NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm mijn moeder weet dus 100% van niets :)

*wacht nog een weekje*

2. Ness

Ness Lid

Feb 9, 2006
    60
    0
    0
    e-business consultant
    Boze mamma's willen we niet.. Daarom wacht ik nog ff. Wil haar niet teleurstellen. Al kan ik natuurlijk niet wachten tot de veilige 3 maanden voorbij zijn. Als ik het weet, dan weet zij het ook.

3. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg

Achteraf had ik het beter ook niet kunnen zeggen want mijn moeder is nog een ergere stress kip als ik :) :)

liefs Pearly

4. Ness

Ness Lid

Feb 9, 2006
    60
    0
    0
    e-business consultant
    Hopelijk is het niet nodig maar dan weet je het in ieder geval voor de volgende keer.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    vind je het wel fijn dan als ze erbij is...? kun je niet stiekem zelf al een testje doen en dan samen met mams nog een...

6. Ness

Ness Lid

Feb 9, 2006
    60
    0
    0
    e-business consultant
    Oh stiekeme Marloes ;)

7. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Mijn moeder weet precies mijn cyclus dus die zit al meer dan een week van tevoren in de stress kunnen we nog niet testen zegt ze dan!
    OOh had ik mijn mond maar gehouden achteraf :(

daarom ben ik deze week ook niet op bezoek geweest want dan draai ik zelf ook door :)
    Maandag ziet ze me pas weer :)

Liefs Pearly

8. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    [quote="marloes80Hmm mijn vind je het wel fijn dan als ze erbij is...? kun je niet stiekem zelf al een testje doen en dan samen met mams nog een...[/quote]

Ja zeker vind ik het fijn maar had er inderdaad ook aangedacht om er eentje stiekum te doen maar ben heel slecht in acteren en mijn moeder heeft me zo door :(

Liefs Pearly

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    zo het broek gluren is begonnen........ joehoeeeeeeeee haha.
    serieus... net weer even geplast en heel duf..sta ik op uit mijn stoel, loop 1 pas, val ik gewoon hup op de grond... dom dom dom... de duivels moeten nu toch wel wakker 'gevallen' zijn....
    maar op de wc nog helemaal schoon, geen roze, bruin of rood te bekennen...niks.

10. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Spannend Marloes! Mn duimen draaien steeds harder!

11. friezin

friezin Bekend lid

Jul 4, 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    houden zo Marloes! Ik hou helemaal niet van bezoek van de :evil: :evil: . :D

Gr van Friezin

12. Ness

Ness Lid

Feb 9, 2006
    60
    0
    0
    e-business consultant
    Wel oppassen hoor marloes

13. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Hallo meiden...

Had net mijn zus aan de lijn. Ze had leuk en minder leuk bericht. Ze had haar vriend op zijn verjaardag (27 sept) een leuk kado gegeven. Een pos. zwangerschapstest. (Wij wisten al die tijd van niets hihihihi, goed geheim gehouden)). Maar het vruchtje schijnt zich niet verder ontwikkeld te hebben en ze was vandaag bij de gyn. Nu wordt ze maandag gecuretteerd omdat het vruchtje er niet vanzelf uit wil/gaat. En ik heb NOD volgende week zaterdag. Jammer dat het bij haar niets is geworden, want ik had het wel leuk gevonden om samen te zwangeren....
    (sorry moest het even kwijt...... vond het sneu voor haar... gelukkig zit ze er zelf niet zo mee)..

Nu even terug naar jullie lekker kwebbelmeiden:
    @mirre: beetje laat, maar sterkte bij de begrafenis (venis?)...
    @Pat: klussen.. klussen... kluhusssen... (op naar een mooi bevrucht eitje)
    @moons: hé balen meid..... effe flinke dikke knuffel van hier!!
    @candijtje: yessssssssssssssssssssssss, toch nog ééntje hier!!!! Van harte gefeliciteerd!!! Hiep Hiep Hoera!!!
    @jackie: bedankt voor de update!!! vind het heel spannend!
    @samcat: als dat geen goed teken is... vrijdag de 13e en al 13 zwangeren deze maand!!
    @mama3kids.... hoe was de afspraak?
    @friezin: haha, wij lopen gelijk op!!!
    @marloes: hahaha, waren je benen zeker nog in slaap.... Maar goed, als de duivels nu nog niet wakker zijn, dan komen ze ook niet meer.!!!!

Verder bij niks nieuws. Heb alleen vreselijke trek in kaas met ketchup.... (jakkes, jekk... mmmmhhh wat lekker :-& )... 21 oktober is pas NOD, dus moet nog hele lange week wachten..... pfffffffff [​IMG]

14. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Hihi, die Marloes valt zo van de pot ;)

Thx meiden voor jullie felicitaties... Vanmorgen naar de prenatal en zo`n scheetig rompertje gekocht met mijn papa is de allerliefste... Manlief is a.s. donderdag jarig krijgtie voor zn verjaardag *LoL*

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Ja zeker vind ik het fijn maar had er inderdaad ook aangedacht om er eentje stiekum te doen maar ben heel slecht in acteren en mijn moeder heeft me zo door :(

Liefs Pearly[/quote]

haha, ja zo zijn ze he....

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hallo Meiden,

Ik ben nog niet zo lang op dit forum, maar ik kom me toch maar even melden. Mijn NOD is 29 Okt.

- xx -
    Koeky

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ja dat zal ik doen... :oops:

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113

19. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    Oww, hihi, ik las het verkeerd ;)
    Maaruh oppassen he!

Ik ben op zoek naar die docu van discovery van In the womb. Enig idee waar ik die kan downloaden?

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik vind emule.de wel een handig programma om te downloaden

Share This Page