Ja, het is altijd zo gezellig hier. En heel veel dingen zijn zo herkenbaar! Leuk dat het zo goed klikt met ze. Ik hoop dat ze er snel nog een broertje of zusje bij krijgen! Een lekkere ondeugende.
thank you..... hoop voor jou, dat je op 30 oktober ook meer weet.... en dat er dan ook voor jullie een beebje is weggelegd.... duim duim.... brrr ik krijg trek......
Hello meiden, *Update* Mirre nog steeds blanco in het broekje Heb last van m'n rug en een beetje buik/darm krampjes..., maar denk dat het komt omdat we net gesnackt hebben Vanmiddag bij m'n ouders ff langs geweest en een luxe taartje meegenomen. Na 2 happen smaakte het chocolade/mouse taartje Mirre al niet meer..hihi Jeetje Marloes ik lees het net, dikke knuffel! klote meis we gaan er gewoon vanuit dat Nov jouw maand gaat worden! Lief dat jullie allemaal meeleven in deze spannende tijd voor me. Liefs Mirre
He mirre, spannend! Ik wacht vol verwachting af, en de duimen draaien op volle toeren. Het moet gewoon raak zijn voor jullie; ik wil je niet bij NOD november zien hoor! Wanneer ga je testen? Liefs Neia
Lief van je, ik wil graag iedereen blijven zien maar niet bij NOD Nov Zoals ik me nu voel ga ik maandagochtend testen. Ik zit momenteel op de bank voor me uit te staren en weg te dromen. Het ene moment giert de adrialine door m'n lichaam van de spanning en het andere moment voel ik me rustig en verdoofd ... Super lekker blijven duimen voor me, alle duimen helpen.
Meiden, sorry maar ik ben er ook niet zo vaak meer. Soms nog wel even een reactie van mijn kant, maar ik ben zoooooooooo moe. Voordat ik alles weer bijgelezen heb vallen mijn ogen alweer bijna dicht Alles zwangere: van harte gefeliciteerd, lekker genieten. Alle bijna testers: ik blijf heel hard voor jullie duimen. En de meiden die toch die verd..... op bezoek hebben gekregen: BALEN! Maar weer door naar de volgende ronde Lieverds, ik wens jullie allemaal heel veel succes. Dikke knuffel, mussie
Hallo meiden, Ik kom hier even meeschrijven. Volgende week zaterdag is mijn NOD. Het is mijn 4e ronde. En vind het best wel weer spannend. Ik hoop dat ik volhou met testen tot ik een week overtijd ben. Maar ach wie weet word ik gewoon op tijd ongesteld. Ik wil in ieder geval niet meer hetzelfde als vorige maand. 20 september een positieve test en 24 september ongesteld. Heel heftig en duurde maar 3 dagen. Voor de meiden die an het wachten zijn sterkte ! En doe je best meiden die aan het klussen zijn! xx linda
Dikke knuffel terug en voor jou duim ik mn duimen ook blauw xxx Vervelend dat je je zo moe voelt. x Sophie
Heeej meiden... Kom me maar ook aansluiten hier... want ik HOOP dat ik ook een nod heb in oktober.. misschien een beetje krom,maarre zal wel een beetje blij zijn als ik ongesteld word (of natuurlijk zwanger...) KuZzzz
heeey dames, zo ik ga me plaatsen op het wachtbankje. volgens mij was dat ei van mij weer vroeger dan verwacht. maar ik hoop dat kaatje gelijk heeft met haar pendel: Nu zwanger van een meisje. @Cindy: VAN HARTE GEFELICITEERD! geniet er maar lekker van! @ Moons: heey balen zeg van die ROT . Hopelijk mag je samen met je zus in Juli een baby krijgen. @Marloes: jij ook al de op bezoek! oww balen zeg! Ik hoop dat jij net als moons in Juli je baby mag verwachten. @ Mirre: Kom op met die +++. Mijn draaien voor je! Groetjes sjaantje
Ik hoop ook voor je dat kaatje gelijk heeft. [-o< Ik mag bijna op het wachtbankje. Vanavond en morgen nog even klussen en dan gaan we het krijgen. Ik ben nu al nerveus. bah. @Marloes: Balen zeg....
heey meiden ben ik weer ff! Voel me behoorlijk beroerd vanavond! ale: Hopelijk is het een goed teken Dikke knuffel Pearly
Hey Pearly, Vervelend dat je je zo beroerd voelt. Maar het kan idd een goed teken zijn. Spannend! *duim* *duim*
hoi koeky, zo jij hebt ook een aantal goede pendels staan he. Hopelijk heeft kaatje of sonja gelijk bij jou. Ik zag bij jou staan ronde 11? das zijn er al heel wat. volgens mij zou ik gek worden, doe ik nu al, hihi en dit is pas mijn derde echte ronde. maar ik hoop dat je samen met mij op het wachtbankje mag zitten en dan samen door naar het zwanger forum. groetjes+knuffel sjaantje
hoi nog 3 dagen wie van jullie heeft al voor nod getest? en bij wie was dat positief? of negatief en later toch nog positief ik heb ze liggen, de midstream testen, bah wat ben ik ongeduldig
Hoi Sjaantje, Ik hoop dat de pendels gelijk hebben. Ik wordt er wel een beetje moedeloos van soms 11 rondes klinkt zo lang. Gelukkig zit ik niet alleen op het wachtbankje straks, jij zit ook redelijk eind deze maand zo te zien. Het wordt denk ik niet mijn maand deze maand, ik denk dat ik me eitje heb gemist. Dan wordt volgende maand gewoon mijn maand. hihi Maar ik blijf gewoon klussen, je weet maar nooit misschien heb ik het fout.
vriendin van mij heeft 2 weken geleden 2 dagen voor haar nod positief getest en ik was er live bij! En ze had een test van mij van dit forum gebruikt! Ik ga maandag waarschijnlijk testen Als mijn temp hoog blijft! Ook twee dagen voor mijn NOD! Liefs Pearly