goedemorgen allemaal, lekker vroeg he ! mijn man is net naar zijn werk. lot ja we zijn begonnen met de mmm. afgelopen donderdag voor het eerst geweest. over 2 weken samenlevingstest. hoe ik zolang hoop hou. ik heb het na ongeveer half jaar losgelaten. mijn man hield bij wanneer ik ongi werd en wanneer ik mijn ei had. 3 mnd terug zijn wij naar onze arts geweest en zaad laten onderzoeken. de uitslag was prima. vorige maand heb ik besloten om naar de gyn. tegaan. tinky en lot ik denk niet dat het 2 jaar voltehouden is zo op het forum. als het na een half jaar nog niet gelukt is ga dan iets doen wat je leuk vind en laat het temp. en testen weg. gerina hopelijk heeft de inseminatie nog zin gehad afwachten maar weer. voor de testers vandaag SUCCES ! ik ben 1 dag overtijd ik ga morgen testen of ik moet ongi zijn dan niet. mijn temp. was vandaag hoger dan gister. nog negens last van. mijn man zuo morgen zaad inleveren ,maar als ik positief test hoeft dat niet. ik zal vandag weer wat in huis doen dus ik kom later pas weer op het forum.
Maandag -dip-morgen Vanaf 5 uur al op,....weer niet meer kunnen slapen. Mirre is in de war, maar de kans is aanwezig dat het Game Over is... Gisterenavond beetje roze verlies, maar alleen aan wc papiertje afgeveegd (tampon lukte niet, te droog...) Temp is vanmorgen lager, maar geen kleur meer te zien! Ikke het allemaal niet snappen meer geloof ik. Speelt Mirre's lichaam een spelletje met haar, of speelt Mirre's hoofdje/emotie een spelletje met haar lichaam... Vraag me af wat de dag vandaag gaat brengen voor me. Gevoelsmatig nog steeds het R A A K ..gevoel, maar de feiten zien er helemaal niet zo R A A K meer voor me uit. We wachten af..., en ik kan ook niet poepen Liefs Mirre
ik duim voor je dat je zwanger bent mirre, moed houden zolang je nog niet ongi bent. ik ga met de hond weg.
oh hier is mirre dus was al heel nieuwsgierig ik zal heel veel voor je duimen meid Het moet gewoon raak zijn Mijn temp was gestegen weer
mirre de moed niet opgeven hoor. als die er nog niet zijn is er nog hoop. groetjes en veel sterkte las
Goed zo Jackie! Ik denk dat het bij jou wel eens goed zou kunnen zijn! Over mijn lichaam durf ik momenteel niks te zeggen....
goeiemorgen meiden, Temp is nog steeds 37.1! over een uurtje naar mam en dan gaat er een testje komen! Spannend! tot strakjes het zou wel tegen de middag worden voor ik me weer meld denk ik! Liefs pearly
oh spannend pearly ik blijf je volgen Maar ben alleen druk op het werk kom regelmatig ff checken hoor
Hey ladies, Wat is de spanning hier weer gestegen... Nou m'n temp ook....naar 37,2 (zo hoog is ie dus echt nog nooit geweest, volgens mij heb ik geen griepje onde de leden ofzo). Heb nu dus best een goed gevoel, verder voel ik nix meer anders dan anders. Ben errug benieuwd, maar moet zeker nog een week wachten om te testen...zit nu al op m'n stoel te wippen....ben zo slecht in w8en. Heb al wel testen in huis....probeer me te beheersen..... Ga gewoon netjes zitten duimen, net als alle andere geduldige ladies O Liefs Sam
ppppfff wat hebben jullie weer een hoop getikt zeg heb nog niet alles gelezen hoor allemaal een goed weekend weer gehad nou meiden werkse hoor en voor de meiden die moeten testen succes en voor de meiden de nog moeten klussen klusze en anders op een nieuwe vruchtbare mnd
nou ik heb vanmorgen getest mar was negatief maar gelukkig zijn de nog niet in zicht..... nog maar een paar daagjes wachten.... het wachten duurt al zoooo lang maarja niks aan te doen.. voor iedereen die ook gaat testen [-o< ik duim voor jullie ( en voor mezelf natuurlijk) dat de lekker wegblijven.. ik wil allemaal ++ zien.. liefs
goedemorgen allemaal, Wat zijn we lekker ongeduldig met z'n alle, hihi. Ik zit officieel op de wachtbank. Maar we klussen vrolijk verder , tja wachten is ook zo saai. Ik heb vanacht gedroomd over positive testen, dus er moeten er vandaag toch wel een paar komen hoor.
Goedemorgen allemaal! Zijn er nog nieuwtjes , gebeurtenissen? Kan het allemaal niet meer echt volgen hier , word zoveel geklets Dus wie o wie ?
Goeiemorgen allemaal! Ik heb nog niet getest, wil eerst deze dag door zien te komen zonder ROOD! Heb een beetje krampjes, ieniemienie maar. Maar ik ben n.l. zo op tijd ongi dat als het vandaag niet is, dan durf ik morgen echt te testen. @Peetjuh, hopelijk heb je over een paar dagen meer duidelijkheid! @Mirre, hou vol goede moed! Maar ik begrijp dat je in verwarring bent geraakt door dat rose. Over rose gesproken, daar heb ik vannacht 2 x over gedroomd. Hopelijk is het geen voorteken.
He Jessica, Inderdaad hopelijk is het geen voorteken...maar als je nog geen voortekenen hebt dan kan het natuurlijk nog goed komen spannend..... Succes
hallo dames! ja ik kom weer ff om de hoek kijken! heb het nog steeds enorm druk maar denk dat jullie dat al in de gaten hadden nou gisteren geklust na jawel de eerste positieve ovutest. ja i know, weet dat ik had gezed het niet te doen maar gisteren heel erg last van steken in mijn lies dus d8 1 testje er tegenaan gooien om te kijken of mijn vermoeden juist is... dus nu zit ik weer op de wachtbank! Ik ga weer ff verder lezen want ik hoop dat er al weer wat meer zwangere dames zijn!
ey kim daar ben je weer. Was al benieuwd hoe het met je was. Hoop dat je op tijd geklust hebt. Wordt weer lang wachten voor jou ik ben over de helft zaterdag nod maar FF geeft woensdag als test dag aan ivm een vroeg eitje op dag 11. Leuk dat je er weer even bent
Da's waar ja, net weer effe gecheckt, nog niks te zien.... Normaal voor 12.00 u. is er al wel wat te zien. IIEEE