NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    ja dat denk ik dan.. ben in me banner maar van 27 uitgegaan er precies tussen in maar we zullen zien dinsdag.... oh oh oh wat duurt dat allemaal lang maak mezelf helemaal gek

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Haha, ja ik moet nog zooooo lang wachten. Ik maak me nu al gek.

3. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    misschien ga ik morgenvroeg er toch maar een test tegenaan gooien.. ben zo nieuwsgierig en voor je nod kun je toch ook positief testen?
    ik hoop het zo.. kan echt niet wachten tot ik zelf moeder word lijkt me helemaal geweldig.. zal vannacht wel niet zo goed slapen maar we maken er maar het beste van de tijd gaat toch niet sneller als je er alsmaar aan blijft denken... :( we moeten dus nog maar ff duimen.. ik duim ook voor iedereen die de :evil: :evil: nog verwacht [-o<

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ja tuurlijk kan je al een test doen, het gebeurt wel eens dat voor de NOD positief getest wordt. Wel lekker slapen hoor. Ik ga voor je duimen, laat morgen weten wat de uitslag is 'k ben benieuwd.

5. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    zal ik zeker doen en als ik positief test ga ik het van de daken schreeuwen dus misschien hoor je me wel morgenvroeg hahaha... en anders moet ik nog maar ff geduld hebben.. zal proberen lekker te slapen gaat denk ik ook wel lukken ben zooooo moe heb al een paar nachten niet zo heel goed geslapen :confused: dus dat moet nu geen probleem worden denk ik... :thumup:

liefs

6. Niet meer actief

Hoi Peetjuh,

tja dat wa88 he dat valt niet mee .... succes me ttesten en slaap lekker ! Laat je het ons weten ! Ik duim voor je ...

-X-

7. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    zal ik zeker doen ga nu ook naar bed.... laat het morgen wel weten... weltrusten

kus

8. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hallo meiden, hoe is het vandaag.... nog nieuw nieuws.....
    Nog iemand positief getest?
    Nog niemand de duivels op bezoek?

9. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hoi annemarie: welkom terug kan ik dan alleen nog maar zeggen.... ;)
    Mijn NOD is 21 oktober...

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hi Annemarie,

Welkom terug, spannend zitten we straks iig samen op de wachtbank.

11. Niet meer actief

Hoi annemarie, welkom terug !

Hoi Ingiemopie: volgens mij heeft vandaag niemand positief getest maar zijn ook de duivels weggebleven ... komende week worden er wel weer wat testen gedaan volgens mij .. duimen,duimen, duimen.

-X-

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

xxTINKYxx SPANNEND! Ik ga voor je duimen. [-o<

13. Niet meer actief

Ja koeky het is heel spannend. Ik denk aan de ene kant niet dat ik zwanger ben maar er zijn veel aanwijzingen dat het wel zo kan zijn ... ik wil nog een paar dagen afwachten voordat ik ga testen ... je wilt jezelf toch beschermen hè ...

ook Mirre en Pearly gaan testen de komende week ...

-X-

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ja is ook logisch dat je jezelf beschermt, doe ik ook iedere keer weer. Ook voor Mirre en Pearly ga ik natuurlijk duimen.

Ik duim gewoon voor iedereen. [-o<

Ik moet zelf voor me gevoel nog zooooolang wachten. Dus ik vind het zo spannend voor de andere die wel al kunnen testen.

Dit is me eerste maand hier dus heb het nog niet eerder mee gemaakt.

15. Niet meer actief

Ik ben hier natuurlijk ook nog niet zo lang omdat ik pas 2 maanden geleden gestopt ben met de pil. Maar het wel een ontzetend leuke groep mensen ... Hier kun je tenminste lekker je ei kwijt
    ... ik ga ook voor jou duimen hoor ...

-X-

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik ben bijna een jaar geleden al gestopt, 't schiet ook niet zo op. Maar we houden de moed erin. :D

17. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Nou meiden,

Ik ga lekker mijn bedje in! Ik hoop dat ik een beetje kan slapen morgen een spannende dag! Jullie horen van mij! Kan zijn dat ik later reageer omdat bij mijn moeder ben als ik de test ga doen!

Truste allemaal

Liefs Pearly

18. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik ga ook lekker slapen, voor alle testers morgen succes!

19. Niet meer actief

Slaap lekker allemaal ! tot morgen,

sweet dreams

-x-

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Afgelopen vrijdag heb ik getest, een nega.
    Tot op vandaag nog geen tekenen van het ongi, en de misselijkheid neemt iets af. Pijnlijke borsten wel, dat neemt per dag toe ( ook erg gevoelig).
    Ik ga dinsdag of woensdag weer testen, als de :evil: :evil: wegblijven, en ik de testen binnen heb ( van het forum).

Owja, vrijdag toen ik testte, kwam er na 2 min. een vaag streepje, maar na 3 min. was deze weg. Misschien toch een kleine hoop?

Deel Deze Pagina