NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    nou dames, ik mag/moet naar de dames van november.......grrrrrrrr
    netjes na 30 dagen ongesteld wakker geworden...
    balen balen.... de traantjes zijn weer opgedroogd, maar het besef dat we nu echt een jaar bezig zijn is er nog steeds...

2. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Marloes! Wat balen zeg, we gingen bijna gelijk op! Hier nog niets te zien.... Ik wacht af

3. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    @ MArloes JEETJE meid Balen zeg! Die kl*te :evil: ook!
    EEN hele dikke knuffel vanuit hier!

@ smeetje Ik duim voor je!

Liefs Pearly

4. Niet meer actief

Ow Marloes :(
    Heh bah wat ontzettend balen meis.
    Potverdorie, ik had het zo gehoopt voor je.
    Héél veel succes in de volgende ronde. Dat ie heel vruchtbaar mag zijn.
    Hele dikke knuffel mupke.

Liefs,
    Gerrina

5. Niet meer actief

Dan zit je eisprong er wel aan te komen. Maar vandaag nog ff niet. 2 even dikke strepen krijg je volgens mij wanneer je ei springt of net gesprongen is. Nog effies doorkussen dan ;)

@ Moons Hoop dat ik je heel snel mag feliciteren bij het topic "ik ben zwanger"

6. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Cindy gefeliciteerd! :p :p Wat een goed nieuws :D

Lieve Marloes, hier een hele dikke knuffel voor jou xxxxx
    Tjee, en ik had ook zo'n goed gevoel erover :(

Mirre, alle hoop op jou gevestigd!

Gerrina, neeeeeee dat kan niet. Ik geloof er niets van. Dat ei komt gewoon nog en anders een tweede hoor. Duim duim duim duim duim

Voor iedereen een zoen,
    Sophie

7. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,841
    0
    36
    He Marloes, balen zeg :(
    Daar hadden we niet op gerekend hoor! Op naar de volgende ronde!

8. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Marloes, knuffel van mij, en hopelijk wordt dit onze laatste ronde.

Liefs Moons

9. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hey marloes..... jeetje wat balen meis.... go... me etc.... &*^%$ balen.....
    sjips..... weet ff niets te zeggen.... dikke knuf meis....

grien, heb al bij temp topic gereageerd..., ei toch op dag 11? oje ik verkeerd gelezen, insemi op dag 13... oh je, als dat werkelijk zo is, dan ben ik ook bang dat het niet veel zal helpen..... Eitje is maar hooguit 12 tot 24 uur vatbaar. kan het ook zijn, dat eitje misschien toch nog moet komen? pfff moeilijk hoor....

ff hier een kleinte straf geven hoor... ogenblikje...
    (dit weekend weer de kids van hubbie, maar de jongste ligt even helemaal dwars...... alsmaar klieren met de middelste).

zo, daar ben ik weer. (ff op de gang gezet, kan ze daar verder tieren). ik werd vanmorgen wakker en temp alweer lager als afgelopen 2 dagen. pff hoop maar op innesteldipje...

Verder nog testers gehad vandaag?
    Groetjes, Ingrid

10. las28

las28 Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    marloes zit het met verbazing te lezen het zag er zo goed uit allemaal.
    maar toch het blijft onzettend zwaar kl... en kan nou wel dingen zeggen van schouders er onder en positief blijven maar dat hoor je al zo veel dat het je op een gegeven moment ook de keel uitkomt.

meid heel veel sterkte en hoop je hier nog te spreken.
    of anders bij de julimama's ;)

groetjes en een dikke knuf las

11. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Ik zie dat er weer een zwangere bij is: Gefeliciteerd Cindy1975! Leuk he dat googelen! ;)

Ook een paar dames bijna op de NOD: Mirre, Aly, Jessica en iedereen die ik vergeet :oops: Heel veel succes met testen en we willen alleen +++ zijn! ;)

@ Min23: Heb jij al getest? Sorry, soms volg ik het ff niet meer.

@ Marloes80: Jammer meis, dikke knuffels! Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt!

@Mercedes: Heb jij al getest? En wanner ga je weer testen? ( ik ben en beetje nieuwsgierig )

@Gerrina: Ik hoop voor je dat je ei niet gemist hebt. Ik blaas je wat geluk toe......pffff....!

* Ik heb vandaag een dip-dagje. Erg moe en hoofdpijn, maar ja, gaat vanzelf wel weer over! Van mijn cyclus begrijp ik toch niets.

12. Ingiemoppie

dan komt hier een extra knuffel voor jou bloemie........ om je dipdagje weer op te vrolijken:

*** H U G **** H U G ***

13. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Dank je! :oops:

Heeft het op de gang zetten geholpen? :)

14. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    candijtje, jaaaaaa zie je nou wel dat dat streepje er stond? Gelukkig nu een duidelijkere, gefeliciteerd meis!

Cindy1975, jij natuurlijk ook van harte. Knap dat je zo lang kon wachten met testen.

Gerrina, nee toch, eitjes missen? Misschien is je temp wat van slag nu je weer onder de dekens ligt ipv dunne lakens? Ik hoop voor je dat je temp toch weer nog hoger wordt en je ei alsnog komt...

Marloes, balen meis.. alweer een jaar bezig, ik weet hoe het voelt. Je vertrouwen wordt steeds minder. Ik zie je weer in november, gaan we weer met elkaar meeleven.

Moons ook al ongi, ik snap wel dat je wat meer afstand wilt nemen. Ik zit er ook over te denken.

Bloemie, ben jij al eens bij een gyn geweest eigenlijk? Of loop je daar misschien al? Sorry als je dat al een keer had neergezet. Met jouw cyclus zou ik wel effies vragen om een checkje geloof ik.

Ik ben weer lekker vol goede moed voor de volgende ronde en twijfel ook of ik niet wat minder op het forum zal rondhangen. Ik ben normaal een koele kikker, maar afgelopen keer was het wel heel erg spannend. En dan denk ik, misschien laat ik me wel meeslepen.. Het is ook allemaal zoveel emotie dat zwanger willen worden. Maar goed, ik heb me dus voorgenomen volgende maand niet meer mee te doen aan het zenuwencircus. Ik heb teunisbloemolie gehaald voor een regelmatigere cyclus en ga er maar vanuit dat ik half november weer gewoon ongi word. Wie helpt me dan herinneren? ;)

x Nienke

15. Ingiemoppie

Ha bloemie... gelukkig....

Het op de gang zetten helpt altijd. Ze is een stijfkoppie en denkt met haar 5 jaar dat zij de regie in handen heeft. Op de gang bedaart ze dan meestal weer en klopt even later aan, of ze nu weer naar binnen mag. Natuurlijk mag dat en dan speelt ze ook weer urenlang tot de volgende uitbarsting.

Zij is meestal heel vroeg wakker en valt dan niet nog een keer in slaap. Overdag is ze vaak niet te harden. Soms moeten we haar echt hardhandig 's middags op bed leggen (madame weigert nl. een middagslaapje te houden), want dan is ze zo verschrikkelijk moe, dat ze de boel gaat terroriseren.... (vooral haar oudere zussen, maar ook naar ons toe).... Als ze dan 's middags een uurtje heeft geslapen kan ze er weer tegen. Maar het is elke keer weer een kramp om haar op bed te krijgen. Gillen, tieren, krijsen...

pfff sorry lang verhaal.... nu weer even on-topic..
    Ha nienke, fijn dat je weer even komt gluren...... wij helpen je wel herinneren hoor!

16. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    Hoi Nienke,

Ik herken het wel een beetje hoor! Ik ben hier eigenlijk ook te nuchter voor, maar rond dat zwanger worden ben je ineens een beetje anders... :) :) :) En ineens ben je alleen maar daar mee bezig! Komt vast wel wer goed met ons.

Ik heb 30 okt. mijn eerste afspraak met de gyn. Ik heb ook al een echo gehad en de uitslag was niet goed. Waarschijnlijk het PCO- syndroom. Dus ik doe eigenlijk een beetje mee voor spek-en-bonen hier. :)

17. Bloemie

Bloemie Bekend lid

Jul 7, 2006
    666
    0
    0
    hey Ingrid,

Klinkt als een meisje met temprament! :) Heeft ze dat van haar vader? ;) Het zijn af en toe van die schatjes! En wij maar ons best doen! :) :) :)

18. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Bloemie, daar zat ik ook aan te denken, vandaar mijn vraag. Heel veel succes bij de gyn en hopelijk kunnen ze je gemakkelijk helpen meid!

x N.

19. Ingiemoppie

hahahaha, nee deze is echt op en top d'r moeder...... (ook zo'n temperament bundel).
    Dat zegt iedereen die beide kent...
    Ik hoop dat 'ons' kleintje wat ondeugends van zijn vader krijgt....

Maar over het algemeen zijn het echt lieverds hoor. Ze hebben mij vanaf het begin af aan compleet geaccepteerd.
    Ik ben nogal dik (maat 54) en ik ga gerust in badpak mee de zee in (of zwemmen). Vorig jaar in Italie zei een vriendinnetje tegen de oudste: 'nou, jouw moeder is ook hartstikke dik zeg!'.

Zei mijn oudste: 'dat is niet mijn moeder. En dan nog....... met haar kan je hartstikke fijn knuffelen'.

Ze wisten niet dat ik binnen gehoorsafstand vond, en ik vond het zooooo lief toen ze dat zei!

20. Ingiemoppie

vind het wel leuk hoor, at jullie lekker mee blijven kwebbelen.

Share This Page