Hoi meiden, Wat las ik nou, allemaal kl*te Dikke knuffel van Sophie xxx Manuela, mooi hoor je foto en buik. Ook leuk voor later En gefeliciteerd nog met jullie jubileum gisteren. Ingrid, gefeliciteerd met je man Voor een aantal is t erg spannend en wordt t steeds spannender. Voor morgen weer blauwe duimen! Dikke kus, Sophie
gerinna heb jij nou ook zoveel afscheiding en staat jouwe baarmoedermond ook open? sorry voor de vraagjes, groetjes las
ja, dat ga ik echt doen... wilde eigenlijk 10 dagen wachten,maar dat wordt wel moeilijk... haha maar loop nu natuurlijk wel erg op de zaken vooruit. eigenlijk komt het door de vorige ronde. toen had ik na 7 dagen overtijd eindelijk een posi test en dag 8 ...duivels of een vroege mk..?
ai das niet prettig... ik ga morgen voor allereerst in mijn hele leven testen... dus je kunt je wel voorstellen dat ik niet kan wachten, maar ik begrijp wel dat als je zoiets bent tegengekomen dat je zoiets hebt van... misschien is het weer zoals de vorige ronde... en toch zal ik morgen voor je duimen, zowiezo!
Ja heb wel veel afscheiding. Het romige. Soms slierten komen eruit. (sorry voor het detail ) Maar dat komt volgens mij omdat ik de laatste paar dagen veel aan het visualiseren ben elke avond als ik bad lig. Baarmoeder voel ik eigenlijk nooit.
Leedies, ik ga nog ff stukje Will & Grace kijken en daarna filmpje kijken. Manlief is vanavond toch naar de schietvereniging dus ik heb de tv helemaal voor mezelf alleen. Geen geruzie om de zapper Lees jullie later weer ff
morgen, ik zal niet kunnen wachten... mijn allereerste test in men hele leven, eerste ronde... zal wel niks zijn zeker... ze zeggen da het een mirakel zou zijn de eerste keer... maar ik hoop toch wel stilletjes hoor
I Did? Verrek ja....i did! Maar who's counting Heb je gemist sophietje. Binnenkort weer een kussen gevecht heh
Ik mag eigenlijk zondag testen, maar kan bijna niet wachten! Heb de testen van de site gekocht en die kun je 4 dagen voor je NOD al gebruiken? Iemand hier al ervaring mee of kan ik toch beter wachten tot zondag?