meiden lief van jullie maar laten we nog niet te vroeg juigen hoor. vin het zo rot jullie dan te moeten vertellen na al die feli dat het toch negatief is of zo xxx
Het zet hier dus door.. Gewoon ongi dus. Dus op naar november! 9e ronde alweer., ben er een beetje verdrietig van, ik had nog zo'n goed gevoel! Voor alle wachters en testers: Zet 'm op!
Hoi Dames, Ben 2 weekjes niet geweest, ben aan het verhuizen en we hebben nog geen internet. ook op mijn werk kan ik niet op internet. Nu heb ik dus wel even de gelegenheid. wegens het verhuizen even met mijn gedachte niet constant bij een kleine........en ja hoor!.........Sil is zwanger! Zaterdag een lichte 2e streep en zondag een hele duidelijke 2e streep! Hopen dat deze keer wel alles goed gaat. nu ga ik even bijlezen van de afgelopen tijd. er is weer veel geklept! Groeten Silvia (op een roze wolk) Groetjes
Ik heb ook nog steeds geen op bezoek gehad ( zou anders gisteren al zijn) Ik wacht nu tot de tests erzijn ( hier van het forum besteld), maar geen idee hoelang het kan duren. Wachten duurt inderdaad erg lang. Iedereen die nog moet VEEL SUCCES! Kom maar op met de ++ Anderen die naar de volgende ronde gaan: SUCCES! jullie hebben volgende maand ++
Hoi Loran, ik heb ook de tests besteld van de site ... denk dat ze er woensdag zijn ... we lopen gelijk op ! Sterkte met w88 -X-
hi hi, die vraag kwam bij mij ook gelijk op! Ik hoop voor je dat hij goed raak heeft geschoten! Pfff...wat gebeurt er weer een hoop als ik ff aan het werk ben: Nickytje en Mispoes: Van harte gefeliciteerd! ( ik denk dat ik ook maar ga verhuizen ) Vissie26: Balen zeg van die bloedingen, succes bij de Gyn. Een vriendin van mij had een beetje de zelfde klachten en bij haar hebben ze iets bervroreb, dit was een kleine ingreep. Niet te veel zorgen maken hoor! Pearly: Ik hoop dat hij dondedag beter gaat. Wij willen ++++++! Hairdresser: Poeh... wat kan jij het spanned maken zeg! Ik wacht nog even met feliciteren tot je zelf overtuigd bent! Sjaantje2006: Griepje? Of wil je wat anders horen? Siken: Gefeliciteerd! Jammer dat je zo misselijk bent, ff er door heen. Straks kun je weer volop genieten! Smeetje en Julie123 : * knuffel* volgende ronde, heel veel geluk! Mirre: Jij kan de spanning ook aardig opdrijven hoor! *duim* Sophie: Bekend probleem! Ik wil ook altijd plassen na ... , maar nu blij ik zo lang mogelijk liggen! Gelukkig heb ik niet zo snel een blaasontsteking, veel water drinken! *** Vandaag ben ik door een 8jarig meisje "waarom heb jij nog geen kinderen" "wil jij ze niet? " "maar als jij ze wel wil, waarom heb je ze dan niet? " Ik moest ff een paar keer goed slikken. Volwassenen houden het meestal maar bij 1 vraag, maar dit meisje snapte er niets van...probeer het dan maar eens uit te leggen!
Ha lieve Bloemie, Wat kunnen kinderen in hun onschuld confronterend zijn heh Enne thanx voor de tip. Ik zal zo even flink bijtanken Weet niet precies wanneer mn eisprong is (vermoed vandaag). Heb net voor mn mannetje wegging toch nog even geklust, ondanks mn blaas. Nu hopen dat ik t niet erger gemaakt heb xx Sophie
Silvia :VAN HARTE GEFELICITEERD! HIER: Waaaaaarom duurt dat wachten toch zo lang! ](*,) zo dat is eruit!hihihi nu ga ik eens lekker ziek op de bank hangen en dan lekker met het ventje naar bedje. groetjes een wachtend sjaantje
sophie ken dat gevoel. ik loop bijna over vruchtbaar slijm he maar waar is gerrina eigenlijk? groetjes las
@julie en smeetje, jammer meiden, volgende maand meer succes @Mirre, alles nog wit daar beneden? @Sophie, balen zeg die blaasontsteking, hopelijk ben je er gauw vanaf @Sylvia, proficiat, geniet ervan! even een update: nog niks geen ongi te bekennen, had vanmiddag toch wel ongi pijn, maar het is weer weg. Het eten van vanavond wil maar niet zakken en ben moe, al een paar dagen. maar kan ook nog van het het verhuizen/klussen in huis zijn. Hopelijk is klussen voor een beeb succesvol geweest, ga morgenochtend testen.
Spannend Jessica ... we zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ben ook net verhuisd, vandaag overtijd en nog niks roods gezien ... ik ga nu lekker slapen, ik kan bijna niet meer zitten van de pijn in mijn stuitje ... tot morgen of woensdag ! Succes allemaal, -X-
Sil: van harte gefeliciteerd meid! super! Smeetje en Julie: sjeetje lieverds. Even een dikke knuf van hier.... HUG HUG HUG..... dat november jullie maand mag worden! Bloemie: oh je........ 8jarige kinderen..... pfff ja die willen het naadje van de kous weten. Ik ben allang blij dat de oudste van mijn man (ook 8) nog niet in de smiezen heeft, dat wij aan het klussen zijn voor een eigen beeb. Die kan nl. haar mond niet houden en babbelt het gelijk door aan haar moeder (exvrouw hubbie). En DAT willen we voorlopig nog wel even geheim houden! Voor ons zelf. JIj heel veel succes nog.. A.s. maandag testje wagen? Mirre: hiihihihihi, jij weet natuurlijk dat ik van thrillers houd. Vandaar dat je het zo spannend voor me meaakt. Sophie: beterschap met je blaas meid! hoop dat jullie nog eventjes lekker op tijd hebben geklust... Sjaantje: beterschap.... Jessica: SPANNEND............ Ben morgen heel benieuwd! TOI TOI TOI Hier nog niets nieuws. Ik heb een paar cycli geleden een aantal keren mijn ongi op dag 26 gehad (zie banner), maar zie nu geen tekenen. Zit nog op de wachtbank tot zaterdag/zondag.... Ben wel beetje emo sinds vandaag. Zat net naar het einde van een film te kijken (de rest gemist) en die was zo romantisch, heb ineens spontaan potje zitten bléren. Hubbie totaal verrast, want het kwam uit het niets... pffff hormonen?