Nog niet gehoord van de kosmobiologisch eisprong? Er is op dit forum een heel topic over geweest. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... biologisch Lees het maar es. Is best interessant
tjeeeeeeeeeeee..................... daar had ik idd nog nooit van gehoord wel grappig............. Het zou best kunnen een tweede eisprong maar of je dat kan achter halen of vastleggen lijkt me moeilijk met een kalender van deze arts.... maar ja wel grappig ja................het lijkt mij alleen dat je je tweede ei dan zou moeten hebben na je 1e en voor je volgende ongi........... en nu wacht ik nog op ei 1............. maar ja je weet maar nooit...........mocht ik die vandaag hebben dan zou ik meer kansen hebben want toevallig hebben we gisteren en eergisteren gestoeid ..... heb jij wel eens je kosmo ei gevoeld???? of getempt ofzo???? ik heb nog nooit een arts er over gehoord....
Je kan je kosmo-eitje berekenen op die duitste site gratis en voor nix. Ik weet wel (volgens die site) wanneer ik 'm krijg. Ik kreeg 'm vorige maand na mijn "normale" ei. En deze maand weer. Sommige hebben 'm ook ervoor dus dat verschilt. Hoe dat zit met tempen weet ik nog niet omdat ik pas halverwege vorige maand ben begonnen met tempen. Ik denk wel dat ik 'm voel. Ik zal er deze maand es extra op letten Ik ga nu ff mijn mannetje verleiden Liefs, Gerrina
volgende ovulatiedatum: 06/10/2006 Vruchtbare periode: Van 03/10/2006 tot 07/10/2006 Eerstkomende NOD (Niet Ongesteld Dag): 20/10/2006 ronde 6 here we go.....................
Ik hoop het zo, want ik heb ook gelijk met jullie mijn nod!!!! Laten we hopen dat we alledrie positief testen!!!!
Goedemorgen meiden, Helaas, ik mag me ook aanmelden in oktober. Ben vanmorgen ongi geworden. Mijn nieuwe nod is 12 oktober. Moons
tjeeeeeeeeeeeeeeeee................. jou had ik hier niet willen hebben ...........maar nu je er toch ben......................meer dan welkom bij de "babyboomers" We gaan ervoor..............
Ik heb natuurlijk al even berekent wanneer ik uitgerekend ben als ik nu zwanger zou worden deze ronde. Ik zou dan 22 juni uitgerekend zijn. 24 juni is de sterfdag van mijn vader, zou wel heel mooi zijn als je dan een baby mag krijgen. Misschien straalt hij van bovenaf wel in dat ik deze ronde zwanger wordt. Liefs Moons
nou,ik ben vannacht dus echt ongi geworden.zondag had ik al bloed verloren en maandag helemaal niks meer. wanneer moet ik nou rekenen:vanaf vandaag of vanaf zondag??? groetjes drieske
Dat zou wel heel erg mooi zijn natuurlijk, ik wens je heel veel succes en sterkte!!! Liefs, Duveldraakje
Nou meiden... duivels zijn bij mij in hele grote getale aanwezig. Gisterenavond met een emmer naast mijn bed gezeten omdat ik zo verschrikkelijk misselijk was, bovendien giga hoofdpijn dus ik wist niet meer waar ik het zoeken moest... Ik loop ook zowat leeg... pffff het is echt zinloos geweld hoor. Stomme duivels!
tjeeeeeeeeeeee wat balen zeg................. hoop dat je je snel beter voelt en weer fris kan beginnen aan de nieuwe ronde, en hopelijk laatste ronde.........
Ik kom jullie ook hier vergezellen! Duivels hebben zioch doorgezet maar op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen!
@Manuela en Candijtje: jammer ook voor jullie zeg, had liever wat meer +++ gezien op de testen.... Divanaatje
He bah Moons... ik had nog welke zulke goede hoop voor jou... Echt balen voor je hoor! Het wordt gewoon DE maand voor ons