Hello Ladies, Vanmiddag kwamen de testen al binnen, supersnel zeg, gister besteld en betaald en vandaag al binnen. Complimenten voor de leveranciers Supermoe vandaag, komt misschien ook wel door mn weinige nachtrust in combinatie met mn vroege diensten. Ik ga even bijlezen en verder met jullie kletsen. Straks Gooische Vrouwen en lekke rmn bedje in
oh ja en als ik misselijk word, ben ik waarschijnlijk hardstikke blij want dan denk ik dat het een zwangerschapsverschijnsel is....
Krijg gelijk ook in het hoofdje om een cake te gaan bakken ...hoezo impulsief!.hihi maar dat ga ik niet redden. Wil alles tegelijk! Moet nog onder de douche springen, wil Gouden K en Gooische vrouween kijken, m'n kleding uitzoeken voor begravenis morgen etc etc Nah.....cake'je komt wel in het weekend..smullie
hallo iedereen (die nog online is) hehe, ben beetje nerveus voor morgen.... nog niks gemerkt... alleen supersuf geweest vandaag, zakte door mijn benen maar ja... ik ga niet dromen... moet je 's morgens testen? of mag dat ook later op de dag? groetjes
Kan ook later op de dag maar tis wel het beste om het sochtends te doen. Dan is je urine geconcentreerder.... Spannend!
amai... geweldig spannend voor je candijtje... ik zou al de kriebels hebben om vanavond nog eens te testen maar ja... dat heeft allemaal nie veel zin he... succes in ieder geval! hoe gaat het met marloes?
eigenlijk ook raar... morgen is dag 30 van mijn cyclus en dus mijn nod... krijg ik nou morgen al een testje op de banner of staat er dan nog steeds dag 1? anders ga ik hem aanpassen
ja volgens mij moet je je banner aanpassen want morgen zal er staan: nog één dag en dan kun je testen...
Dag lieve meiden! Ik ben nog steeds een beetje de weg kwijt maar wilde even Candijtje en Moons heeeeel veel succes wensen morgen. Meiden, ik ga er vanuit dat jullie een mooie positieve test hebben! Voor degenen die het leuk vinden, ik heb net een foto gemaakt van mijn buik, staat in mijn album. Dikke kus Manuela