NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

Nou Claartje79, ik sluit me er ook bij aan hoor. Door een maagontsteking zit ik aan de medicijnen en moet dus een maand overslaan. Hopen dat oktober onze maand wordt! ;)

groetjes jaslynn

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    och jee, da's nog minder. vervelend hoor! snel weer beter worden hoor en ach, als je straks wel zwanger bent is dat ene maandje zó vergeten!

3. maluno

maluno Lid

26 jul 2006
    72
    0
    0
    ik wens julie allemaal veel sterkte en succes,hopelijk kom ik hier niet mijn nod is 2 sept,maar ja je weet nooit,mich ben ik over een paar dagen ook wel van de party!! ;)

gr maluno!

4. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hallo,

Ik heb ook september overgeslagen. Ben elke ronde wel een paar dagen overtijd geweest. Ik hoop dat er een beetje regelmaat in komt 8)
    Mijn NOD is 2 oktober.

5. patrien

patrien Niet meer actief

nou meiden zoals het er nu naar uit zie ga ik jullie volgen in oktober.
    ik weet niet waarom maar mijn gevoel zegt GAME OVER.
    ik lees stiekem al met jullie mee en zie jullie waarschijnlijk over een aantal dagen (nod nu is 5 september).

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zal me ook maar bij jullie aan sluiten.
    Sla ook september over.
    Ben afgelopen dinsdag ongi geworden.

Verwachte NOD is 3 oktober, dan ga ik uit van een cyclus van 35 dagen.
    Is dus nog maar even afwachten of het echt zo is. :(

7. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

heb me ei sprong gehad. zal wel ongi worden ergens midden septmeber, maar me echte nieuwe spannende nod wortd daarna waarschijnlijk 26 oktober..........

Iedereen hier alvast heel veel sterkte met afwachten en klussen...........

Twinny

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Hey meiden!

IK zal denk ik deze zaterdag ongie gaan worden en dan zal de ongie daarna 30 sept komen...dus voor mij nog geen maand oktober maar ik kom wel lekker mee kletsen met jullie hoor...

Wel zo gezellie toch?

9. Niet meer actief

Hallo dames

Ik kom hier ook alvast een kijkje nemen want ik geloof niet dat Augustus mijn geluks-maand was. Hopelijk wordt dat September en kan ik in Oktober gaan juichen :)

Dus waarschijnlijk tot gauw.

Liefs,
    Gerrina

10. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Nou meiden ik blijf nog in september hoor. Mijn nieuwe NOD valt op de laatste dag van september. Ben netjes na 28 dg ongi geworden, gebeurt niet vaak dus vandaar dat ik wel verwacht had hier terecht te komen. Maar hopelijk gaat dat niet gebeuren!

11. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Het is hier nog een beetje rustig :)

12. FCBgirltje

FCBgirltje Nieuw lid

1 sep 2006
    2
    0
    0
    Verpleegkundige
    Harelbeke
    Hoi,
    Bij mij zijn sinds vandaag de :evil: het land terug uit.
    Nu kan ik mij verder concentreren op het klussen,in begin langzaam aan en dan in vruchtbare periode er goed tegenaan.
    Zal wel nog moeten zien wanneer vruchtbare periode is,aangezien mijn cyclussen zo onregelmatig zijn.
    Maar we zien wel,nieuwe nod voorlopig 2/10
    Groetjes

13. maluno

maluno Lid

26 jul 2006
    72
    0
    0
    nou meiden ik kom hier ook,want ze zijn er weer!!de :evil:
    door voor de volgende ronde!!

gr maluno

14. maluno

maluno Lid

26 jul 2006
    72
    0
    0
    wie wil er even voor mij pendelen voor sept!ik kan sonja de pb niet vinden,meer!!

15. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Vandaag ongi, dus NOD 1 oktober. Dat klinkt wel heel ver weg. :(

16. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Hallo allemaal......

OOk ik kreeg vandaag bezoek............ mijn NOD is nu 3 oktober...... dus we hebben nog tijd genoeg om bij te kletsen.....
    ;)

17. Niet meer actief

Mjah, ik denk dat ik me hier ook definitief kan gaan aanmelden. Nog niet ongesteld maar ik voel wel wel dat het eraan zit te komen. Vanmorgen ook negatief getest.
    Weet nog ff niet mijn NOD voor Oktober maar dat komt vast snel ;)

@ Remember Hi mupke. September wordt ONZE klusmaand ;)

Liefs,
    Gerrina

18. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    gerinna.....nog niet hier aanmelden hoor.............pas als je duidelijke :evil: :evil: heb dan wil ik je hier teen komen he... ;)

Nou ik moet zeggen dat ik er heeeel erg kalm onder ben en dat het me 100% mee valt ,de teleurstelling...ik weet nu wel dat me lichaam raar doet want nog steed moet ik kokhalsen en nog steeds word ik om de haverklap misselijk....zo zie je maar weer dat je er niet echt van kan uit gaan zomaar....

Deze maand ga ik denk tempe...ben wel benieuwd hoe het loopt met me temp enzo....lijkt me gewoon intressant want echt nodig heb ik het niet ik weet en voel vooral heel goed wanneer me ei plopt en dit ook samen met ovu testen.....maar lijkt me wel intressant gewoon en tja stel dat het wal langer duurt dan dat jaar dan lijkt het me ook beter om al temp kaarten te hebben dn dat de arts me eerst dat nog laat doen....

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Remember,
    We kunnen elkaar (en anderen) gezelschap houden. Vandaag ook :evil: :evil: en NOD nu 3 oktober.

Ik ben aan het temp. en vind t ook wel interessant. Kon bijv. zat.ochtend ineens temp.daling zien. Dan weet je al dat kans groot is dat je ongi wordt. Bij mij zorgt t er voor dat ik eerder weer met beide benen op de grond sta. Voelde namelijk wel daarvoor allerlei symptomen :oops:

Gerrina, gezellig dat je er bent, maar nu toch wegwezen :)

Ik duim voor jullie allemaal hier. Vonden jullie de maand augustus ook zo snel gaan? September gaat vast nog sneller (hoop, hoop ;) )

:flower:

20. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik doe die datum met je mee!
    ben wel blij dat het nu septemb er is. kun je iig denken: 'volgende maand'.
    ik ben gewoon van augustus naar oktober gesprongen en dat klinkt zóóóóó ver weg! nu iig minder dan een maandje

Deel Deze Pagina