hallo meiden CAndijtje: van harte gefeliciteerd, geniet er maar lekker van......... Moons en alle andere die ongi zijn geworden: balen meiden, had het jullie zo gegund, nu volgoede moed naar de volgende ronde........ Zag dat er nog een paar flink in spanning zitten: marloes, pearly, mirre enz. heel veel succes, ik blijf duimen....... alle nieuwe van harte welkom Averbaan: wat vervelend voor je meid, veel sterkte en succes verder......... Hier beetje baal dag vandaag. Eisprong nog niet geweest. Hele dag steekje in buik en darmen en achter bij rug enzo, maar temp. is nog steeds hetzelfde, nog geen daling......... Vrees dus echt dat we deze keer gewoon te vroeg zijn geweest........tenzij zaad nog zeker 24 uur actief blijft! Nu baal ik toch wel dat we niet gewoon kunnen klussen! Wil de hoop niet opgegeven, maar stiekem stel ik me al in op NOD november dan maar...... grtj Twinny
Ik dacht dat dat een docu van National Geographic was? http://channel.nationalgeographic.com/c ... eview.html - xx - Koeky
Dames ik ga er vandoor. We gaan een weekendje weg en mannetje is nu onderweg naar huis. Testers - hopelijk zie ik maandag een paar ++ Klussers - veel plezier De rest wacht maar lekker net als ik. Groetjes
koekie: iedereen is welkom hoor Ikzelf kom alleen maar met vlagen aanwaaien en roep dan even "ja bijna!" en daarna (tot nu toe dan..) "toch niet " Nu nog weekje wachten... en dan zien we wel Als je wat langer wacht.. dan eh.. tja ga je er minder naar uit kijken toch
Thx, maar volgens mij kan ik die docu daar alleen maar bekijken en niet downloaden... Maar even goed bedankt
Ik heb verder weinig mensen in mijn omgeving waar ik mee kan praten, iedereen roept altijd "jouw tijd komt nog" en "je bent nog zo jong". Ik wil mijn tijd nu, althans zo snel mogelijk. Maar dat wordt niet begrepen geloof ik. Ik ben echt blij dat ik jullie gevonden heb. - xx - Koeky
hoi koekie ik zie dat we even oud zijn en ik zit in ronde 10 lopen een beetje gelijk op alleen zie ik dat je een mk hebt gehad. Welkom en hoop dat je wat aan ons hebt..
Mja ik vind dat je tegen de tijd je 25 bent.. je oud genoeg bent om te beslissen of je er aan toe bent toch? maarja.. ik ben nu 28.. en ik wacht ook mijn tijd maar braaf uit je kan er weinig aan veranderen uiteindelijk someday.....
Welkom koeky, Gooi het maar allemaal in de groep! Wij kletsen gezellig met je mee! hier zijn allemaal lieve mensen die elkaar helpen,steunen, duimen en nog veel meer! Liefs Pearly
Hmmik zie ineens dat niet alleen de tekenen gunstig zijn voor jou.. maar dat ook de pendels het allemaal wel wat vinden Ben benieuwd..
Ik hoop idd. dat de tekenen gunstig zijn. Ik ben ook erug druk aan het klussen. Me vriend wordt er moe van. @jackie: Ik heb veel gehad aan jullie verhalen en steun, je voelt je dan toch minder alleen. Wel grappig dat we zo gelijk lopen. Maar ik ga gezellig mee kletsen, helpen, steunen, duimen voor iedereen die het wil. - xx - Koeky
gezellig hoor Koeky, doen wij ook voor jou! erg fijn dit forum, je kunt er alles kwijt want het is een stel lieve meiden bij elkaar die elkaar allemaal een baby gunnen!
Het zijn idd allemaal lieve meiden. Het duimen voor jouw is iig begonnen ik ben benieuwd. - xx - Koeky
hoi dames, ja ik dacht kom nog eens effe kijken hier. @ Candijtje; VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! @ Moons: heey balen moons, bah die etters! hopelijk word juli voor jullie een vruchtbare maand. ik hoop dat ik niemand vergeten ben! groetjes sjaantje
gerrina ik heb het boek van kluun ook gelezen terwijl ik het einde wist. het werd me eigenlijk afgeraden in verband met mijn moeder die ook aan borstkanker is overleden. maar je leer hier ook kijken naar de man in dit soort situaties en dat er echt ook nog mooie momenten zijn. het is echt een heel mooi boek. dus ik raad het je als nog aan lees het. groetjes las
Dat is toevallig, ik heb het boek van Kluun woensdag gekocht en ik moet nog een paar pagina's (kon het echt niet wegleggen, behalve nu dan even). Schitterend boek, dat die gister kwamen kon me dan ook niet meer zo veel schelen.. er zijn wel ergere dingen. En wat is liefde toch mooi.. ow, als ik mijn man niet was tegengekomen.. ik ben nu zo gelukkig snik...
toeval of niet; ik ga nu beginnen aan de wedunaar en ik beloof plechtig: DEZE KEER VERTEL IK HET EINDE NIET...
Ja ik heb beide boeken ook gelezen. Kon ze niet op zij leggen, wilde constant maar doorlezen. Zou willen dat ik nu net zo'n goed boek had, zodat ik een goede afleiding had. Ben al een paar dagen over tijd en heb nog geen test gedaan om teleurstelling te voorkomen. Natuurlijk wilde ik van de week echt wel een paar keer testen, maar als ik moet werken en ik weet dat ik zwanger ben, dan kan ik dat echt niet voor mijn directe collega verborgen houden......maandag zelfde probleem als ik dit weekend wel ga testen, maar dan heb ik al wat meer kunnen wennen en mezelf hopelijk een pokerface aangeleerd Ik denk dat we vanavond een test gaan doen.....hoop zo dat ik niet teleurgesteld ga worden. De enige verschijnselen die ik heb, zijn dat ik al een week lang een soort van ongi krampjes blijf houden in mijn buik en dat ik van de week 's avonds met sporten (joggen) meer last had van pijnlijke zware borsten. Geen aders, niet misselijk, helemaal niets van dat......echt heel spannend. Ga nu eerst eten en als mijn vriend terug is van de sportschool ga ik een test doen! Duimen he meiden, ik duim ook voor alle meiden in de wachtkamer en de andere testers!