NOD Oktober

Discussion in 'NOD forum' started by Claartje79, Aug 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    lot bij de 1 gaat het snel en bij een ander duurt het langer. wij zijn dik 2 jaar bezig en heb nog hoop om zwanger te worden.
    geniet verlopig maar van het klussen en wacht nog maar even met temperaturen e.d.
    mischien geeft jouw lichaam heel duidelijk aan wanneer je je eisprong hebt.

2. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    hoi aly,

jullie zijn al een poos bezig dan en nog niet via MM?

is ook zo bij de een duurt het langer dan bij de ander maar als je dat hoort wil je ook zo graag, mijn eisprong heb ik tot nu toe nog niet een keer gevoeld maar misschien dat ove testen wat duidelijkheid geven. Verder heb ik redelijk geduld alleen als ik dit hoor even niet.

3. Niet meer actief

@Lot:
    Bij mij is het nog erger ... Wij wilden nooit kinderen. Nu wel en nu kan ik haast niet w88 ... mensen in mijn omgeving weten niet wat ze meemaken ! En ik gun het een ieder van harte ... maar toen ik hoorde dat mijn nichtje weer in 1x zwanger was van hun tweede ... dacht ik dat wil ik ook.

@ Aly:
    je hebt helemaal gelijk ... ik heb bewondering voor je optimisme

Ik had een foutje gemaakt in bad hihihihi ... had het verkeerde badschuim in het bad gegooid en de bubbels aangezet ... Schuim tot wel een meter boven het bad ... hihihi het leek wel een witte kerst ... wel lekker hoor ben nu helemaal relaxed :)

-X-

4. Niet meer actief

Jullie zijn schatten.

Ik basseer het niet alleen op mijn temp maar idd ook mijn afscheiding. Die bleek dus achteraf dag 9, 10 en 11 egg-white te zijn. Maar ik dacht stellig: dat kan niet want dat is veel te vroeg dus had ik het in eerste instantie afgedaan als (erg) creamy. Maar mijn temp ging op dag 11 ook opeens langzaam omhoog en blijft stijgen de laatste dagen. Dus ik kan niet anders vaststellen dat mijn ei vroeg is geweest deze ronde.
    Op dag 12 geen afscheiding en op dag 13 opeens weer egg-white? ? ?
    Nouja, dus toen begreep ik er helemaal niets meer van :( Ik heb wel pas sinds gisteren, dag 13, last van ovu-pijn. Dus ik weet het allemaal niet meer ](*,) Heb voor de zekerheid wel geinsemineert op dag 12 en vandaag. Niet geschoten is altijd mis heh ;)

We wachten het dus gewoon maar ff af. Maar ik stel me wel gewoon in op de :evil: :evil: om teleurstelling te voorkomen 8)
    Ik schuif wel gezellig bij jullie op de wachtbank hoor. Om dan iig jullie in de gaten te houden :D

Sophie? jij al rare kwaaltjes?

Liefs,
    Gerrina

5. Niet meer actief

Apart hoor Gerrina,

zo denk je dat je je cyclus kent en dan verandert er weer iets ... maar er is hoop dus ik zal voor je duimen !

-X-

6. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Sow ff een middagje weg geweest en wat is er veel gekletst ;)

@ gerrina Jeetje zeg balen meid! Ik duim voor je en inderdaad de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

@ aly pfff wat zijn jullie lang bezig zeg! :confused: en zoals tinky al beschreef je ben echt mega optimistisch knap hoor :thumup:
    Mijn duimen draaien ook voor jou!

Meiden ik wens iedereen heeeeeel veeeeeeel geluk deze ronde

Dikke knuffel Pearly

7. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    grr ik kom net van de wc af en ik heb iets roze bloedverlies...
    mijn NOD is eigenlijk 29 oktober (uitgaande van mijn vorige cyclus 42 dagen) en nu dit. moet toch wel blij zijn want dit is sneller dan 42 dagen. maar ben even uit het veld geslagen. hopen maar dat het niet doorzet en ik over 2 weken een positieve test heb.

8. Niet meer actief

Hoi Pluys,

kan het geen innesteling zijn ? Even afwachten of het doorzet ... ik duim voor je !

-X-

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hoi pluys,

balen maar hopen dat het idd innesteling is.

10. Jessica77

Jessica77 Actief lid

May 24, 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Pluys, idd, ik denk ook aan een innesteling!
    @Mirre: ik log de hele dag al in, o.a. om te lezen hoe het met je gaat, spannend hoor!
    @Gerrina, wat kan een vrouwenlichaam lastig zijn he? Hopelijk heb je toch geluk!
    @Tinky: we lopen gelijk op. Test jij morgen al of wacht je nog even? Ik weet het nog niet.
    @de rest die ik vergeten ben. Denk ook aan jullie hoor, maar het is lastig alles bij de te houden van iedereen.

Up date van mij: eergister avond had ik wat zeurende buikpijn, gisteren heel eventjes maar en vandaag voel ik niks. Ik stel me er helemaal op in dat het niet gelukt is, maar nu ik nog maar 1 nachtje hoef te slapen tot ik meer weet, krijg ik ook weer H O O P dat het raak is. We hebben in ieder geval weer erg ons best gedaan deze maand.

11. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    hey xxTINKYxx Koeky Jessica77
    ik ga hopen dat jullie gelijk hebben!
    ben nu bezig met de tampon test...
    jessica succes morgen en ik hoop dat ik je niet meer op dit forum tegenkom!

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

positief blijven, mijn NOD is ook de 29e. Zijn er trouwens nog meer die laat in okt. hun NOD hebben?

13. Niet meer actief

@Jessica,

ik wil wachten tot woensdag ... minimaal ... owowow wat zal dat lastig zijn. jij ?

-X-

14. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    @ TINKY Hahaha jij gaat wachten tot woensdag en ik ga er morgen al een test tegenaan gooien! Ik kan echt niet meer wachten! We kunnen beter de cyclus banner wisselen hahaha!

@ jessica Ik duim voor dat je morgen een posi test in je handen hebt! [-o< [-o< [-o< [-o<

Liefs PEarly

15. Niet meer actief

ja ik ga echt mijn best doen ... hihihi ... jij hele veel succes morgen ... houd ons op de hoogte hè ...
    duim duim duim

-X-

16. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

Oct 7, 2006
    894
    0
    0
    Gerrina: Balen zeg, maar toch even afwachten je weet het maar nooit. Ik duim voor.
    Voor de anderen waar het niet bij gelukt is en de :evil: :evil: verscheen, hopen dat het de volgende keer weer lukt.
    Ik ga er nu ook weer bijna voor, de :evil: :evil: beginnen wat minder te worden. Dus dat wordt zeer binnenkort weer klussen geblazen, je kan niet vroeg genoeg beginnen denk ik dan... ;)
    Ik hoop dat de moeheid nu een beetje weg ebt, dat was afgelopen week echt niet normaal hoor! Zal wel bij het ontpillen horen. Ik hoop maar dat het daar nu wat rustiger mee wordt en dat het volgende maand gewoon lukt om zwanger te worden. Tot die tijd (en hopelijk ook erna) geniet ik gewoon lekker van al dat
    geklus :) :)

17. Niet meer actief

Zo is het hartje ! Dat klussen is gelukkig geen straf ;)

-X-

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Mensen, ik ben vandaag echt al de hele dag misselijk.

Goed voorteken misschien. :) Maar wel vroeg :confused: , als het goed is had ik vandaag me eisprong. Misschien ben ik daar wel misselijk van. :(

Vanavond toch maar klussen voor de zekerheid. :)

19. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    heb even een vraagje,, welke dag moet ik nu aanhouden? de eerste maand nadat ik gestopt was met de pil had ik een cyclus van 25 dagen en de 2e maand van 29 dagen.. dat zou dus betekenen dat als ik uitga van 25 dagen ben ik nu 2 dagen overtijd en anders nog ff wachten tot dinsdag of mijn :evil: :evil: dan komen... heb niet het gevoel dat de :evil: :evil: komen... ik weet het echt niet en het wachten duurt zooooooooo lang ..

groetjes petra

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik weet het niet. Persoonlijk zou ik van 29 dagen uitgaan.

Share This Page