel erg sorry hoor...... Vind dit een beetje raar
He meiden. Er wordt weer heel wat afgekletst hier zeg. Ik heb hoofdpijn, last van mijn keel, zware benen en als ik moet hoesten moet ik kokhalsen. Volgens mij gaat de griep rond. Dit is waarschijnlijk geen zwangerschapssymtoom toch? Als mijn duivels er morgen nog niet zijn begin ik pas zenuwachtig te worden, tot nu toe waren de duivels er altijd op dag 31 direct bij het opstaan. Mijn zusje heeft vandaag haar nod, heb haar vanmorgen even gebeld en er was nog niets te zien. Wel was ze iets duizelig bij het opstaan vanmorgen. Ik hoop dat we beide zwanger zijn en vrijdag positief testen en dan samen een juni beebje. xxx Moons
ik begin me nu wel blheee te voelen en bij het afvegen kwam er flink bruin mee dus ik ga door naar volgende ronde ik heb een pendel in okober hihi dat kan nog we gaan op naar ronde 4 hopelijk zijn er nog positieve testen onder ons gr maria
ik ben er officieel vandoor heb me al gemeld bij november meiden die nog gaan teste heel veel succes meiden die zitten te wachten jullie ook succes
He Maria we hadden je nog wel ff willen houden en dan willen zien overgaan naar de Ik ben zwanger topic! Jammer meid, succes in Nov idd. Gemke veel succes in Nov ook Huggie! Leuk Moons samen met je zuster 'bezig'....met dit soort dingen mis ik wel dat ik geen zussen (en broers) heb Nienke ik weet nu inmiddels wat je onder 'hitte' verstaat..hihi Laten we het lekker beiden warm houden en dan warmtjes naar de topic ik ben....gaan En alle anderen...ik denk ook aan jullie hoor! Pfff even aan t bijkomen na m'n werk op de bank. Net m'n grote vriend (de hond) weggest, want hij wil met z'n 21!kilo contstant op schoot zitten , maar daar ligt nu ff de laptop om bij te lezen Mirre voelt zich 'anders' en al zittende in de auto terug naar huis was ik mezelf aan t afvragen hoe m'n menstruatie iedere cyclus voelde en weet je... ik weet het even niet hoe!? Stom he..voel nu zo'n strak gevoel laag in m'n buik dat ik probeerde te herrinneren of dat normaliter ook zo is..... : : : De tijd zal het uitwijzen... Mirre
sjee Maria en Gemke...... pfffff niet leuk hoor, dat ze toch doorgebroken zijn. Ik had liever die ++++ gezien. Wens jullie veel succes en plezier bij de november meiden (misschien gluur ik af en toe om het hoekkie)...
heey mirre, doet je hond dit altijd? Ik weet bijna wel zeker dat honden en katten goed aanvoelen wanneer je in verwachting bent. mijn moeder wist het eerder van de beesjes dan van de testen, grappig he! groetjes sjaantje
dat herken ik ook sjaantje dus wie weet mirre. Maar je bent wel een lekkere muts hoor mirre ik probeer ook elke x na te gaan hoe ik me voel en hoe me buik aan voelt Ik heb net een handje vol pepernoten op en bleeeh daar wordt je misselijk van zeg
Leuk! Ben benieuwd naar zijn reactie. Zit ook al te bedenken hoe ik mijn mannetje ga verassen mocht ik zwanger zijn. Op een of andere rare manier heb ik er een heel goed gevoel over deze maand.... Waarom gaat de tijd toch zo langzaam...
Hihi leuk dat je het vraagt. Heb een paar dagen geleden al iets neergezet bij symptomen topic... Hij is zeer aanhankelijk momenteel. Het is altijd wel een knuf, maar nu de hele tijd om me heen m'n handen likkend...en duwen met z'n koppie van ik wil bij je zitten. Ik probeer er niet teveel waarde aan te hechten omdat we altijd wel close zijn, maar het is wel opvallend. Van de week is hij 2x strak tegen m'n buik aangekropen in bed toen ik op m'n zij lag.
hihihi.. lachen ik kreeg gelijk weer een binnenpretje. Toen ik in juni/juli zwanger was (mk zoals velen weten van jullie) deed ik ook hele rare dingen Oa presteerde ik het om in een hele lege parkeergarage m'n auto TEGEN de muur aan te zetten met de voorkant..BOEM Ook praatte ik hele rare zinnen toen...woorden die niet klopte etc etc..en een geheugen als een vergiet. Manuela, als je de weg nog maar naar de mannetje weet te vinden
he meiden, Leuk om hier weer even bij te lezen! Ik duim voor iedereen die nu aan het wachten is op DE positieve test! Veel succes. Liefs Neia
Ten eerste Manueal GEFELICITEERD! Echt suoer voor je. (zeer duidelijke test) Alle anderen veel succes met wachten en testen. En voor degen die de hebben gezien. Houdt moed en op naar de volgende ronde. Liefs essiee
Manuela: van harte meis, lekker genieten! Voor de andere testers: ik blijf voor jullie duimen. Liefs, mussie