Nou meiden ben net terug van een lang weekend weg en heb even geen fut om alle 20 bladzijden te gaan lezen. Ik wil alle zwangeren feliciteren. De wachters wens ik heel veel sterkte met wachten. De klussers veel s6 met klussen. Voor de meiden die die verrekte duivels toch nog op bezoek hebben gekregen wil ik ontzettend veel s6 wensen voor de volgende ronde en een dikke virtuele knuff. Hier eigenlijk weinig nieuws, de laatste dagen wat misselijk maar dat kan ook een griepje zijn ( zegt deze meid heel stoer ). Verder voelde ik net aan mijn baarmoedermond en die voelde keihard aan, weet even niet wat ik daarvan moet denken. Verder had ik een klein stipje lichtroze bloed toen ik mijn vingers uit mijn vagina haalde, wat zou dat nu toch zijn ? Ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken, morgen vroeg op om met mijn dochtertje naar Phantasialand te gaan voor een heerlijk meidendagje ! Groetjes, Astrid
Heey meiden, Denk dat de morgen gaan doorbreken! Voel een behoorlijk ongie gevoel op komen! Pfff Maar goed dan hoop ik dat ze morgen gewoon optijd doorzetten en dan kan ik met frisse moet over stappen naar NOD november! dikke knuffel voor iedereen! Liefs Pearly
Ik zou vandaag de duivels op bezoek moeten krijgen...maar ze zijn er nog niet... hopen dat het positief uit pakt...
Nou meiden ik wens jullie alvast een hele fijne dag en dat er veel zwangeren zullen volgen. Ik heb tegen de rode duivels gezegt dat ze maar lekker weg blijven bij iedereen en dat ze op vakantie mogen naar de rode zee lekker ver weg van nederland en belgie. Ikzelf ben sinds deze maand begonnen met tempen, maar daar kwam ik ook geen wijs uit omdat mijn temp zo sterk op neer ging maar sinds vanmorgen heb ik een enorme stijger in mijn temp. Nu maar hopen dat dat zo gaat blijven. Kan iemand mij trouwens zeggen of een keiharde baarmoedermond kan wijzen op een zwangerschap? Groetjes, Astrid
astrid ben daar al een paar maanden aan het proberen achter te komen. maar de een zegt hard en hoog en de ander zegt zacht aan hoog. dus conclusie we zijn er nog niet uit. oproep zwangere dames voel even groetjes las
goedemorgen allemaal, er zijn gister heel wat nieuwen bij gekomen. alle testers SUCCES gister slechte dag gehad , hooftpijn en ongi gevoel. vandaag klein beetje bloed, test negatief klopt wel want ik heb geen zwangerschaps kwaaltjes. mijn temp. is hoger dan gister. deze maand veel ongikrampen gehad tussen ei en nu. ik had zondag ongi moeten worden. we zijn wel. mirre ik hoop dat je zwanger bent.
sylvia GEFELICITEERD !!! \/ Spannend voor jullie, hoop wel dat jullie ervan kunnen genieten.. Hier weinig te melden...w8en...w8en...w8en...
nou meiden net weer een test van etos gedaan maar die is dus weer negatief... het zal dan wel niet en kloppen mij vermoedens tocht wel ondanks dat er er lijntje om mijn clear bleu test zit.. ik heb wel last van onwijs veel afscheiding wit en dikker. ik weet niet waarvan dat is dan. wachte het nog zo 3 weken af en dan toch maar naar de dokter. kijken wat die ervan zegt. maar nog wel bedankt voor de felicitaie´s die hou ik dan voor de volgende keer wel te goed. xxx
Oh meid, wat balen joh! Die verrekte onzekerheid...om gek van te worden! Ik duim voor je dat het toch nog de goede kant op gaat. Liefs Sam
las ik net weer op een andere forum stukje dat er meiden wel positief met clear bleu hadden getest en met de etos test negatief..... mm geef me weer een klein sprankje hoop. maar ja ik heb de digi testen van een site besteld en die zouden er andaag of morgen wel zijn. als ik uitslag heb horen jullie het van me
Tjee Hairdresser, Hoop voor je mee hoor.....je kan gewoon helemaal niks dus met die testen ....afwachten maar en zolang je niet ongi wordt is er nog hoop hoop want je had een duidelijke streep hoor! Succes
meiden hoe zit dat nou met zo'n ovu test. krijg je als je je eisprong hebt gehad weer nog maar een streepje of is het twee streepjes tot je nod? groetjes las
we wachten af ja. jullie horen het wel als er wat veranderd en las ik weet het niet ben niet echt in die dingen thuis xxx
Goedemorgen, nou ja... Mirre moet het opgeven..deze ronde voor gezien houden M'n temp is nog steeds 36.8 ...te laag , wederom een negatieve test (nog ff ter bevestiging) , maar m'n menstruatie lijkt niet te willen doorbreken... Heel licht beetje roze bloed, nog steeds te weinig voor een tampon, maar ik ga er vanaf vanmorgen E C H T vanuit dat het N I E T raak is...verdrietig genoeg. Wat m'n lichaam wel aan het doen is!?...Lichamelijk niet zo oke, voel me ook nog af en toe duizelig, licht in m'n hoofd>pijn We hebben het idee dat het 'probleem' bij mij in de innesteling zit , vandaar misschien ook dat de gyn wil dat ik een HSG onderga. Voor nu ben ik even helemaal B A H!...en ga ik even proberen m'n zinnen te verzetten. De Mirre Thriller kende (nog) geen happy ending. Wordt vervolgd! In de volgende ronde....>Nov Ik wil iedereen bedanken voor het meeleven! Jullie waren super. Het lijkt wel een Oscar Uitreiking, alleen voel ik me geen winnares Liefs Mirre
Mispoes/Silvia, Van harte gefeliciteerd meis. Enorm fijn voor je dat het zo snel (ronde 3 na mk) toch weer gelukt is. Duim voor een goede zwangerschap. Geniet ervan. Liefs Mirre
mirre meid je bent een winnaar dus niet opgeven. ik hen ook een hsg gahad en het was alleen al een gerusstelling dat er niets was. meid hou moed eens komt het. en hoop je hier nog wel te zien. groetjes en veel sterkte las
Ik zie enorm op tegen de hsg. Had hem al moeten doen eigenlijk, want zit in de MMM> bij gyn geweest 8 sept (maar heb nog geen afspraak ervoor gemaakt ) Gevoelsmatig denk en hoop ik steeds dat het zo misschien ook wel lukt, maar tot op heden zit het nog niet mee. Uiteindelijk komt het wel goed denk ik. Door m'n hoofd gaat ook Mirre je moet er minder mee bezig zijn,..alles meer loslaten, maar we verlangen er zo naar...dan is dat heel moeilijk. Vandaag gun ik mezelf een baaldag, maar vanaf morgen moet MopperBeerMir weer naar de achtergrond