NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ja, ben in Juli pas gestopt met de pil, dus zal wel het ontpillen zijn, hoop ik dan. ;)

Normaal had ik altijd een cyclus van 28 dagen.

2. drieske

drieske Lid

19 aug 2006
    84
    0
    0
    cindy31:welkom hier en ja,47 dagen is idd lang,ik hoop voor je dat het ontpillen is.
    voor mij ook eerste cyclus na pil maar ik werd na 24 dagen al ongi,nou ja
    gistermiddag bloedverlies en vandaag al weer weg..ik snap er niets meer van...

Diaantje78: ook jij welkom hier,veel plezier met klussen en hoop voor jullie dat het snel raak is.

Als er verder geen :evil: :evil: meer komen ga ik denk ik donderdag of vrijdag maar eens testen.

Hoe voelt je baarmoeder als je zwanger of ongi bent?
    Weet iemand wat het verschil is?

groetjes drieske

3. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0

Sorry, heb geen idee, ik denk als je ongi bent dat hij dan gewoon laag zit. Voor de rest, no idea.

Alle nieuwkomers WELKOM, en we gaan ervoor met z'n allen!!!!
    Ik voel het: Dit wordt een vruchtbare maand ;)

4. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0

Ik heb begrepen dat als je zwanger ben dat je baarmoeder hard en hoog ligt...........[/list]

5. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

@ vissie, ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil en mijn cyclus is meteen op gang gekomen eerst 28 en nu 26. Dat is best netjes al zeg ik het zelf. Ik moet wel zeggen dat ik meer last heb van bruinbloedverlies dan dat ik echt vloei, zal wel met ontpillen te maken hebben. Nou hopen dat het zo blijft, dan hoor je mij niet klagen ;)

Groetjes Diaantje78

6. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Het nog veranderen, misschien wordt het iedere ronde wat minder? Hmmm, nee dit is gewoon de laatste ronde!!! Hierna duurt hij gewoon 9 mnd! haha!
    :) :) :)

7. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Dat is inderdaad netjes. Ik ben ook 2 maanden geleden gestopt, en bij mij is het nu precies 2 keer 31 dagen. Dus daar ben ik ook erg blij mee! Nu hopen dat deze de laatste is...

Bij mij was de eerste keer ook niet zoveel, maar nu gaat het toch best heftig te keer. En ik heb nu voor het eerst een beetje last van krampjes (niet echt vervelend, maar gewoon aanwezig) dat had ik met de pil nooit.

8. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    hallo allemaal

mijn NOD is ongeveer 6 oktober het hangt een beetje af van wanneer me IUI is!!!
    Hopelijk word het voor allemaal een vruchtbare maand!!

Veel liefs debje

9. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hier hetzelfde. Ik ben 2 maanden geleden gestopt en bij mij was het 31 dagen en nu ineens 28. Ik hoop dat het bij 28 blijft. Nou ja eigenlijk hoop ik natuurlijk dat het nu nog 9 maanden duurt voor de volgende :evil: , maar we zullen zien. We gaan er gewoon voor en ik denk persoonlijk dat oktober een hele vruchtbare maand is. Echt tijd voor een babyboom.

Liefs,
    Duveldraakje

10. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    poeh poeh ...dat ontpillen is ook geen prettje zeg..........
    ben maar weer blij dat ik aan een spiraal heb gezeten......

Ik hoop net als de rest vuuuuuuurig dat er een babyboom ontstaat deze maand...... :)

ik ga donderdag weer beginnen met ovu testen en dan maar weer volspanning afw88 wat deze maand gaat brengen....hahahaha

ik ga eens ff bijlezen ......maar iig vast voor de nieuwe NODers.....welkom

11. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik hoop het ook duveldraakje! Dan heb je een mooie cyclus toch? Hoe korter hoe beter!

Debje welkom!

12. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    ja idd, met de pil was mn cyclus altijd rond de 30 dagen, nu ik van de pil af ben is het ineens minder, das echt veel fijner. Nu duurt t wachten ook iets minder lang... :D

Liefs,
    Duveldraakje

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    gerrina: we willen idd wel meer kids maar was niet voor nu geplant... het was min of meer een ongelukje dat het zo gebeurde.. het is de bedoeling dat we het wel veilig doen..

ninetje: ne heb wel 2 weken na gebloed.. maar daarna niet meer... was sinds gisteren wel heel erg misselijk en had last van mn buik dus wie weet... maar ja heb aan de dokter gevraagd testen haalt nu nog niks uit moet nog 2 weken wachten dus we wachten wel af...

14. geeke

geeke Lid

14 aug 2006
    50
    0
    0
    Belgisch Limburg
    Gisteren kreeg k me ineens toen k op toilet zat weer wat rood bloed te zien. En ik die zo blij was dat het zaterdag al zo goed als gedaan was met m'n :evil: . Had ze van woensdag tot zaterdagavond, zondag ganse dag niks tot 's avonds dan.

Gelukkig was t vanmorgen wel al heel wat minder, beetje rood met veel bruin bloed.

En nu vanavond na t werken was t alleen nog maar heel heel klein petieterig beetje bruin bloed.

Gelukkig toch maar.

Vond het wel maar raar na een ganse dag niks meer, ineens zo rood bloed zien druppelen ... :(

Och ja we gaan maar uitkijken naar het weekend wanneer m'n vruchtbare dagen weer beginnen!! JIPPIE!!

xxx

15. geeke

geeke Lid

14 aug 2006
    50
    0
    0
    Belgisch Limburg
    Even een vraagje tussendoor:

Er zijn er veel hier die hun temp kaartjes aanmaken via fertilityfriend.com maar kent er niemand ook zo een nederlandse site??
    Zou heel wat makkelijker zijn toch?

16. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ik mag ook hier komen, helaas gaat sept. voor mij voorbij.
    Mijn nod is de 11e. Hopelijk is t dan raak!!! :D ;)

17. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    Tanja20
    balen meid
    maar niet getreurt deze maand word onze maand :({|=

en we hebben de zelfde nod dag komt goed :thumup:

gr maria

18. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    og gezellig ;)
    kunnen we samen testen hihi

gr tan

19. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    misschien geeft het geluk brengen hihi

we zullen wel weer aankomende klussers krijgen
    heel veel succes alvast

gr maria

20. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ik zit ook bij FF .....er is niks mis met mijn engels, maar een nederlandse site zou ik ook wel willen vinden,....................IEMAND??

Nou het is wel duidelijk dat iedreen nog in afw8ing is van "HET EI" :) want het is erggggggg rustig..............hahahahaha,
    Nou ik w8 ook nog geduldig af... nog 3 dagen en dan begint mijn spanning weer een beetje.......
    mijn NOD is 3 okt maar ik omdat ik die ga overslaan...... :) heb ik gezegt tegen mezelf dat ik niet meer voor die ijd ga testen enzo en me alles ga inbeelden......................... :confused:

ga het iig proberen want afgelopen maand was ik er wel ingetrapt :oops:

Dus ik ga er gewoon voor dat ik op 5 okt een posi test heb...............
    nog iemand die dan ook een posi test heeft ????? :)

hahahah ik probeer de spirit hoog te houden.... ;)

Deel Deze Pagina