Candijtje VAN HARTE meid....geniet ervan!!!! moonssh*t, die rot , maareh je pendels kunnen toch nog gelijk hebben....je volgende eisprong is toch nog oktober....ik zal voor je duimen....hmm een juli mama....(lekker lange zomervakantie, lijkt mij ook wel wat) Liefs Sam
candijtje bij alle prenatal zaken hebben ze die rompertjes en slabbertjes en speentjes. veel plezier groetjes las
Heej, wordt iedereen zomaar zwanger in de tweede ronde?! Wat een geluk, heej als jullie kindjes wat later komen worden ze misschien wel geboren op 07-07-07! Ik draai weer door met mijn theorien, meiden heel veel plezier bij de zwangeren! \/
SamCat, die pendels in mijn onderschrift heb ik net toegevoegd, ik had 12 pendels voor september, maar helaas, dus nu gaan we voor de oktober pendels. Heb er 1 van Sonja en van Kaatje, deze meiden hebben het wel vaak goed dus wie weet. Liefs Moons
Als ik een tweeling krijg zoals voorspeld.. jaaa.. dan komen ze wel wat vroeger.. dat is meestal zo he..
Ja ik heb Candijtje van de week ook een pb gestuurd. Ik zag totaal geen tweede streep op haar test, maar mijn gevoel zei wel dat het raak was en ik er dus alle vertrouwen in had dat ze een posi test zou krijgen. Voor jou denk ook dat het gelukt is Mirre... Ik hoop het echt voor je!
Manuela...de voorspelster, vind dat knap hoor heb je dat soort "gevoel" altijd al gehad. Ben benieuwd wat je allemaal nog gaat voelen....
Goedemorgen allemaal, Zijn er al meiden die positief getest hebben? Ben net wakker en heb nog niet gelezen wat er geschreven is, maar ben zo benieuwd? essiee
Candijtje van harte gefeliciteerd! Geniet ervan. NOG meeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr mensen met een ++++++++++++++? Hoop het wel. en hoop zelf snel te volgen. liefs essiee
Candijtje, van harte gefeliciteerd. Voor de dames die de duivels hebben zien langskomen: BALEN! Hier nog weinig nieuws. Ik heb een vaag vermoeden dat ik gisteren mijn ei heb gehad, maar zeker weten doe ik het niet. We klussen dus nog even door. We gaan vanmiddag een weekendje weg naar Dusseldorf. we zitten in een romatisch hotelletje, dus met het doorklussen zal het wel goed komen
mijn NOD is zondag. raar hoor. wij zijn 2 jr en 3 mnd bezig. ik had het zwanger worden helemaal van me afgezet, nu ben ik er weer heel erg mee bezig, want gister moest ik naar de gyn., nu kan ik niet wachten tot zondag. stom dat het je dan zo in 1 keer weer bezig houd ! ik hoop dat we snel weten wat het probleem is bij ons. moet over 2 weken weer naar de gyn. weer wachten.
Jee, Aly, en ik heb met mijn ronde 6 al twijfels over hoe vruchtbaar ik en hubbie zijn.. Je staat niet alleen in het 'er mee bezig zijn', bij de meesten van ons gaat het in de laatste cylusdagen zo: Maar hier kun je er altijd over praten, het helpt wel. Voor mij in ieder geval. Of laat een pendel doen, kan ook helpen. Vooral blijven klussen en jezelf niet gek maken he Samen staan we sterk liefs x x x Lintje
He meiden voor iedereen die zwanger is .. GEFELICITEERD! bij de mensen waar de duivels zijn doorgebroken, BALEN maar op naar de volgende ronde ! Ik ga maar weer even wachten .... xxx