mirre, veel sterkte. voor je collega zal het fijn zijn dat je er bent! hier gelukkig zonder duivels wakker geworden... was even benieuwd naar candijtje...maar helaas ze is er nog niet. tot vanmiddag dan... Marloes ~nog 4 uur werken en dan vakantie~
goedenmorgen dames, ben erg benieuwd naar de testers vandaag! we hopen op +++++++++++++ Hier zijn we hard aan de klus voor het eitje, morgen of zondag moet ie springen Mirre sterkte vandaag...... x pat
hee een weekend eitje, dat zijn de beste (en die in de vakantie natuurlijk) kan je ff concentreren op t mikken, hihi.
Nou meiden, hier even mijn update, ik ben helaas vanmorgen gewekt door die ellendige , een dag later als normaal, maar ze zijn er. Dus ik mag ook naar het November forum, helaas. Mijn zusje is ook ongi geworden vanmorgen, dus voor ons geen Juni babys. Misschien wordt Juli dan onze maand. Hopelijk gaat het de andere nod'ers beter af en zijn er toch nog een paar positieve testers. Moet mijn banner nog even aanpassen, doe ik straks. Liefs Moons
Sh*t Moons, dat zijn geen goede berichten. Had gehoopt dat de pendels er bij jou toch gelijk in hadden. Helaas, pindakaas..... Ga jezelf maar even lekker verwennen hoor!
Yesss meiden het is hier raak ! Ik heb vanmorgen om 5.30 gewoon een positieve test in mn handen Op de foto is hij nog steeds niet super duidelijk maar ik zie hier gewoon 2 streepjes! Foto staat in mn album, ik ga een zwangerschapsbanner aanmaken
oh moons wat balen je kunt gelukkig wel samen met je zus troost bij elkaar vinden candijtje ik zie een streep hoor gefeliciteerd meid
Manuela ZWANGER! Tweeling ZWANGER! Candijtje ZWANGER! Noesje Mark&Maria Lma Lintje Nienke Moons Julie123 test vrijdag Mercedes test ? Mirre NOD zondag Is dit de goede update? anders ff veranderen
Thxxx meiden, tis nog niet heel erg te bevatten hoor maar blij ben ik wel k`ga een topic openen op "ik ben zwanger" En ik blaas ff hèèl vèèl Hcg jullie kant op "pfffffffffffffffrrrrrrrrrrrttttttttt" Zo dat moet helpen
GEFELICITEERD Candijtje! Nu ben je nog langer zwanger dan Manuela ook! Moons Baaaalen! Nu in ieder geval wel zekerheid. Laten we in November zorgen voor ++ bij iedereen die op dit moment de hebben. Veel klussen! Even weer een overzichtje tussendoor; Manuela ZWANGER! Tweeling ZWANGER! Candijtje ZWANGER! Noesje Mark&Maria Lma Lintje Nienke Moons Julie123 test vrijdag Mercedes test ?
Maakt ook helemaal nix uit toch Straks maar even het dorp in om zo`n scheetig ienieminie rompertje te halen... Kijken waar ze er eentje verkopen met tekst van Pap is de liefste ofzo
Super hoor meid! Heb al een felicitatie staan in de zwanger topic. Ennuh Manuela je schreef dat je voorgevoel dus juist was geweest, wat is je voorgevoel voor mij....