Jij hebt een gezellige avond kimmie ! Mijn mannetje moet onverwachts ook werken vanavond ... bleuh das ook niet gezellig. Ik heb gisteren al "gebubbeld" dus vanavond maar voor de tv hangen. Gelukkig hebben we die vandaag aangesloten in ons nieuwe huis. En ook internet doet het vanaf vandaag weer. Joehoeeeeeeeeeeee ! -X-
Lintje, Nienke, Mark en Maria, Noesje, LMA heeeeeeeeeeeeel veeeeeeel succes in November... Ingrid gefeliciteerd met je man! Candijtje; spannend! zijn je testen al binnen... Twinny; voor jou ook een spannende tijd weer...hopelijk lukt het! en ben je precies op tijd geweest Mirre's pasta met rookworst: jij moet haast wel zwanger zijn... zo dat was het geloof ik weer wel... hier weinig nieuws... heb af en toe een pijntje aan de zijkant van mijn uh...zijkant dus soms trekt het naar voren, soms naar mijn rug, dus ja... we wachten nog wel af. Morgen NOD... ben benieuwd... en lekker vakantie. groetjes en tot later
hoi dames, ik ben nu al wakker, hihihi nee hoor ik had nachtdienst! Wat zie ik nu toch allemaal? Ik dacht dat ik heel veel dames mocht feliciteren, maar niks? Allemaal ! Ik ga ze nu toch echt verbannen hier! Dames ga maar eens lekker balen, heerlijk schreeuwen en heel veel chocola eten. En dan met heel veel goede moed op naar de volgende ronde! @moons en candijtje: HEEL VEEL ++++++ morgen! voor de rest van de testers natuurlijk ook Ik zou morgen mijn ei hebben. ik heb de hele dag al een zeurend gevoel in mijn buik en ik kan er ook niks op verdragen. Geen broek of er op liggen. zou dat ei dan al weer geweest zijn? aaaaah het begind weer te komen, de onzekere periode. en elke keer beloof ik mezelf er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat lukt niet ik duim voor iedereen! Hopelijk mgen er nog veel zwangere volgen! groetjes sjaantje
ow ja: ingrid gefeliciteerd met je man! ps: ik geloof aan mijn typfouten te zien dat ik nog niet geheel wakker ben , hahahaha groetjes sjaantje
koekoek allemaal, ik hoop dat sommigen onder jullie vandaag een positief testje hebben gehad...voor hen: dikke proficiat... voor de anderen... niet getreurd... nog ff wachten of volgende keer beter! Ikzelf ben momenteel wel zeer benieuwd naar morgen, ik voel eigenlijk nog niet zoveel... niks in de onderbuik althans...vandaag was ik wel zeer suf... precies of ging door mijn benen zakken... voor de rest alles tiptop... allé groetjes en succes aan allen! julie
Spannend Marloes Zou wel willen ruilen met je morgen NOD. Ingrid ben je helemaal vergeten te feliciteren met je lief..hierbij alsnog. Sjaantje ben je nog niet wakker door mijn geschreeuw..hihi Tinky TV hangen YES ga ik ook straks doen na een douche-je Gooische vrouwen leuk! Zo Mirre heeft net welgeteld 3 happen pasta op en toen was ik het alweer zat. Brrr... Wilde gelijk een water perenijsje (m'n favo) er achteraan om vervolgens haastig op de wc te moeten gaan zitten, had al buikpijn en toen nog iets meer... Gaat lekkurrrrrrr... M'n borsten jeuken ...hebben jullie dat ook voor je NOD? Lastige Mirre
Jackie, Ik hoop het voor je meis het is je gegunt en daarna naar 'mij' sturen he hihi smaakte je worst niet zag ik? haha ik heb lekker me macaronie opgewarmt ff wachten tot bigbrother komt (moet ik van me lief opnemen en samen kijken) en dan lekker in bad Ik ga zeker weten een warme zwangeren-luchtstroom jouw kant opsturen! BB kijken we hier ook hoor, niet dat ik iets mis als ik niet zou kijken maar ja.. Morgenochtend vroeg tempen en dan ff neerzetten op de site. Bijlezen kan ik morgenavond pas, want moet eerst naar een begravenis van de mama van een collega van me en daarna nog werken brrrr... Ben wel benieuwd hoeveel ++ er zullen zijn.
ja anders ik wel er moeten er nog een stuk of wat morgen testen ben even de tel kwijt sorry. ik moet tot volgende week zaterdag wachten maar baal er een beetje van dat FF donderdag als mijn test dag aangeeft. Ik blijf sterk en wacht geduldig me nod af. Zondag is manlief er ook niet dus kan ik lekker rustig bijlezen hier en voor al jou posi test bekijken deal he.....
heeey dames, ik ben heeeeeel blij ik heb namelijk een pendel binnen. Zwanger NU van een meisje!! please laat het waar zijn! [-o< xxx een hopende sjaantje
nee ik heb er nog een hoor. zwanger maart 2007 van een meisje. weet dat het niks hoeft te zijn. maar ik hoop het zooooo! groetjes sjaantje
ja tuurlijk lieverd ik hoop het ook voor je. Ik heb er een voor februari dus hoop niet dat die klopt hoor haha. Maar als het dan pas is mag ik ook blij wezen dat ik uberhaupt zwanger word dus ik wacht geduldig af
Ben benieuwd naar die pendel... Hier diep in mn pms. Voel me ook niet lekker (kiespijn), maar ben n beetje van slag. Rarigheid al n paar dagen en ik heb vandaag de vlinder site van n kennis gelezen. (haar zoon is laatst overleden met 7 mndn zwangerschap) Ik heb me de ogen uit mn kop gejankt, tijdens t lezen van haar verhaal. Duidelijk PMS gevalletje, denk ik. Anders zou ik er wel flink van slag zijn, maar mezelf geen koppijn janken. Nouja, morgen D-day voor mij en ik maak me nog geen illusies, hoor.
heb vandaag ook zo'n vlindersite zitten lezen toevallig wat lijkt me dat naar zeg. Beter eerder in de zwangerschap dan zo laat (liever helemaal niet natuurlijk begrijp me niet verkeerd) Maar wat een lekker ventje heb jij minni en die ogen wauw
sja vast van zijn mama oh sjips moet nog afwassen ga ik ff doen bb opnemen en dan in bad check zo nog wel ff doei doei fijne avond alvast
hoi dames, zo net weer even lekker gegeten... niet dus, vond er helemaal niks aan... heb daarna nog even een lekkere cake gebakken... nog een klein uurtje en dan is 'ie klaar... stukje? voor de rest weinig rare kwalen...
Ohhhhhhhhh Marloes ik ben zo gek van cake! Wat voor eentje? taart hou ik niet van, slagroom jig maar cake en pannekoeken jammie!