en leuk... al een afspraak bij de verloskundige.. TIP: koop niet te veel tijdschriften want bij de verloskundige krijg je een tas vol mee...
Hihi dankjulliewel! Ik ben er nu ook wel erg trots op aan het worden Er groeit echt een kindje in mij! Bedankt voor de tip Marloes! Julie; ik ben inderdaad in de tweede ronde na het stoppen met de pil zwanger geraakt. Knuff!
zo.... nu klopt de banner. moet ik anders tellen dan? ik tel vanaf eerste dag ongi tot en met de dag dat ik ongi zou moeten worden en dat is morgen... ach ja...we zien het wel
Leuk die foto manuela. Geniet ervan! Ik heb genoeg van het wachten, maar goed nog een paar daagjes en dan weten we hopelijk iets meer. ( en dan bedoel ik geen ) liefs essiee
waw das rap, super voor je meid! en leuk die foto van je test... zo weten we wat we hopelijk kunnen verwachten...
marloes, ja je banner klopt... ik heb dat uitgerekend aan de hand van mijn eisprong... gewoon twee weken erbij... en das dan de NOD. Niet? zo wist ik ook onmiddellijk hoelang mijn cyclus was. Trouwens leuk he... mrgen vrijdag de dertiende mogen wij testen hopelijk voor ons een geluksdag xxx
Thanx! Ja het is inderdaad erg snel gegaan allemaal... Morgen ga ik nog even de laatste test opmaken, want vriendje wil meer zekerheid hihi die durft het nog niet te geloven En jullie allemaal ++++++++++++++++!
Dat is ook goed om zo te tellen. En testen doe je dan als je 1 dag overtijd bent. Vandaar dat je banner morgen op je NOD-dag zou zeggen: morgen mag je testen 8) (nu niet meer dus want je hebt 'm al veranderd) Marloesje weer es ongeduldig heh
hallo meiden weet niet af het echt gelukt is maar probeerde net een foto van de drie wondertjes hiernaast neer te zetten. dus op goed geluk groetjes las
haha.... had het op een andere site nog een keer geprobeerd en daar geeft hij morgen aan... ach ja, ook al zijn er morgen geen duivels dit weekend wordt er hier nog lang niet getest, pas het weekend daarna... maar eerst eens morgen overleven
vraagje aan allen: stel je test wanneer je twee dagen overtijd bent...test is negatief... kan het paar dagen later dan nog steeds positief uitdraaien? misschien domme vraag maar vroeg me dat ff af
heey dames, vrijdag de 13de is mijn geluksdag! Ik ben op vrijdag de 13de geboren zo,n bijna 23 jaar geleden, hihi dus voor jullie die morgen moeten testen HEEL VEEL GELUK! xx sjaantje