als het goed gaat ga ik na 11 okt positief testen en ik heb me nu echt voor genomen dat dit de maand gaat worden maar ja zo niet dan word het dec een maandje rust ertussen doetmisschien een wonder wil er gewoon niet veel mee bezig zijn is een teleurstelling te voorkomen he we gaan dus mochten die duivels wegblijven 13 okt testen maar mijn cyclus is 4 dagen korter als de vorige dus we zien wel gr maria
Ja helaas wel... baal er behoorlijk van. Maar aan de andere kant mag ik blij zijn met zo'n nette cyclus van 30 dagen! En nu kunnen wij straks misschien toch samen gaan skippyballen
debje 6okt is hopelijk een geluks dag manuela balen zeg welkom hier hopelijk meer geluk ow wat gezellig met ze alle rond de zelfde week testen en hopelijk is deze maand onze maand gr maria
Hee jammer zeg Manuela79!! Echt balen! Nu zitten weer samen voor de NOD oktober.....Veel succes maar weer en veel plezier met klussen! En dames we houden die spirit erin hoor! Oktober wordt zooooo vruchtbaar!
het gaar helemaal super deze ik voel het hihi ben weer helemaal vrolijk had vanmiddag even een dipje had zoveel pijn in mijn buik dat is gelukkig nu stuk minder tis gewoon zinloos geweld wat we als vrouwen iedere maand weer moeten door staan succes allemaal gr maria
hoi dames, word weer spannend deze maand ik hoop dat ik ook een positieve test in mijn handen heb deze maand, als mijn cyclus net zolang is is mijn nod rond de 8ste maar hoop natuurlijk dat het 9 maanden duurt. succes allemaal en dat het maar een vruchtbare maand mag zijn groetjes
Heb ik weer....heb gewoon cramps en ik denk ga maar eens kijken wat voor afscheiding ik heb...is het creamy....... ik snap er niks van............ Ik heb altijd netjes een cyclus van 30 dagen en dus op dag 16 me ei en die is pas over 8 dagen.... ik begrijp niet waarom ik nu al krampjes heb...het is niet me "ei krampjes" maar wel iest meer dan gewoon te negeren is............. pffffffffffffff nou ik vul het gewoon in op FF en ik zie wel...lijkt me sterk dat ik nu al een ei kreeg een dezer dagen.......................maar ja zeg nooit nooit.....ben ik blij dat ik me hubbie toevallig me hubbie heb "aangerand" gisteren...............hihihihi................ ach we gaan gewoon door met om de dag een lovemaking....
Zooo hee, ik kreeg net van mijn vriend te horen dat er weer een stel zwanger zijn, dat is dus stel nr 10 en ik ken zo ook nog allemaal persoonlijk ..... Hopelijk zijn wij het volgende stel nr 11 en dat de rest hier aan mag sluiten....Babyboom is thuis begonnen en ik weet zeker dat oktober een zeer vruchtbare periode wordt Groetjes Diaantje 78