Yep Binnenkort kan mijn liefste "huisdoktertje" weer met de spuit aan de gang @ Pat Aangezien we dan toch lekker gelijk lopen dan ook maar een dubbele bevruchting heh 8)
ja echt afwachten maar weer... verwacht er niet te veel van, dan kan het ook niet zo tegenvallen zeg ik nu heel stoer
Slaap lekker marloes, ik ga ook zo een onrustige nacht in hihi! En zo stoer als jij nu praat, zo was ik 3 dagen geleden ook nog We maken gewoon elke maand een kansje! Zeker na een mk ben je extra vruchtbaar, ik ga door met duimen hoor! Welterusten ladies! x Nienke
Goede avond dames! Grappig Nienke, jij bent een dorpsgenootje van mij! Grappig van vanmiddag, zou mij ook kunnen overkomen.. ( is me al een paar keer gebeurt ) Spannend nachtje voor je, ik duim voor je! Het is je echt gegunt, want je bent al een tijdje bezig zie ik. Ik kom morgen natuurlijk ff kijken of hij positief was, maar ik duik nu mijn bedje in! Weltruste!
Goedemorgen, Spannend Nienke gaat testen vanmorgen ben errug benieuwd!... Gisterenavond serie/filmpje zitten kijken ,maar vriendlief zei bijna geen boe of bah...uiteindelijk naar bed gegaan. Vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen... Mirre
Goedemorgen, nog geen nieuws? Hier nog geen duivels, bij het opstaan durfde ik haast niet naar het toilet, ik was ervan overtuigd dat ze er waren, zoals altijd op dag 31 's morgens, maar nee hoor, niets te zien. Nu begin ik toch echt zenuwachtig te worden, hopelijk blijven ze weg en mag ik morgen testen. Liefs Moons
Ook een hele goedemorgen allemaal.... Ik voel de virtuele spanning hier......ben zo benieuwd.... Zelf weinig te melden....w8en...w8en...w8en... Liefs Sam
Goedemorgen! NIEUWS Nou, ik ga door naar het November-NOD. Dit was mijn langste cyclus.. dus ga ik ook maar van deze 34 dagen uit in de nieuwe banner. En als het de pendel ligt, klopt het dus ook wel dat ik mijn heb.. Voor de meiden die nog wel steeds overtijd zijn; ik denk de hele dag aan jullie! Toi toi toi voor een positieve test, misschien zijn jullie dan nog wel langer zwanger dan Manuela! En iedereen bedankt voor de steun de afgelopen dagen. Heerlijk deze pagina. Ik blijf hangen tot en met dat ik zwanger ben hoor!
Pffffff het eerste wat ik iedere morgen doe is meteen hier kijken. Jeetje wat is het spannend zeg, ik vind het nog spannender dan op mijn eigen NOD wachten . Nou meiden die gaan testen heel veel s6. De meiden op de wachtbank ook heel veel s6. Klussers zet hem op zou ik zeggen en laat die visjes hun marathon zwemmen hahahahah. Meiden die ongesteld zijn geworden, jammer maar veel s6 voor de volgende ronde. Groetjes, Astrid
Lintje, jammer meid, hopelijk gaan je pendels kloppen en wordt November jouw maand. Succes en hopelijk ben je gauw zwanger. Liefs Moons
lintje balen zijn die kl.te toch gekomen? maar het november topic moet ook leuk zijn en dan zien we elkaar weer bij de juli baby's en je mag natuurlijk nog een tijdje hier blijven want het wordt echt leeg dan groetjes las
Manuela --> ZWANGER Noesje --> nega test Mark & Maria --> zaterdag testen had bruinverlies Candijtje -->licht positief maar heel licht test vrijdag opnieuw Lintje --> nega test --> door naar volgende ronde helaas Moons--> test vrijdag Julie123 --> test vrijdag Lma--> test zondag (dan week overtijd bij cyclus van 28 dgn.) kleine update.....
Moontje spannend ..morgen is de dag! \/ Nog niets van Nienke gezien Waar ben je? Lintje heel veel succes in Nov, hoop je daar niet! maar wel op andere plekken nog tegen te kunnen komen
goeie morgen dames ihih ik heb vanacht zo gek gedroomt ik kreeg een baby het was meisje wilde gaan wandelen maar we kregen de wandelwagen niet goed in elkaar ahahhahah stom he wou ik even kwijt aan jullie hihiihih vanmorgen en wel pijn scheut in me linkerzij maar nu weg :