bloemie wat fijn dat je er al zo snel naar de gyn kan heel veel succes tweeling van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ik had je ook niet gezien sorry sorry Gerrina vandaag is dat wel zo hopelijk breid het niet uit de rode golf alle aankomende testers succes hopelijk positief hier heb ik een kleine pleister gekregen ik heb een minicruise van 3 dagen naar engeland gewonnen en dan maar in een vruchtbare week boeken hihihi heel veel succes allemaal gr maria
GERINNE heel ver weg gooien hoor mijn nod is ook de 30 ste en bij ons was het toch 3 uit 3? groetjes las
hallo meiden ZO weer ff 12 pagina'bij gelezen........ppfff wat beppen jullie veel zeg! Nou zeg, was niet de bedoeling om zoveel te zien, wat jammer meiden, veel succes in de volgende ronde dan maar........ op naar de juli-mama's...... Ik was vanmorgen voor de inseminatie. Volgens mij zit ei nog altijd. Maakt het wat uit als het pas morgen ofzo springt? Kan toch niet meer lang duren nu........... Elke keer was ik bang dat we te laat waren, nu ben ik bang dat we te vroeg zijn geweest! Afscheiding geeft vanalles en niest aan, net als dat mijn temp. nog geen daling heeft gehad! Morgen dus vol zenuwen meten en hopen op een lage temperatuur! Vraag jullie nu te duimen dat ei aub vlug springt! Iedereen veel succes in afwachting van klussen of test...... grjts Twinny
De zaadjes houden het lang uit hoor. Is zelf beter als ze nog ff de tijd hebben om te rijpen zodat wanneer straks je ei springt ze het ei op volle kracht kunnen bespringen. Komt goed
Zekers, Las. Was ook maar een geintje hoor. Ik hoop natuurlijk zoals altijd dat iedereen hier posi test. Duimen draaien weer voor de testers van Vrijdag.
M&M, leuk zeg een bootreisje, en ook nog gratis! Twinny, ik hoop dat je ei vandaag of morgen springt en dat je mag gaan broeden, succes, mijn duimen draaien. Hier nog steeds geen ongi, wel zeurende onderbuik en af en toe een steek, zere benen en last van mijn onderrug. Heb ook even van binnen gevoeld en ook dan nog geen duivel te bespeuren. Mijn zusje belde me net ook alweer, was ook nog niet ongi. Ik hoop echt dat we morgen allebei positief testen. We kunnen in onze familie wel weer eens wat positief nieuws gebruiken. Liefs Moons
Moons, stuur die duivels deze kant maar op hoor meid! Ik heb ze toch al op bezoek, en wat een feest is het weer Ik ga duimen voor dubbel positief nieuws in jouw familie! x Nienke
Mirre heeft even zin om te schreeuwen.... %$@#(@*BlAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....*&@^#%$! Zo dat lucht op! Je kan het maar kwijt zijn
Hahahahaha lekker schreeuwen ff Dat is het lekkere bij jullie mag alles En.........ben nu alweer aan eten aan t denken Pasta gaat het worden met rookworst! Zie jullie denken, maar dat is ALA Mirre Pasta
oh ik ben alleen vanavond en eet het beetje macaronie van dinsdag nog even lekker op. Mannetje is met de baas weg en ik ga lekker in bad hangen
Lekker makkelijk ..restjes ! In bad ....he nee zou ik me niet toe kunnen zetten ben daar zo ongeduldig in. Heb zoveel lekker dingetjes voor in bad ..oa van het merk Thalgo wat ze ook in sauna's gebruiken (Jaaaaaaaaa, Mirre is van de lekkere creme-tjes, reukjes etc) maar gebruik het 'bubbel'bad eigenlijk ..never
ik ook niet mirre me mannetje ligt er altijd in maar zodra hij een avond of zondagje weg is ligt miepie erin.......alleen zonder bubbels welliswaar maa wel een lekker ruikertje
Ow ow ow Ingrid... Je moet ook niet zo veel bezig zijn met die *toekomstige* Kleine... Maar 1 troost manne vergeten zelf ook vaak dingen! Dus vanavond gwoon ff extra lief wezen en hem lekker jarig laten wezen Komt t allemaal weer goed!
ow zie dat vandaag me ei dr is... Nou nog nix van gemerkt.. Moet vanavond dan maar goed aan de klus denk ik hihi