Ik heb de laatste x ook 2 dagen voor me nod getest en ...........positief. Helaas is het weer mis gegaan Ik zal voor je duimen meis, succes! Liefs, mussie
Hello ladies ... wat gebeurt er weer veel hier ... Marloes echt klote voor je :x ! Dikke knuffel ... Mirre jij maakt het weer spannend deze ronde ... ik duim duim duim voor je ... Zelf heb ik maandag mijn NOD dus morgen wordt een spannende dag ... (broekje gluren enzo) hihiihi ... Al heb ik niet het "gevoel" dat ik zwanger ben hoor. Ik ben wel moe, heb pijn in mijn onderrug etc etc maarja ik ben dan ook net verhuisd hè ... oja ik heb ook pijnlijke tepels maar dat kan ook zijn omdat ik ongesteld moet worden ... pfff wat is een vrouwenlichaam toch moeilijk te doorgronden ... :-k Hele dikke x voor iedereen, liefs van Tinky
Goedemorgen, Mirre de vroege vogel was al weer vroeg op...as usual. xxTINKYxx Goed zo hoor! Blijven duimen voor me, ik vind het zelf ook errug spannend. Hoe is de stand van zaken bij Mirre...(details) Gisterenavond laat naast het broekgluren weer eens vinger-inspectie gedaan, en heel diep achterin zat een beetje roomkleurige , creamy afscheiding met wat roze erdoorheen geweven. Niet veel!En het bleef ook inwendig ..., maar zat een randje op/onder m'n nagel Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan, maar (nog) negatief Zelf heb ik het vermoeden dat ik te vroeg ben ...., en een innesteling nu pas plaatsvind. Ben nu officieel overtijd en van duivels geen sprake, maar dat zou me ook helemaal verbazen, want op deze manier wordt ik nooit ongi Ik hoop op een engeltje en dat Kaatje gelijk krijgt! Mirre
he mirre goede morgen, laten we maar hopen dat de wegblijven. spannend ! ik had vrijdag en zaterdag ongi gevoel nu niet meer. ik zou vandaag ongi moeten worden. jij hebt vanmorgen getest, ik gister en negatief. het is zo moeilijk om niet te testen als je de testen in huis hebt. als de volgende maar positief zijn.
Hoe voel je je verder? Ik had gisterenavond oa 2 rare , heftige steken in m'n buik. Erg vreemd. Verder was ik gisteren weer duizelig met vlagen en licht in m'n hoofd en m'n onderrug is heel gevoelig..heel laag en gezwollen borsten, Geen hongergevoel en slecht kunnen slapen. Ik hoop donderdag opnieuw te kunnen testen -als de duivels wegblijven natuurlijk- zeker is niets in het leven ...maar grote hoop heb ik er wel op. En jij natuurlijk ook snel een positieve test!
ik heb verder nog nergens last van, maar jij bent een dag verder dan mij. het zou heel raar zijn dat ik zwanger nu zou zijn. ik loop nu net bij de gyn, wij zijn 2 jr en 3 mnd bezig. of mijn lichaam is zo bang voor de gyn. dat het spontaan daar zwanger door wordt
Ik hoop het wel voor je! Het is een beetje moeilijk, want gevoelsmatig zeg ik... volgens mij is het deze ronde raak, maar je weet ook in het achterhoofdje dat het niet zo kan zijn. Pure onzekerheid, maar als ik kijk naar de signalen van m'n lichaam..die liegen er niet om, maar weet ook wel dat "het vrouwelijke lichaam" ...een ster is in ons vrouwen in de maling nemen. Kortom : Mirre probeer koelbloedig te blijven en het over je heen te laten komen , want het gaat zoals het gaat....
Ooohhh Mirre, Echt spannend hoor dit. Ppfff en dan nog volhouden tot donderdag,das helemaal zenuwen denk ik. Maar laten we hopen dat de gewoon wegblijven en dat je gewoon een mega VETTE streep hebt donderdag. XXXX kareltje (Ik kan zelf pas over 4 dagen testen,heb nu al zoiets van haal me uit deze onzekerheid.)
TJe, ben ik ff 3 dagen niet geweest, moet ik gewoon meer dan 30 pagina's bijlezen. Wel gezellig hoor. * Candijtje als nog gefeliciteerd, zie je wel dat het een streepje was, maar nu heb je lekker zekerheid. * Moons shit zeg! We hadden nog zo gehoopt op oktober. Wel grappig dat je zus en jij aardig gelijk lopen. Zou toch geweldig zijn als jullie tegelijk zwanger raken! * Alle wachtende dames nog heel veel succes. Hopelijk blijven ze weg... Veel liefs Demi
@Mirre: iedere keer log ik weer even in om te zien hoe het je vergaat ... nog geen duivels dus het ziet er goed uit voor je. Ik hoop zo dat het raak is ... En voor mezelf ... spannend vandaag. En al heb ik nog zo het gevoel dat ik niet zwanger ben toch zit er ergens dat sprankje hoop. Zo van: maar misschien toch wel ... gek he ... Sterkte met w88 -X-
@ mirre Meid ik duim voor je jammer dat de test negatief was vanmorgen! Maar komt allemaal goed meid! we gaan ervoor toch!? Dikke knuff vanuit hier Liefs Pearly
@ tinky bij jou is het ook al zo spannend! Kun je de spanning nog een beetje te boven blijven? Ik niet in iedergeval Meid ik Duim voor je dat we ook naar de juni mama's mogen Duim duim duim Dikke knuff pearly
Het is toch weer erg spannend. Ik heb mijn eisprong gevoeld op 2 oktober dus moet vandaag echt wel ongesteld worden ... maar normaal voel ik het 's octhtends al aan mijn lijf en nu voel ik niets ... geen steken geen kramp ... ik heb wel allerlei vage klachen maarja die kuinnen net zo goed horen bij ongesteld worden ... lage rugpijn, zere tepels, moeeeeeeeeeee ... hmmmm ja het is spannend Pearly ... maar bij jou schiet het ook alweer op .... ik duim duim duim voor jou en voor Mirre en voor iedereen hier dat het raak mag zijn. Het moet toch een megagevoel zijn als je ineens 2 streepjes ziet verschijnen... -X-
Ik ben zo moe dat ik nog even een tukkie ga doen. Manlief gaat ook naar bed want die heeft nachtdienst gehad ... tot strax ... dikke knuffel voor iedereen -X-