Ik heb ook last van gevoelige tepels lage rugpijn en links geregeld steekjes raar gevoel en voelt absoluut niet als ongie pijn! Met inspectie van binnen is mijn baarmoeder mond hartstikke dicht en mijn baarmoeder lijkt iets gekanteld naar links weet niet of dit erbij hoort? MAar goed ik ga misschien morgen al een testje wagen en dan weet ik hopelijk meer! Wanneer ga jij testen? Liefs Pearly
Mirre, ik heb precies hetzelfde als jou. We liepen al gelijk op, heb vanmorgen ook getest en negatief.. Maar nog nergens last van dus.. Ik blijf hopen!
Ik kan ook eigenlijk pas woesndag testen maar wil van de onzekerheid af! Houd het niet meer vol om te wachten! MEvr ongeduld hier Ik ben erg benieuwd of mijn lichaam me voor de gek gehouden heeft of niet! Liefs Pearly
Herken dat ook helemaal. Je gevoel en je lichaam zegt raak en daarom wil je zo snel mogelijk de bevestiging! Je hebt een mooi temp kaartje, dus het komt vast goed.. We gaan er helemaal voor! Allemaal ++
hihi mirre zie net dat je je 2000 bericht geplaatst hebt! Juist ja en inderdaad wat je net al zei hoop doet leven! Liefs Pearly
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh WooooooooooooooooW! 2000 berichtjes...Super dat moet een goed teken zijn! Ik ben wel van de symbolische tekens,.... afgelopen vrijdag was ik in een kerk ivm een uitvaartmis en er gebeurde iets was me opviel. We gingen allemaal staan.. (moet er misschien even bij vertellen dat ik geen aanhanger ben van een bep geloof of gelovig ben, maar wel geloof dat er meer is tussen hemel en aarde) enfin..., bovenin de kerk waren glas en lood ramen ....en ineens scheen de zon door een raam recht over mij heen! Midden in het gezicht. Ik keek om me heen , maar alleen ik had de zonnestraal op me gericht staan voor een minuut of wat. Er gingen mooie gedachtes door me heen en ik voelde me warm worden. Dat soort signalen doen wel wat met Mirre...
hoi mirre, ben weer hard aan het duimen voor je. voor de rest ook hoor. en 1 dag overtijd klinkt goed hoe is het met je temp? liefs chantal.
jeetje ja dat kan ik me voorstellen! Nou dan moet het helemaal goed zitten! Hopelijk was dit een teken dat jij voor nieuw leven zorgt terwijl een ander helaas het leven afgegeven heeft! Jeetje krijg er wel beetje kippevel van hoor! Dikke knuff pearly
Hoi Chantal, Temp iedere dag om 6.30, maar kon 'weer' niet goed slapen afgelopen nacht en was vanaf 5 uur klaarwakker. Om 5.15 getempt (in bed) en toen gaf die 36.92 aan. Ben toch weer in slaap gevallen en schrok om 7.15 wakker (3 kwartier te laat..) en tempte toen 37 gr.
ben even weggeweest. pearly en xxtinkyxx duimen dat de wegblijven, spannend allemaal. sophie klus ze !
hoi mirre, ziet er goed uit lekker hoog houden. 36,92 is ook niet laag. en 37 is nog beter. spannend deze ronde.
Het is stilletjes hier, maar het is dan ook erg mooi zonnig herfstweer buiten! We zijn gisteren al naar buiten geweest met onze kanjer (de hond) en m'n vriend moet straks tennissen dus ik heb gez. blijf liever lekker vandaag een beetje rommelen. Straks ff paar broeken voor m'n mama korter maken, maar eerst zometeen.... pannekoeken bakken Joepie! ...Kan er niks aan doen, maar ik heb er ineens trek in. Twijfelde nog tussen een cake bakken en dit, maar nu eerst maar pancakes..de dag is al zo om. Mirre
Ik temp dus nooit, maar denk er over om toch te beginnen.... Ik weet eigenlijk altijd wel wanneer ik mijn eisprong heb, ben altijd vrij regelmatig en ik voel hem echt. Maar omdat we al vanaf febr. bezig zijn en het nog niet gelukt is, denk ik erover om toch eens te beginnen. de huisarts zal dat ook vast als eerste aanraden als we daar heengaan. Bij mijn dochter was ik binnen 2 mnd zwanger, dit is dus wel een beetje een tegenvaller nu. Ik heb dus vanmorgen negatief getest, maar nog niets te zien.. Ik ga er van uit dat we naar een volgende ronde gaan, jammer ik had voor vandaag er een heel goed gevoel over en de pendels stonden ook bijna allemaal op oktober!