NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Helleuw meiden

@ Moons Dikke knuffel meis. Hopelijk heb je meer succes in de volgende ronde.

@ Candijtje Nu dan echt
    :whistle: Gefeliciteerd :whistle:

Geniet ervan meis.

Liefs,
    Gerrina

2. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    nou heb al een tijdje mega last van mijn boobs nooit eerder gevoeld!
    Zoals ik beschreef in eerste symptomen gevoelige borsten is me laatst na het douche opgevallen dat uit mijn linker borst wat vocht kwam, tepels zijn donkerder en de aderen zijn goed te zien!
    Het is erg onrustig in mijn buik zowel mijn darmen en steekjes boven mijn schaambot! verder ben ik puistjes aan het kweken en dat is echt niks voor mij maar goed hoort erbij zeggen ze! :(
    Als het niet raak is dan ben ik behoorlijk in de maling genomen door mijn lichaam :( Maar goed lees het hier wel vaker dat je lichaam je voor de gek houd! :confused:

Maar goed we wachten nog een paar daagjes en dan weten we meer!

Liefs Pearly

3. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    OOh ben vergeten te zeggen dat ik ook vaker moet plassen! Maar hiervan durf ik niet te zeggen of het een symptoom kan zijn heb namelijk een week of 3/4 geleden een blaas ontsteking gehad! En misschien dat het naweeen daarvan zijn!

Liefs Pearly

4. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Heb vanmiddag negatief getest... Kon niet langer wachten, heb 2 dgn voor mijn NOD getest en ook pas smiddags dus niet met ochtendurine. Ben nu nog dipperig ook! Had ik maar even twee dagen gewacht! Nu weet ik nog niets zeker! Dom, dom dom! Heb met de test van de site Midstream getest, daar stond op dat het 4 dgn voor je NOD kon, wel met ochtendurine.. Zou er nog een kansje zijn dat ik toch zwanger ben?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Nou Pearly, ik hoop dat je gelijk hebt en maandag of zondag een mooie positieve test in handen hebt!

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    kan natuurlijk altijd nog. zoals je zelf al zei het je niet met ochtendurine getest, terwijl daar het meeste hcg hormoon in zit en misschien maak je dat wel langzaam aan...
    succes met wachten

7. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Ik duim ook voor jou meid!
    Dat we samen naar juni mama's mogen! ;)
    Heb jij al wat symptomen of een gevoel?

LIefs Pearly

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ben eigenlijk bang, dat het toch een volgende ronde wordt... heb af en toe last van mijn buik, maar dat kan ook iets anders zijn, want daarna kan ik rennen naar de wc... Mijn baarmoedermond is hard maar staat wel een beetje open...
    Omdat ik altijd wakker van de aangkomende duivels word, vannacht nog even lekker gesext, worden ze meestal wakker van, maar werd zonder duivels wakker en heb al meer dan een halve dag zonder duivels overleefd...
    we wachten maar gewoon af... had alleen zo gehoopt op deze ronde, omdat ik dan (zou eigenlijk 10-11-2006 uitgerekend zijn van de 1e beeb) zwanger zou zijn en weer iets positiefs had en niet verdrietig ben op de 10e....

9. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Maar geen bloed is nog altijd hoop! ;)
    Ik hoop voor je dat de duivels weg blijven en dat je 10-11-2006 dan een beetje vergeet!
    Meid ik duim echt heel hard voor je!

Dikke knuff vanuit hier!

Liefs Pearly

10. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    marloes mijn duimen draaien over uren en ik hoop dat je zwanger bent.
    maar 10-11 zal altijd een speciale dag blijven.

groetjes las

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja dat denk ik ook wel ja.... maar misschien kan ik het na de 10e nog wel beter afsluiten dan nu, wat ook al best weer wel heel goed gaat..

we shall see

12. Ness

Ness Lid

9 feb 2006
    60
    0
    0
    e-business consultant
    Ik voel ongeveer hetzelfde. Zit alleen nog langer van mijn NOD af. Ik ben deze maand begonnen met temperaturen. Dinsdag was het heel laag. Ik had in de middag last van 'Egg white'. 's Avonds voelde ik echt een 'ploep' in onderin mijn buik. De volgende dag was mijn temperatuur gestegen. En ik had last van diarree (lekker smerig). Daarna is mijn temp weer gaan dalen. Maar sinds vandaag heb ik weer een hogere temp en onwijs last van mijn boobs. Net als jij nog nooit zo gevoeld. Ook last van puistjes, alleen geen vocht uit mijn tepels. Wel een beetje gassig (weer zo'n vies praatje). Nou moeten we toch maar wachten. Al duurt het nog heel lang... grr ;)

Ik heb al de hele tijd het idee dat het deze maand 'goed' zit, een bijzonder sterk voorgevoel. Mijn NOD valt precies op de dag dat we een half jaar getrouwd zijn.

Liefs
    Ness

13. Ness

Ness Lid

9 feb 2006
    60
    0
    0
    e-business consultant
    Nou vergeet ik nog de felicitaties voor Candijtje.
    En helaas voor de andere dames.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dat van die pukkels herken ik ook wel.... grrrrrrrr

15. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    hey ness,

Ja dat voorgevoel heb ik dus ook!
    had toen ik mijn eitje kreeg ook het gevoel dat na het klussen zoiets van dit zit goed en waarom geen idee :(
    mijn NOD is 18e en we zijn de 17e 5jaar samen! Ik wil eigenlijk dinsdag testen maar omdat mijn moeder er persee bij wil zijn wordt het waarschijnlijk maandag al ;)
    Dinsdag is eigenlijk leuker maar dan moet het sávonds laat en dat zie ik niet zo zitten! En kan eigenlijk ook niet meer wachten! Mevrouw ongeduld hier :p

ik blijf voor iedereen duimen
    Zet 'm op!

Liefs Pearly

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

17. Ness

Ness Lid

9 feb 2006
    60
    0
    0
    e-business consultant
    Ja ik moet nog wachten tot de 27e. Dat duurt me veel te lang, maar nu testen heeft geen zin.

Leuk dat je moeder er bij wil zijn. Aangezien vandaag mijn eerste dag met pijn in borsten is heb ik nog niets gezegd. Heb mijn moeder 10 min gezien. Had wel de neiging om wat te zeggen, maar wacht nog ff - anders zit zij ook meteen zo in de spanning. Dan wordt ze nl voor het eerst oma. Ook heel spannend voor haar dus.

Liefs
    Ness

18. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Ja dat zou ook kunnen inderdaad! Maar dan moet ik ook de koelkast niet meer ingaan want dan zou ik gek worden denk ik! Pffffff
    pff ik ben echt mega ongeduldig echt een mega stress kip hier! :(

hmmm ik kijk het nog ff aan en dan zie ik het maandag wel

Liefs Pearly

19. Ness

Ness Lid

9 feb 2006
    60
    0
    0
    e-business consultant
    sterkte met wachten. Het is altijd lastig..

20. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    hier het zelfde mijn moeder is nog zenuwachtiger als ik ze wordt dan ook voor het eerst oma!
    Maar ze wil er persee bij zijn, want als ik dat niet doe zou ze echt boos zijn!

Liefs Pearly

Deel Deze Pagina